Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4201/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, jolle en varmaan koskaan saa sanoa sitä ääneen. Ikävöin sinua joka hetki. Kaipaan hymyäsi ja ihanaa ääntäsi. En ole koskaan ennen kokenut tällaista, että tuntisin näin suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta sellaisen kanssa, jota en edes tunne. Tuntuu kuin meissä olisi jotain niin samaa. Olisin halunnut jakaa paljon kanssasi. Ikävä on kova. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin. 

Laitetaan tunniste tällä kertaa niin päin, että tämä viesti on A:lta.

Harmi etten ole J. Hyvää yötä!

Viestini ei ollut J:lle. Täällä oli näköjään illan aikana mainittu A useammankin kerran, mutta olen ihan eri tapaus. 

Hyvää yötä sinullekin. 

Kenelle se oli?

Oliko A mies? Ar-alkuinen?

Vai olisiko ollut K tai T?

Vierailija
4202/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, jolle en varmaan koskaan saa sanoa sitä ääneen. Ikävöin sinua joka hetki. Kaipaan hymyäsi ja ihanaa ääntäsi. En ole koskaan ennen kokenut tällaista, että tuntisin näin suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta sellaisen kanssa, jota en edes tunne. Tuntuu kuin meissä olisi jotain niin samaa. Olisin halunnut jakaa paljon kanssasi. Ikävä on kova. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin. 

Oletko mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4203/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatullani on uskoakseni ollut paljon naisia elämänsä aikana. Olisi ihan parasta olla se nainen joka pistää parhaimmaksi. Saisinpa hänet heikoksi ja hämmästyneeksi. Kertoisin myös miten rakas hän on.

Joillakin tollainenkin näköjään toimii... entä jos sinä olisit se seuraava, paras, hetken aikaa!! Sinä olisit aikasi se paras, sitten katoaa hohto, tulee taas joku parempi.. Mä kiertäisin kaukaa tuollaisen, ton tyyppinen haluaa koko ajan uutta ja kokeiltavaa. Uutuudenviehätys katoaa aika nopeasti. Tuollainen käytös kertoo lähinnä siitä että mikään ei riitä, ei ole valmis sitoutumaan, haluaa koko ajan jotakin ja jotakin.

Vierailija
4204/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatullani on uskoakseni ollut paljon naisia elämänsä aikana. Olisi ihan parasta olla se nainen joka pistää parhaimmaksi. Saisinpa hänet heikoksi ja hämmästyneeksi. Kertoisin myös miten rakas hän on.

Sinä kuvittelisit ihan täysillä että sinä olisit se hänen etsimänsä viimeinen rakkautensa eikä hän enää katselisi muita? HUOH. Niin on varmasti moni muukin sinisilmäinen ihastunut nainen juuri tonkaltaisista miehistä ajatellut noin ja sit ihmetellyt kun otti taas uuden.

Vierailija
4205/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että minä en ole enää vaihtoehto, jos menet yhteen sen kanssa. Sen jälkeen minä takuulla katoan, en jää enää katselemaan.

Mutta ethän sä ole mikään vaihtoehto mulle, ollutkaan. Sen kun painut menojasi, olen ihmetellytkin että mikä tuossa on niin vaikeaa tajuta etten susta ole kiinnostunut vaan eräästä toisesta . 

Vierailija
4206/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Kuulostaa ainakin joltain ponnaripäiseltä runopojalta.

Vierailija
4207/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kiertää kaukaa. Alkoholisteja ja pelimiehiä on turha yrittää parantaa sinisilmäisellä rakkaudella.

Vierailija
4208/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan. Mäkin taidan olla jonkinlainen asperger ja siksi käytökseni saattaa vaikuttaa hieman oudolta.

No miten sinun As on mielestäsi ilmennyt, kun olet ollut tekemisissä kaivattusi kanssa?

Vierailija
4209/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuvittelisit ihan täysillä että sinä olisit se hänen etsimänsä viimeinen rakkautensa eikä hän enää katselisi muita? HUOH. Niin on varmasti moni muukin sinisilmäinen ihastunut nainen juuri tonkaltaisista miehistä ajatellut noin ja sit ihmetellyt kun otti taas uuden.

Tuohon kysymykseesi; kyllä. Veisin hänen sydämensä jos voisin. En tiedä montako on ollut, eikä sillä ole edes merkitystä. Uskon että olen se ketä hän on etsinyt ja ketä hän tarvitsee saatuaan minut. Kenties sinulla on kokemusta huonoista miehistä. En ole sinisilmäinen vaikka rakastunut olen.

Vierailija
4210/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kiertää kaukaa. Alkoholisteja ja pelimiehiä on turha yrittää parantaa sinisilmäisellä rakkaudella.

Juuri näin ja tämä!!! Muistakaa naiset tämä; älkää olko liian hyväsydämisiä, hyväuskoisia, liian positiivisia ja sinisilmäisiä. Kilttejä ihmisiä osataan häikäilemättömästi kusettaa ja kusta linssiin. Älkää olko liian kilttejä, sillä on miehiä jotka vain haluavat hyötyä omista lähtökohdistaan (lähinnä p illun saanti), heillä on konstinsa, keinonsa, harjoitellut repliikkinsä, esitystaitonsa, itsekkyytensä ja lopulta tunteettomuutensa.

Vierailija
4211/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kysymykseesi; kyllä. Veisin hänen sydämensä jos voisin. En tiedä montako on ollut, eikä sillä ole edes merkitystä. Uskon että olen se ketä hän on etsinyt ja ketä hän tarvitsee saatuaan minut. Kenties sinulla on kokemusta huonoista miehistä. En ole sinisilmäinen vaikka rakastunut olen.

Ketä sä kaipaat? Kaipaako hän sinua?

Vierailija
4212/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoit minuun...

anteeksi nainen se hetki, kun tuotin sinulle pettymyksen.

En tiedä, ymmärrätkö, mutta olen jonkin sortin asperger.

Aivojeni vanki.

Keneltä pyydät anteeksi?

No vaikka kaikilta naisilta, joita minä ja kaltaiseni olemme loukanneet olemalla yllättävissä sosiaalisissa tilanteissa aivan pihalla.

Kaikki eli ei kukaan erityinen, hohhoijakkaa. Käy hyvillä mielin nukkumaan veikkoseni. Sinut on kuultu.

Olisitko halunnut kuulla oman nimesi? No, olen loukannut vuosien mittaan monia naisia, mutta viimeksi Hannaa. Tämä oli hänelle. Voi olla, että juuri oikea Hanna lukee tämän joskus, sillä hänellä on lapsia. Anteeksi Hanna.

Haluatko kertoa millainen on sinun oikea Hanna?

Vierailija
4213/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu mun käteeni, ihana nainen.

Mistä sun käden löytää?

Vierailija
4214/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö pepustani?

Vierailija
4215/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sun käden löytää?

Vihje: olen aika samanlainen kuin Joachim Löw... eli siitä vaan etsimään.

Vierailija
4216/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö pepustani?

Silmäilen sitä salaa. Ennen kaikkea olen lumoutunut kasvoistasi.

Vierailija
4217/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin tollainenkin näköjään toimii... entä jos sinä olisit se seuraava, paras, hetken aikaa!! Sinä olisit aikasi se paras, sitten katoaa hohto, tulee taas joku parempi.. Mä kiertäisin kaukaa tuollaisen, ton tyyppinen haluaa koko ajan uutta ja kokeiltavaa. Uutuudenviehätys katoaa aika nopeasti. Tuollainen käytös kertoo lähinnä siitä että mikään ei riitä, ei ole valmis sitoutumaan, haluaa koko ajan jotakin ja jotakin.

Toi on ihan paskaa. Se jos mulla on ollut nuorena naisia ei kerro mitään siitä, miten sitoudun nyt keski-ikäisenä.

Vierailija
4218/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sun käden löytää?

Vihje: olen aika samanlainen kuin Joachim Löw... eli siitä vaan etsimään.

Eli housuista. Nice.

Vierailija
4219/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan paskaa. Se jos mulla on ollut nuorena naisia ei kerro mitään siitä, miten sitoudun nyt keski-ikäisenä.

Ok. Entä ketä kaipaat? Hannaa?

Vierailija
4220/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Entä ketä kaipaat? Hannaa?

Mä tulin tähän sivusta. On ollut pari Hannaakin, mutta en mä heitä kaipaa.

Ketju on lukittu.