Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä järkeä on näissä ei-tunnisteellisissa viesteissä? ei mitään. olen kohta niin muualla etkä näe mua enää ja tarkoitan nyt että et enää ehkä koskaan. Jos haluat että hyppään sun kyytiin, niin laita joku tunniste
No kerro jotain itsestäsi!
Oletko noin 160cm pitkä?
Tasan, enkä melkein. Enkä ole menossa minnekään. Sivusta
Nuku hyvin, rakas. Mikä saa minut janoamaan sinun seuraasi, kuin janoon kääntämässä oleva janoaa lähdettä, kaipaamaan katsettasi kuin pimeässä ollut kaipaa aamun ensimmäistä valonsädettä. Mikä saa minut tuntemaan sinua kohtaan sellaista rakkautta ja intohimoa, että se polttaa minua tulen lailla. Minulla rakas ei ole muita vastauksia kysymyksiini kuin sinä. Hyvää yötä.
Valehtelin. Minulla on sinua niin sairas ikävä, että tilaan maanantaina ajan sydämenpoistoleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tai mitä kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin, rakas. Mikä saa minut janoamaan sinun seuraasi, kuin janoon kääntämässä oleva janoaa lähdettä, kaipaamaan katsettasi kuin pimeässä ollut kaipaa aamun ensimmäistä valonsädettä. Mikä saa minut tuntemaan sinua kohtaan sellaista rakkautta ja intohimoa, että se polttaa minua tulen lailla. Minulla rakas ei ole muita vastauksia kysymyksiini kuin sinä. Hyvää yötä.
Ottaisit yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Me kahden, saisimme painautua toisiimme, riisuuntuisimme nautiskellen, katseemme ja vartalomme kertoisivat alkukantaiset tarpeemme, herkkää, suloista ja äärettömän hyvän tuntoista..rakkaus täyttäisi kahden kaipaavan sydämen. Hyviä unia sinulle mies, jonka kanssa tunnen voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Hyvin kirjoitettu. Herätit mielenkiintoni.
Vierailija kirjoitti:
P, oot niin ihana, ettei sanoja löydy sua kuvailemaan. Hajoon tähän ikävään. :’(
Mä olen niin samaa mieltä.
Tarkoitetaan kumminkin varmaan eri P:tä.
vois mennä s24 tunteet-palstalle klo 23. en oo käyny vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa odotella enää. Huomenna/lauantaina on saatava pillua, räjähdän muuten. Jaksoin tähän asti kesää, koska viime kerrasta on jo aikaa. Nyt olen jo niin takakireä, että en tunne itseäni. Ihan älytöntä, että keväästä asti säästänyt itseään jotain päiväunta varten.
Veä käteen, runkku, helpottaa. Et ansaitse naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tai mitä kaipailet?
Ketä, kaipaan ketää! Minua vain hiukan pidempää miestä. Ketä varmaan kuvittelee olevansa ujo tai haluaa ymmärtää niin
Vois mennä jonkun tietyn henkilön kainaloon
Näihin viesteihin ja tunteisiin on helppo samaistua. Voi meitä jonka sydän on karkuteillä.
Aina kun olet vieressäni haluaisin silittää sinua, haistella lumoavaa tuoksuasi tuntikausia, uppoutua silmiisi loputtomalta tuntuvaksi ajaksi.
Kuunnella suloista ääntäsi, katsella elämän muokkaamaa kaunista vartaloasi, ottaa kädestäsi kiinni ja viedä sinut rauhallisempaan paikkaan, jotta voisin tehdä sinulle hyvää.....
Maanantaita intohimoisesti odottaen:)
Selittää aika paljon ikävää käytöstä.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naisista ihanimmalle miehelle täältä jostakin sinne jonnekin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua.
Hyvää yötä kaikille romantikoille.
m41
m->n kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P, oot niin ihana, ettei sanoja löydy sua kuvailemaan. Hajoon tähän ikävään. :’(
Ehkä joku tuleva perjantai on eri fiilis ;)
Kerro lisää, miten ?
Olen vain 172 cm