Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut sinua koko aamun. Heräsin polttavaan himoon sinua kohtaan mies. Olisitkohan ihana sängyssä..
Olisin todella hyvä. Se näkyy minusta.
Sinua kun pääsis paijaamaan , tulisin varmaan reisille ja sen jälkeen monta kertaa suhun.
mulla on jo vaikeuksia olla sun lähellä. olet vaan niin ihana. Terkut työkaverille.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut sinua koko aamun. Heräsin polttavaan himoon sinua kohtaan mies. Olisitkohan ihana sängyssä..
Hymyilevä ja hellä. Ja aika himokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö mua aivan pöpinä jos jättäisin rakkaursrunon kortissa sun työpöydälle? Tietysti nimettömänä mutta fiksuna ihmisenä arvaisit kyllä keneltä se on.
Sun urakehitys olisi sen jälkeen nopea. Pääsisit kokonaan toiseen toimipisteeseen. Voin tehdä sen.
Ei kannata siihen luottaa, että kortilla pääsisit toiseen mestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Millainen kuvittelet minun olevan?
Näissä aamupäiväunelmissa on hyvä elää: herätessä kuvittelin millaista olisikaan herätä aivan toisen vieressä. Mielikuvituksella ei olisi rajoja keksiä kuinka tehdä sinut halukkaaksi, iloiseksi ja raukeaksi yhä uudestaan. Kuvitelmia vain, mutta niin rakkaita ja selkeitä . Rintakarvoituksesi väri ja laajuuskin ovat nyt viimein tiedossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on pilkettä silmissäsi. Kerrot, mistä pidät. Et häpeä kertoa, jos haluat minun ottavan sinut aina silloin tällöin rajusti. Kun olen tullut sisällesi, sinulla ei ole kiire pois tilanteesta, vaan haluat nauttia edelleen läheisyydestä, Naurahdat iloisesti, kun huomaat että sisälläsi edelleen sykähtelevä kaluni alkaa paisua uudemman kerran.
Olen ihastunut sinuun nainen, mutta en osaa vielä ajatella seksiä kanssasi. Tahtoisin toistaiseksi kävellä kanssasi hämärässä kesäyössä lähekkän, ehkä istahtaa venelaiturille tai puistonpenkille puhumaan sinusta, minusta ja elämästä yleensäkin. En ole ollut aiemmin tällaisessa tilanteessa, että toisella on jo elämä ja lapset. Ehkä parasta näin alkuvaiheessa olisi, että olisin sinulle ennen kaikkea uskollinen ystävä. Niinpä haaveilen tässä vaiheessa ainoastaan siitä, että silittäisin viileätä poskeasi, katsoisin sinua silmästä silmään ja antaisin yhden hellän suudelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on pilkettä silmissäsi. Kerrot, mistä pidät. Et häpeä kertoa, jos haluat minun ottavan sinut aina silloin tällöin rajusti. Kun olen tullut sisällesi, sinulla ei ole kiire pois tilanteesta, vaan haluat nauttia edelleen läheisyydestä, Naurahdat iloisesti, kun huomaat että sisälläsi edelleen sykähtelevä kaluni alkaa paisua uudemman kerran.
Ihana.
Tulisitpa luokseni ja pantais!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinulta! Varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa luokseni ja pantais!
Tuu sää tänne
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun nainen, mutta en osaa vielä ajatella seksiä kanssasi. Tahtoisin toistaiseksi kävellä kanssasi hämärässä kesäyössä lähekkän, ehkä istahtaa venelaiturille tai puistonpenkille puhumaan sinusta, minusta ja elämästä yleensäkin. En ole ollut aiemmin tällaisessa tilanteessa, että toisella on jo elämä ja lapset. Ehkä parasta näin alkuvaiheessa olisi, että olisin sinulle ennen kaikkea uskollinen ystävä. Niinpä haaveilen tässä vaiheessa ainoastaan siitä, että silittäisin viileätä poskeasi, katsoisin sinua silmästä silmään ja antaisin yhden hellän suudelman.
Milloin sinä saat elämäsi?
On kylmä ja näin painajaisia, missä olet rakas?
Oletko harrastanut seksiä muiden kuin puolisosi kanssa elämässäsi?
K mene leikkimään jonkun muun elämään/elämällä
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Nyt noin 15 vuoden jälkeen voisin, mutta vain yhden kanssa. Häntä vain en saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinä saat elämäsi?
Aikanaan. Erosin juuri pitkästä parisuhteesta, enkä halua kiirehtiä millään rintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vain kuuden naisen kanssa. Ehkä hän on joskus seitsemäs. Ehkä lopultakin se viimeinen.