Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3821/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tutkimuksilla on osoitettu, että mitä enemmän vastoinkäymisiä on rakastumisvaiheessa, sitä voimakkaammin ihastumistunteet tulevat. Kun ihastunut ihminen pääsee rakastumisen kohteen luokse, se aiheuttaa voimakkaan dopamiiniryöpyn ja hyvänolontunteen. Kun tätä yritetään estää, halu vain voimistuu."

Outo tutkimus. Ei ihastuminen ja rakastuminen oo sama asia.

Jos tuntisit aivoja tietäisit, että on rakastuminen ja kiintymysrakkaus, aivokemiallisesti siis.

Muu on semantiikkaa ja yksilöllisiä kokemuksia, aivoissa prosessit samat.

Joopa 😂

Vierailija
3822/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaunottarelle siellä jossakin mieheltä täältä jostakin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja katuosoitteemme, yleensä, alkavat samalla kerakkeella. Ja tunnisteeni herättävät mammamassoissa kateutta ja hammasten kiristystä. Ikävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa odotella enää. Huomenna/lauantaina on saatava pillua, räjähdän muuten. Jaksoin tähän asti kesää, koska viime kerrasta on jo aikaa. Nyt olen jo niin takakireä, että en tunne itseäni. Ihan älytöntä, että keväästä asti säästänyt itseään jotain päiväunta varten.

Vierailija
3824/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas...kohti uusia pettymyksiä...

Vierailija
3825/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko nainen, milloin olen viimeksi lausunut nimesi? Tai sinä minun?

Muistan kun sinä lausuit ja on siitä aikaa.

Vierailija
3826/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, E. Missähän olet tällä hetkellä ja mitä teet. Haluaisin kysyä, onko sinulla kaikki hyvin ja miten kesä on mennyt. Jos olisit nyt vieressäni, silittelisin sinua hellästi ja suutelisin. Kertoisin, miten paljon välitän sinusta. Olet niin rakas.

Kysy! Laita viestii? E

Vierailija
3827/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaunottarelle siellä jossakin mieheltä täältä jostakin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja katuosoitteemme, yleensä, alkavat samalla kerakkeella. Ja tunnisteeni herättävät mammamassoissa kateutta ja hammasten kiristystä. Ikävä!

Miks joku pakkomielteinen 10 vuotta nuorempaa naista kuumotteleva ukko aiheuttaisi kateutta kenessäkään?

Hupaisa ajatus.

Vierailija
3828/16650 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletkohan koskaan mua nainen, kun olet miehesi kanssa?

Kyllä

Ottaisin sinut mieluiten takaapäin, mutta kuuntelisin toki toiveitasi.

Haluaisin suudella kanssasi rakastellessamme. Tykkäisin myös rakastella kanssasi suihkussa.

Uuh. Maistuisi.

Vierailija
3829/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on M-nainen, ei muita. Esittämällä muuta sä vaan satutat kaikkia. Tämä M-miehelle.

Vierailija
3830/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin, rakas. Mietin niin paljon sitä, miksi meidän kahden tiet kohtasivat niin merkittävällä tavalla. Ainakin minulle se on sitä ollut. Valtavasti rakkautta, kaipuuta, suruakin. Kaiken keskiössä me, kaksi pientä ihmistä linnunradan laidalla, suurien tunteiden kourissa. Tässä suurien tunteiden keskellä tuntee itsensä kovin pieneksi. Hyvää yötä, rakas. Olet kaunis monellakin tavalla.

Tietäähän tuo toinen tunteistasi?

Vierailija
3831/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain noustua pintaa kohti puoleen väliin, pysähdyin tasaamaan hengitystä, ja tähän jäin. Tässä olen jumissa, ehkä ikuisesti, koska olen itsekäs enkä ole riittävän itsekäs. Ja alkoihan tämä jo helpottaa, sain psyykattua itseäni sinusta poispäin, kunnes tulit taas takakierteellä jostain.

Luulisi, että edes ylpeyteni kamppaisi ajatukset sinusta, mutta ei, eihän tässä mikään mene niin kuin voisi toivoa ja kuvitella. Se on jo nyt selvää, että vakava mielenhäiriö tämä on, nähtävästi kestoltaan ikuinen. Hopeareunusta en nyt tälle onnistu näkemään.

Myös minä jäi sinuun kiinni, vaikka en olisi saanut. On vain hyväksyttävä tilanne, jossa sinä olet joka päivä osa elämääni, vaikka vain omassa mielessäni. Polkumme erkanevat pian toisistaan, ehkä lopullisesti. Katsotaan tuoko universumi sinut joku päivä takaisin eteeni, silloin tiedän sinun olevan kohtaloni.

Vierailija
3832/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tunnisteet eivät kyllä herätä yhtään mitään kateutta. Pikkutyttöjen päiväkirjoista nämä "alkaa vokaalilla"-jutut. Kasvata munat ja anna kunnon tunnisteita tai edes paikkakunta.

Vierailija
3833/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain noustua pintaa kohti puoleen väliin, pysähdyin tasaamaan hengitystä, ja tähän jäin. Tässä olen jumissa, ehkä ikuisesti, koska olen itsekäs enkä ole riittävän itsekäs. Ja alkoihan tämä jo helpottaa, sain psyykattua itseäni sinusta poispäin, kunnes tulit taas takakierteellä jostain.

Luulisi, että edes ylpeyteni kamppaisi ajatukset sinusta, mutta ei, eihän tässä mikään mene niin kuin voisi toivoa ja kuvitella. Se on jo nyt selvää, että vakava mielenhäiriö tämä on, nähtävästi kestoltaan ikuinen. Hopeareunusta en nyt tälle onnistu näkemään.

Myös minä jäi sinuun kiinni, vaikka en olisi saanut. On vain hyväksyttävä tilanne, jossa sinä olet joka päivä osa elämääni, vaikka vain omassa mielessäni. Polkumme erkanevat pian toisistaan, ehkä lopullisesti. Katsotaan tuoko universumi sinut joku päivä takaisin eteeni, silloin tiedän sinun olevan kohtaloni.

Voin jo kertoa ettei se universumi tuo. Sinä elät loppuelämäsi tässä kaupungissa. Minä lähden pois, koska pian täällä ei ole minulle enää mitään, kun sinäkään et halunnut olla tekemisissä.

Vierailija
3834/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin jo kertoa ettei se universumi tuo. Sinä elät loppuelämäsi tässä kaupungissa. Minä lähden pois, koska pian täällä ei ole minulle enää mitään, kun sinäkään et halunnut olla tekemisissä.

Meillä on nyt ihan eri universumi.

Vierailija
3835/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta ajatella että joku erotti rakkaude ja sitten alkoikin ivihainen sota ja sitten Ostin rikkaalla taalla jollekkin onnen ja se onni oli pois. mutta sain ryövättyä loppujen lopuksi unohdetun kaipuun ilman että vaihtaisin pennin hyrrää siihen että joku päätti Laittaa sydämenn sijoiltaan ja En muista Enää Niin hirveästi kaipaan terveisiä sinne mutkaan missä hiippailee pariskunta ja Olen pulassa olikin vain jonkun keksimäsota suunnitelma Luulisin koska kaipaatte vain lzsdrg Dagen Wyh.

Ich Liebe dich

Im gonna Lose time spending for thinking where is Do you need me or Does you love anymore between two hacked up. So telling is not my lovely thinking in these sheep shit

Kaipaan sormusta senkin älyhoi ja käppyrä takinkautta

nämä terveiset kaipaamalle henkilölle osa kirjoitti 

spektreissä

veli,jeni,Milla,Nothings speacial ,kahvilla Co*lasse, Madam, Kohteena näinkö tuntematon ajatuskaava herättää aamu runon päivällä. 

Terveisin Lovetta ~ ilman mitään suuntaa, Ko vsi kivasti päivä alkaa'

24 metriä tekemistä 

Vierailija
3836/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polut erkanivat jo, jälkihöyryjä nämä. Tosiaan toivon, että asian käsittelyyn ei mene iäisyyttä. Mutta kun asia on käsitelty, se on käsitelty, ja universumi voi pitää patalappunsa. Mun hymy saattaa olla jo seuraavan nurkan takana, sitä kohti koetan tallustaa.

Vierailija
3837/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas aukeaa

ja järisee maa

kun koskettaa sisintämme toisiaan

Kun rakastellaan se meidät yhteen liimaa

hukuttaudutaan suloiseen kiimaan

ja kaikki on niin totta ja oikeaa.

Ja mä huomaan sulle sieluni syvään kumartaa

ja kaikki esteet hajoaa

sun liekkis nuolee ja puhdistaa

ihanasti polttaa..

(Taivas aukeaa- laulusta)

Vierailija
3838/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus meni viheltäen menojaan :( jo kun kerroit kaiken meidän välillä tapahtuneen kolmansille osapuolelle.

Vierailija
3839/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus meni viheltäen menojaan :( jo kun kerroit kaiken meidän välillä tapahtuneen kolmansille osapuolelle.

Salarakkauttako teillä oli? Varattuja?

Vierailija
3840/16650 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä märinää siitä, että joku kertoo asioistaan perheelleen ja ystävilleen.

Tottakai läheisille kerrotaan omista asioista, etenkin niin suurista ja liikuttavista kuin rakkausasiat ovat.

Ja jos toinen osapuoli on etäinen eikä vaikka suostu keskustelemaan asioita ollenkaan halki, niin silloinhan sitä joutuu puimaan sitten muiden kanssa ne asiat.

Tätä ei varmaan ymmärrä ihmiset, joilla ei ole läheisiä ihmisiä joille kertoa asioitaan.

Muille pitäisi nimittäin olla itsestäänselvyys, että asioista kuulee myös ”kolmannet osapuolet”.

Ketju on lukittu.