Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tänään on hyvä päivä siteerata Jenni Vartiaisen kappeletta.
"Tuuli, tuule sinne missä muruseni on.
Leiki hetki hänen hiuksillaan.
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin.
Kerro, häntä ootan yhä vaan."
Ikävä on taas kerran kova. Ehkä tällaisella tuulella menee terveiset nopeasti perille. Halauksia sinulle.
Aina kun kuulen tuon biisin, ajattelen erästä. Tänään tosiaan sopii säähänkin. Siksiköhän tuo tuuli on niin kova? Ikävöitkö kovasti tänään?
Tahtoisin kanssasi kävelylle nainen, vaikka tuuleekin. Voitaisiin mennä rantaan katsomaan aaltoja ja lämmittää toisiamme roihuavalla rakkaudellamme. Ei varmasti tulisi kylmä.
Olet niin raskasta seuraa. Jostain asiasta jankuttaminen saattaa kääntyä jankuttajaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on hyvä päivä siteerata Jenni Vartiaisen kappeletta.
"Tuuli, tuule sinne missä muruseni on.
Leiki hetki hänen hiuksillaan.
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin.
Kerro, häntä ootan yhä vaan."
Ikävä on taas kerran kova. Ehkä tällaisella tuulella menee terveiset nopeasti perille. Halauksia sinulle.
Aina kun kuulen tuon biisin, ajattelen erästä. Tänään tosiaan sopii säähänkin. Siksiköhän tuo tuuli on niin kova? Ikävöitkö kovasti tänään?
Olen tänäänkin ikävoinyt kovasti. Ehkä tuuli johtuu ihmisten ikävästä. Menee ajatukset tuulen mukana perille... Täällä tuulee aina.
Nimenomaan en jaksa sitä, että ihmiset kiinnostuvat minusta usein vain seksuaalisessa mielessä. Voin sanoa, että minulla ei todellakaan.olisi vaikea löytää sellaista seuraa. Jostakin syystä tarjokkaita on aina ollut.
Se, että jos näen jossakin.pilkahduksen jotain syvempää, hauskempaa, älykkäämpää niin kiinnostun hiukan. Ihmisten orjat eivät kiinnosta.
Olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin kanssasi kävelylle nainen, vaikka tuuleekin. Voitaisiin mennä rantaan katsomaan aaltoja ja lämmittää toisiamme roihuavalla rakkaudellamme. Ei varmasti tulisi kylmä.
Kerro tästä naisesta lisää?
Oi ihana nainen. Pieni ja hiukan pyöreä. Olisitpa mun!
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tänään meitä yhdessä mies. Haluan ja ikävöin sinua niin paljon.
No niin minäkin.
Halusit vaan pyöritellä minua omien mielihalujesi mukaan. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tämänpäiväisestä huomaavaisuudestasi, nainen! Vakavamielisyytesi tosin mietitytti.
Mitä hän teki ollakseen huomaavainen?
Kun iltapäivälehdissä oli juttu, että siellä jossakin keskustelupalstalla Jot...joku on 20-vuotiaita seksiseraa etsiviä naisia niin heti hiljeni tämä ketju. Yksi nainen laitteli ikuisuusihastukselleen viestejä.Pian palasi agressiivisen oloista sakkia, ei tainnutkaan olla totta ne seksinvinkujat.
Kaipaus ketjussa kaihoilevat romantikot. Seksi vinkujat ei täällä mitään oikeasti saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloisesti hymyilevä nainen. En tahtoisi rikkoa perhettäsi, mutta niin minä vain haaveilen sinusta. Olisikohan se menoa, jos rakastelisimme? Vai malttaisimmeko me molemmat odottaa? Itse en nimittäin ole sairaalloisen mustasukkainen ja kykenen ajattelemaan kiihkoni keskellä muitakin osapuolia.
Mitä kautta tunnet hänet?
Sama työpaikka...
Oletko itse varattu?
Pakko kertoa, että olen huvikseni keksinyt tänne juttuja.
Vierailija kirjoitti:
On ollut hyvin opettavaista seurata miten trolli tarttuu syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut hyvin opettavaista seurata miten trolli tarttuu syöttiin.
HAHA ihan oikein!!!!!
Onkohan minun kultani laitellut just niitä keksittyjä juttuja? Entä jos ne ovatkin oikeasti totta, mutta nyt yrittää niitä sanoa keksityiksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloisesti hymyilevä nainen. En tahtoisi rikkoa perhettäsi, mutta niin minä vain haaveilen sinusta. Olisikohan se menoa, jos rakastelisimme? Vai malttaisimmeko me molemmat odottaa? Itse en nimittäin ole sairaalloisen mustasukkainen ja kykenen ajattelemaan kiihkoni keskellä muitakin osapuolia.
Mitä kautta tunnet hänet?
Sama työpaikka...
Oletko itse varattu?
Olen.
You see the sea, feel the sky
Don't know where you go when you die
Don't know the answers to what's in my mind
Riding on the wind, turning with the tide
Ystävyys ja seksi olisi tosiaankin hyvä lähtökohta. Ehkä sitten joskus enemmänkin.