Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Takertuvapsyko kirjoitti:
Mikset sä ole mun kaverina missään. :(
Niinpä niin. Pyydä facessa kaveriksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta kesätekemistä: maata nurmella, kuunnella lintujen laulua ja ajatella kaivattua.
Ja pelätä punkkeja.
Jaa-a, en ole tullut ajatelleeksi.:D
En mieti oikein tolleen ja pilaa hyviä hetkiä pelkoilemalla!
Takertuvapsyko kirjoitti:
Pyydä Facessa kaveriksi, niin hyväksyn pyynnön heti. Ala seuraan instassa, niin alan seuraan heti takaisin.
Kyllä minun on ikävä sinua vaikka tämä on oikeasti todella outoa. Tuli oikeasti täysin yllätyksenä.
Yritän vain selvitä, että laiva ei aja karille.
Perjantain lepään ja treenaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies onnellinen? Minä en. Olisin onnellisempi, jos laittaisit viestiä ja selvitettäisi suhteemme. Voisin sitten helpommin jatkaa eteenpäin, kun tietäisin ettei tästä mitään tule ja haluat lopettaa yhteydenpidon kokonaan. En jäisi enää odottamaan viestiäsi.
2 onnetonta tekee 1 onnellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain noustua pintaa kohti puoleen väliin, pysähdyin tasaamaan hengitystä, ja tähän jäin. Tässä olen jumissa, ehkä ikuisesti, koska olen itsekäs enkä ole riittävän itsekäs. Ja alkoihan tämä jo helpottaa, sain psyykattua itseäni sinusta poispäin, kunnes tulit taas takakierteellä jostain.
Luulisi, että edes ylpeyteni kamppaisi ajatukset sinusta, mutta ei, eihän tässä mikään mene niin kuin voisi toivoa ja kuvitella. Se on jo nyt selvää, että vakava mielenhäiriö tämä on, nähtävästi kestoltaan ikuinen. Hopeareunusta en nyt tälle onnistu näkemään.
Olet kuitenkin jo puolivälissä? Mitä tarkoitat tuolla että olet itsekäs? Miksi halusit psyykata itsesi pois hänestä?
Asiat on tavallaan tehty, mutta kuitenkin valitsin sen pienemmän kivireen, myös itseni tai oman elämän helppouden takia. Eipä tää nyt paljoa selvennä, mutta vaikea vastata ilman että paljastaisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain noustua pintaa kohti puoleen väliin, pysähdyin tasaamaan hengitystä, ja tähän jäin. Tässä olen jumissa, ehkä ikuisesti, koska olen itsekäs enkä ole riittävän itsekäs. Ja alkoihan tämä jo helpottaa, sain psyykattua itseäni sinusta poispäin, kunnes tulit taas takakierteellä jostain.
Luulisi, että edes ylpeyteni kamppaisi ajatukset sinusta, mutta ei, eihän tässä mikään mene niin kuin voisi toivoa ja kuvitella. Se on jo nyt selvää, että vakava mielenhäiriö tämä on, nähtävästi kestoltaan ikuinen. Hopeareunusta en nyt tälle onnistu näkemään.
Olet kuitenkin jo puolivälissä? Mitä tarkoitat tuolla että olet itsekäs? Miksi halusit psyykata itsesi pois hänestä?
Asiat on tavallaan tehty, mutta kuitenkin valitsin sen pienemmän kivireen, myös itseni tai oman elämän helppouden takia. Eipä tää nyt paljoa selvennä, mutta vaikea vastata ilman että paljastaisi liikaa.
Mitä tuo toinen olisi sitten valinnut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun on ikävä sinua vaikka tämä on oikeasti todella outoa. Tuli oikeasti täysin yllätyksenä.
Nähtäiskö huomenna silleen ohimennen, mutta ei kuitenkaan niin ohimennen kuin viimeksi? Tiedät mitä tarkoitan...
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
Jokos sulla on kesäloma? Voisiko tämä kesä olla meidän? Mä kyllä tiedän, mitä voitaisiin tehdä... 💕
T. Ollin kaipaaja
Jonotan vuoroani😉
Tässä mun vieressä olisi tilaa sulle. Sinä merkkaat mulle paljon enemmän kuin ikinä arvaatkaan. En voi näyttää sitä sulle...
Vierailija kirjoitti:
Oletko muskelimies?
Käyttäydyinkö sillä tavalla, niinkuin olisin ollut vain seksin perässä?
Luin jonkun ”nämä merkit kertovat sinun haluavan vain seksiä”-artikkelin ja ne taisi kaikki tai lähes kaikki osua minuun.
Vaikka siis en ole ollut vain seksin perässä, mutta mietin, olenko silti käyttäytynyt kuin olisin.
Nainen olen, miehelle menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisosi tyytyväisempi suhteeseenne kuin sinä? Oletko sinä siinä onnellinen?
Kumpikaan ei ole erityisen tyytyväinen. Mitenkä siellä päässä?
Se toinen on tyytyväisempi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun vieressä olisi tilaa sulle. Sinä merkkaat mulle paljon enemmän kuin ikinä arvaatkaan. En voi näyttää sitä sulle...
No jos sä et voi näyttää, niin sitten mä en voi koskaan tulla siihen sun viereen. Luottaisit minuun ja näyttäisit.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä, tarvitsen sinua, rakas.
Minäkin, rakas, sinua. Sehnsucht.
Mitäköhän mietit minusta tänään? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mietit minusta tänään? Miehelle.
Pelkkää hyvää. Taisit olla tavallista paremmalla tuulella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele oikeasti että tää ois mulle mutta haluan silti leikkiä niin ja kirjoittaa kuin tää ois mulle.
En nyt tiedä pitäiskö tässä loukkaantua, jos koet tunteet minua kohtaan mielenhäiriönä. Lisäksi onko se tykkääminen niin pahasta oikeasti. Miksei muka voisi tykätä useammasta. Vaikka oma tykkäämiseni sinua kohtaan on aiheuttanut myös itselleni paljon surua, niin kuitenkin myös paljon iloa. Tällä hetkellä on menossa vaihe jolloin sinusta kuuleminen tuntuu vain piristävältä. En vaihtais tykkäämistä pois, koska se tekis elämästä jotenkin tylsemmän. Se että tykkäsit minusta sai itseni tuntemaan itseni jotenkin arvokkaammalta. Oli siis loppujen lopuksi positiivinen kokemus että joku voi oikeasti tykätä vähän minustakin.
Enkä minä kuvittele, että tää olis mulle. Mutta ajattelen samoin. Paitsi että tykkäsin tosi paljon. Tykkään yhä. Sanoisin sen, jos kysyisit tai antaisit mitään merkkiä siitä, että haluaisit tietää. Mutta olen väsynyt jo tähän kaipaamiseen. Otan siis etäisyyttä, jos sitä nyt enää voi tässä tilanteessa ottaa, ajatuksissani siis. Mutta tykätään, kun tavataan! (jos sinäkin siis tykkäsit minusta?)