Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Pitäisitkö mua aivan pöpinä jos jättäisin rakkaursrunon kortissa sun työpöydälle? Tietysti nimettömänä mutta fiksuna ihmisenä arvaisit kyllä keneltä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa, että olen huvikseni keksinyt tänne juttuja.
On ollut hyvin opettavaista seurata miten trolli tarttuu syöttiin.
HAHA ihan oikein!!!!!
Minusta on oikeasti täysin käsittämätöntä, että ihminen joka itse trollaa 24h melkein ei voi käsittää, että osaa sitä toisetkin.
Jes!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö mua aivan pöpinä jos jättäisin rakkaursrunon kortissa sun työpöydälle? Tietysti nimettömänä mutta fiksuna ihmisenä arvaisit kyllä keneltä se on.
Sun urakehitys olisi sen jälkeen nopea. Pääsisit kokonaan toiseen toimipisteeseen. Voin tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa, että olen huvikseni keksinyt tänne juttuja.
On ollut hyvin opettavaista seurata miten trolli tarttuu syöttiin.
HAHA ihan oikein!!!!!
Minusta on oikeasti täysin käsittämätöntä, että ihminen joka itse trollaa 24h melkein ei voi käsittää, että osaa sitä toisetkin.
Jes!
Täältä tulee hirmuinen rölli...
Vierailija kirjoitti:
Jätä vain mutta kyllä mä haluan jonkun muunkin yhteydenoton sulta sitten....
Hukutan ikäväni viiniin. Yksinäiset illat ja hetket -joihin en ole tottunut, johtavat aina sinuun. Rinnassani on raastava kipu kun ajattelen sinua ja niitä muutamia yhteisiä hetkiä. Muistan pakahtuneisuuden tunteen kun osuttiin samaan tilaan, katsoin sun kauniita piirteitä, jotka tunnistaisin kilometrin päästä. Täytin silloin mun maailman. Olisin halunut sulkea sut mun syliini, kokea sun olevan mun oma, nyt ja ikuisesti.
En saa kiinni sinusta mies! Niin vahva ja hyvä tyyppi, silti kun vähän antaa sormen eikä muut näe niin kuin päästäisit kuoresi alle (ei pervolla tavalla)..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen sun kasvoilta että et säikähtänyt mun intohimoa, epäilen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon viskiä suruuni. En näe sua pitkään aikaan.
Milloin nähdään seuraavan kerran?
En tiedä. Kerro sinä.
En tiedä mutta jos vielä joskus nähdään, niin sitten kyllä kerron kuinka mulla on ollut sua ikävä ja kuinka paljon sinua rakastan.
Tee se. Vaikka se en olisikaan juuri minä.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tekisitkin sen. Rakastan hymyäsi ja niitä aivan erityisiä katsekontakteja välillämme.
mitä järkeä on näissä ei-tunnisteellisissa viesteissä? ei mitään. olen kohta niin muualla etkä näe mua enää ja tarkoitan nyt että et enää ehkä koskaan. Jos haluat että hyppään sun kyytiin, niin laita joku tunniste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen sun kasvoilta että et säikähtänyt mun intohimoa, epäilen kyllä.
Harmi että epäilet. En koskaan säikähtäisi sun intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
mitä järkeä on näissä ei-tunnisteellisissa viesteissä? ei mitään. olen kohta niin muualla etkä näe mua enää ja tarkoitan nyt että et enää ehkä koskaan. Jos haluat että hyppään sun kyytiin, niin laita joku tunniste
No kerro jotain itsestäsi!
Oletko noin 160cm pitkä?
Me kahden, saisimme painautua toisiimme, riisuuntuisimme nautiskellen, katseemme ja vartalomme kertoisivat alkukantaiset tarpeemme, herkkää, suloista ja äärettömän hyvän tuntoista..rakkaus täyttäisi kahden kaipaavan sydämen. Hyviä unia sinulle mies, jonka kanssa tunnen voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ehkä sun paikka on väärä jos tapa puhua on uhkailla. Alapeukku siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro jotain itsestäsi!
Oletko noin 160cm pitkä?
Kyllä joo, vähän reilut. Oletko sinä 190cm?
Voin kuvitella että hurja himomme yllättäisi itsemmekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistettiin kysymyskommentti kuka kaipaa Heliä? Etunimen alkukirjain.... onko alkukirjainten kysyminen ja laittaminen nyt kiellettyä?
J kaipaa, ainakin mennyttä ystävyyttä... enemmän olisi hankalaa ja / tai mahtavaa.
En tiedä mutta jos vielä joskus nähdään, niin sitten kyllä kerron kuinka mulla on ollut sua ikävä ja kuinka paljon sinua rakastan.