Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3881/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harrastanut seksiä kanssani?

En valitettavasti. Yksikin yö kanssasi olisi ikimuistoinen.

Vaikka se olisi vain sitä, että olet vierelläni, lämmität minua alastomalla kehollasi, sivelet huuliani ja katsot minua ihanilla silmilläsi.

Vierailija
3882/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee hyvin. Olen iloinen, haikea, mutta iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin riittäisi pelkkä rakastelu. En halua rikkoa sun perhettäsi nainen, enkä omaanikaan. Se kuitenkin piristäisi. En potisi tunnontuskia, enkä usko että sinäkään.

Totta! Oisko mahdollista, että ehdottaisit sitä mulle ihan muuta kautta, kuin täällä?

Ei valitettavasti ole mahdollista, koska oot torjunut mut jo monesti ilman että oon edes ehdottanut mitään.

Vierailija
3884/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin riittäisi pelkkä rakastelu. En halua rikkoa sun perhettäsi nainen, enkä omaanikaan. Se kuitenkin piristäisi. En potisi tunnontuskia, enkä usko että sinäkään.

Totta! Oisko mahdollista, että ehdottaisit sitä mulle ihan muuta kautta, kuin täällä?

Ei valitettavasti ole mahdollista, koska oot torjunut mut jo monesti ilman että oon edes ehdottanut mitään.

laita sitten täsmävihje, se toinen osapuoli voi hyvinkin lukea näitä

Vierailija
3885/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja katselet ihanilla ruskeilla silmilläsi ja yrität kiinnittää huomioni paitsi kun olen vältellyt sua tai ollut toisinaan äreä tai en niin superiloinen nähdessäni sinut (ei välttämättä sinusta johtuen), niin välttelet tai esität ettet edes huomaa?? osuiko?

Mieheltä vai naiselta?

Vierailija
3886/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katselet ihanilla ruskeilla silmilläsi ja yrität kiinnittää huomioni paitsi kun olen vältellyt sua tai ollut toisinaan äreä tai en niin superiloinen nähdessäni sinut (ei välttämättä sinusta johtuen), niin välttelet tai esität ettet edes huomaa?? osuiko?

Mieheltä vai naiselta?

Naiselta

Vierailija
3887/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nyt suoranaisia torjuntoja ole ollut...mutta olen hukannut puhelinnumerosi, joten en pysty laittamaan sulle viestiä. Laita sä nyt vaikka joku viesti, jos sulla mun numero vielä on?

Vierailija
3888/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään voi rakastaa toista ilman että asia etenee mihinkään?

Vierailija
3889/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nyt suoranaisia torjuntoja ole ollut...mutta olen hukannut puhelinnumerosi, joten en pysty laittamaan sulle viestiä. Laita sä nyt vaikka joku viesti, jos sulla mun numero vielä on?

Hänellä kyllä on numero.

Vierailija
3890/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselta

No mitä haluaisit minun tekevän asian eteen?  Ja miten?

Haluatko kaiken vai pelkkää seksiä?

Vierailija
3891/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta

laita viestiä ja ehdota tapaamista. Sitten tavataan ja pannaan ja sanot haluavas alkaa seurustelemaan mun kanssa. Haluan sut ja kaiken.

Vierailija
3892/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä kyllä on numero.

Harmi sitten, että ei oltu toistemme kaivattuja!

Kyllä mullakin vielä hetki sitten oli se numero, mutta sitten vaihtui puhelin ja onnistuin hävittämään osan numeroista.

Vierailija
3893/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä vai naiselta?

Tää osuis muhunkin xD t. Nainen tummasilmäinen

Vierailija
3894/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta

en tiedä, laita tänne joku täsmävinkki ja sinne kalenteriin joku merkki? Haluaisin kaiken mutta koska se ei liene tässä tilanteessa mahdollista niin seksiä ja ystävyyttä

Vierailija
3895/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloisesti hymyilevä nainen. En tahtoisi rikkoa perhettäsi, mutta niin minä vain haaveilen sinusta. Olisikohan se menoa, jos rakastelisimme? Vai malttaisimmeko me molemmat odottaa? Itse en nimittäin ole sairaalloisen mustasukkainen ja kykenen ajattelemaan kiihkoni keskellä muitakin osapuolia.

Mitä kautta tunnet hänet?

Sama työpaikka...

Vierailija
3896/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä mies, kuinka paljon ilon tunnetta ja hyvää mieltä olet antanut minulle. Pystyisinpä joskus kertomaan.

Pidän sinusta, haluaisin tutustua paremminkin kuin vain tervehtimällä tai lyhyesti keskustelemalla.

Vaikutat mukavalta ja huomioivalta ihmiseltä.

Olet lähelläni, sekä henkisesti että fyysisesti, se tekeekin tästä vaikeaa.

Arvaapa, olenko itsekin toivonut, että voisimme tutustua paremmin. Milloinkahan me nähdään seuraavan kerran?

Toivoisin, että pian, mahdollisuus siihen on! Mutta sattuma johdattelee, milloin näemme. Pitäisikin löytää joku "neutraalimpi" maaperä, niin voisimme tutustuakin rauhassa :) Vaikka ystävinä, en halua loukata ketään (tämä oli samalla vastaus ylempään kysymykseen: "miksi"? ja nyt tulee kivitystä?)

Oletko varattu vai vapaa?

Varattu (en tiedä kauanko enää tätämenoa?)

Ilmaisetko ihastustasi? Vai kartatko häntä kuin ruttoa?

Katselen :) Hänkin katsoo minua, ja ellen kuvittele: tuntuu niin intensiiviseltä.

Jos on muita niin välttelen...

Äh, siniset molemmilla.

Vierailija
3897/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että miten voi torjua, jos toinen ei ole ehdottanutkaan mitään. Mitä siinä silloin torjutaan? Itse en tietääkseni ole torjunut, mutta jos se on tulkintakysymys, niin sitten en tiedä.

Vierailija
3898/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että edelleen ikävöin ja kaipaan sinua mies, vaikka aikaakin on jo kulunut? Osaatko sanoa mitään syytä tähän?

Vierailija
3899/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään voi rakastaa toista ilman että asia etenee mihinkään?

Koko elämänsä ja ylikin.

Vierailija
3900/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko nainen, milloin olen viimeksi lausunut nimesi? Tai sinä minun?

Muistan kun sinä lausuit ja on siitä aikaa.

Viime syksynä, olet kyllä kirjannut sen sen jälkeen.

Ketju on lukittu.