Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3861/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tänään meitä yhdessä mies. Haluan ja ikävöin sinua niin paljon.

Vierailija
3862/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-miestä kaipaan ja toivon, että nähdään pian <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä mies, kuinka paljon ilon tunnetta ja hyvää mieltä olet antanut minulle. Pystyisinpä joskus kertomaan.

Pidän sinusta, haluaisin tutustua paremminkin kuin vain tervehtimällä tai lyhyesti keskustelemalla.

Vaikutat mukavalta ja huomioivalta ihmiseltä.

Olet lähelläni, sekä henkisesti että fyysisesti, se tekeekin tästä vaikeaa.

Arvaapa, olenko itsekin toivonut, että voisimme tutustua paremmin. Milloinkahan me nähdään seuraavan kerran?

Toivoisin, että pian, mahdollisuus siihen on! Mutta sattuma johdattelee, milloin näemme. Pitäisikin löytää joku "neutraalimpi" maaperä, niin voisimme tutustuakin rauhassa :) Vaikka ystävinä, en halua loukata ketään (tämä oli samalla vastaus ylempään kysymykseen: "miksi"? ja nyt tulee kivitystä?)

Miksi kivittäisin kun vastasit kysymykseen? Kyseessä on kuitenkin anonyymipalsta. Eiköhän noita samanlaisia tapauksia ole ympäri Suomea. Suosittelen kuitenkin kaivattusi nähdessäsi jättämään noi "tutustumaan vaikka ystävinä" heitot kokonaan pois. Eihän tutustuminen vielä tarkoita mitään suhdetta tai vakavampaa, vaikka itse et ehkä haluaisikaan ystävyyttä enempää. Oletetaan, että olisin kaipaillut sinua (ja sinä minua) ja sattumalta tavattaisiin pitkästä aikaa? Puheenaihe menisi siihen, että olisi kiva nähdä jossain "neutraalissa" paikassa, mutta ujuttaisit tuon ystävä termin väkisin sinne mukaan ennen edes kunnolla tutustumista? Varsinkin kun sen mainitseminen on ihan turhaa. En kyllä osaa sanoa millä tavalla reagoisin... Luultavasti tulisin kohteliaisuudesta tutustumaan, mutta kyllähän siinä kuolisi omalta puolelta kaikki tunteet välittömästi sen sanan jälkeen.

Oli pakko kommentoida, vaikka arvostankin rehellisyyttä. :)

Vierailija
3864/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ihastunut työkaveriini, koitan peitellä sitä, koska hän on varattu. näemme  luultavasti su iltana. 

tässä jo tarpeeksi tunnisteita, jos luet tätä.

Vierailija
3865/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä mies, kuinka paljon ilon tunnetta ja hyvää mieltä olet antanut minulle. Pystyisinpä joskus kertomaan.

Pidän sinusta, haluaisin tutustua paremminkin kuin vain tervehtimällä tai lyhyesti keskustelemalla.

Arvaapa, olenko itsekin toivonut, että voisimme tutustua paremmin. Milloinkahan me nähdään seuraavan kerran?

Toivoisin, että pian, mahdollisuus siihen on! Mutta sattuma johdattelee, milloin näemme. Pitäisikin löytää joku "neutraalimpi" maaperä, niin voisimme tutustuakin rauhassa :) Vaikka ystävinä, en halua loukata ketään (tämä oli samalla vastaus ylempään kysymykseen: "miksi"? ja nyt tulee kivitystä?)

Oletko varattu vai vapaa?

Varattu (en tiedä kauanko enää tätämenoa?)

Ilmaisetko ihastustasi? Vai kartatko häntä kuin ruttoa?

Katselen :) Hänkin katsoo minua, ja ellen kuvittele: tuntuu niin intensiiviseltä.

Jos on muita niin välttelen...

Kuulostaa niin kovin tutulta. Jospa meitä molempia onnistaisi jossain vaiheessa, ilman että sivulliset kärsivät liiaksi.

Vierailija
3866/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä mies oot edelleen mielessäni. Oon hulluna suhun. Ei oo helppoa. Mietin vain, kohdataanko me enää koskaan? Olisi ihanaa rakastella kanssasi ja nukkua yö vierelläsi. Heräisin aamulla ja katsoisin sinun unenpöpperöisiin ruskeisiin silmiisi. Tätä ei vaan koskaan taida tapahtua. Kuinka suuri vääryys tämä onkaan. :(

Voi sinua. Olisitpa ihastukseni.

Oletko ollut yötä hänen luonaan?

Vierailija
3867/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen :) Hänkin katsoo minua, ja ellen kuvittele: tuntuu niin intensiiviseltä.

Kuulostaa niin kovin tutulta. Jospa meitä molempia onnistaisi jossain vaiheessa, ilman että sivulliset kärsivät liiaksi.

Samaa mieltä! Kirjoitit kivasti. Toivottavasti nähdään pian :)

Vierailija
3868/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisesti hymyilevä nainen. En tahtoisi rikkoa perhettäsi, mutta niin minä vain haaveilen sinusta. Olisikohan se menoa, jos rakastelisimme? Vai malttaisimmeko me molemmat odottaa? Itse en nimittäin ole sairaalloisen mustasukkainen ja kykenen ajattelemaan kiihkoni keskellä muitakin osapuolia.

Vierailija
3869/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katselet ihanilla ruskeilla silmilläsi ja yrität kiinnittää huomioni paitsi kun olen vältellyt sua tai ollut toisinaan äreä tai en niin superiloinen nähdessäni sinut (ei välttämättä sinusta johtuen), niin välttelet tai esität ettet edes huomaa?? osuiko?

Vierailija
3870/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mies oot edelleen mielessäni. Oon hulluna suhun. Ei oo helppoa. Mietin vain, kohdataanko me enää koskaan? Olisi ihanaa rakastella kanssasi ja nukkua yö vierelläsi. Heräisin aamulla ja katsoisin sinun unenpöpperöisiin ruskeisiin silmiisi. Tätä ei vaan koskaan taida tapahtua. Kuinka suuri vääryys tämä onkaan. :(

En

Vierailija
3871/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En

Eli voisit edelleenkin olla hän.

Vierailija
3872/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloisesti hymyilevä nainen. En tahtoisi rikkoa perhettäsi, mutta niin minä vain haaveilen sinusta. Olisikohan se menoa, jos rakastelisimme? Vai malttaisimmeko me molemmat odottaa? Itse en nimittäin ole sairaalloisen mustasukkainen ja kykenen ajattelemaan kiihkoni keskellä muitakin osapuolia.

Rikki se on jo. Minäkin haaveilen sinusta. Luulen, että menoa olisi!

Vierailija
3873/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta tunnet hänet?

Vierailija
3874/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kivittäisin kun vastasit kysymykseen? Kyseessä on kuitenkin anonyymipalsta. Eiköhän noita samanlaisia tapauksia ole ympäri Suomea. Suosittelen kuitenkin kaivattusi nähdessäsi jättämään noi "tutustumaan vaikka ystävinä" heitot kokonaan pois. Eihän tutustuminen vielä tarkoita mitään suhdetta tai vakavampaa, vaikka itse et ehkä haluaisikaan ystävyyttä enempää. Oletetaan, että olisin kaipaillut sinua (ja sinä minua) ja sattumalta tavattaisiin pitkästä aikaa? Puheenaihe menisi siihen, että olisi kiva nähdä jossain "neutraalissa" paikassa, mutta ujuttaisit tuon ystävä termin väkisin sinne mukaan ennen edes kunnolla tutustumista? Varsinkin kun sen mainitseminen on ihan turhaa. En kyllä osaa sanoa millä tavalla reagoisin... Luultavasti tulisin kohteliaisuudesta tutustumaan, mutta kyllähän siinä kuolisi omalta puolelta kaikki tunteet välittömästi sen sanan jälkeen.

Oli pakko kommentoida, vaikka arvostankin rehellisyyttä. :)

Kiva kun kommentoit! En kuitenkaan tarkoittanut suoraan sinua, tällä palstalla vaan tuo kivitys aina nousee... Kiitos vinkistä, kirjoitit hyvin.  Ehkäpä se "ystävä heitto" on tosiaan huono juttu kun tarkemmin mietin :)

Olen itsekin rehellisyyden arvostaja, siksi nämä asiat vaikeita! Tämä on jotain sellaista, mitä en ole varmaan koskaan tuntenut. Järki käskee unohtamaan, mitä tässä tekisi?

Vierailija
3875/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En

Eli voisit edelleenkin olla hän.

Oletko harrastanut seksiä kanssani?

Vierailija
3876/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin riittäisi pelkkä rakastelu. En halua rikkoa sun perhettäsi nainen, enkä omaanikaan. Se kuitenkin piristäisi. En potisi tunnontuskia, enkä usko että sinäkään.

Vierailija
3877/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin riittäisi pelkkä rakastelu. En halua rikkoa sun perhettäsi nainen, enkä omaanikaan. Se kuitenkin piristäisi. En potisi tunnontuskia, enkä usko että sinäkään.

Totta! Oisko mahdollista, että ehdottaisit sitä mulle ihan muuta kautta, kuin täällä?

Vierailija
3878/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, etten tullut juttelemaan sulle heti sinä päivänä kun tapasimme ensimmäisen kerran, juhannusaattona 2017. Meistä olisi voinut tulla vaikka ystävät. Ujouteni pilasi kuitenkin kaiken.

Sitten kävikin niin, että ihastuin suhun. Tukahdutin tunteet, sillä tiesin sen olevan väärin, olemmehan uskovaisia tyttöjä molemmat. Silti ajattelen sua joka ikinen päivä, en voi unohtaa sua.

Voi kunpa tapaisimme vielä. Et varmaan edes muista mua enää, sulla on omat kaverit ja oma elämä, kaukana täältä...

Vierailija
3879/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä siteerata Jenni Vartiaisen kappeletta. 

"Tuuli, tuule sinne missä muruseni on. 

Leiki hetki hänen hiuksillaan.  

Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin.

Kerro, häntä ootan yhä vaan."

Ikävä on taas kerran kova. Ehkä tällaisella tuulella menee terveiset nopeasti perille. Halauksia sinulle. 

Vierailija
3880/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tänään meitä yhdessä mies. Haluan ja ikävöin sinua niin paljon.

Minäkin olen miettinyt meitä yhdessä nainen, kuten joka päivä mietin. Rakastan, haluan ja kaipaan sinua niin paljon, koska sinä vain olet minulle niin sinä.

Ketju on lukittu.