Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vihreäsilmäiselle vaalealle kaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan H:ta (nainen)
Täällä on yksi H Nainen! <3
Kauniita unia rakkaani. Olet ollut tänäänkin mielessäni jatkuvasti. Sisimpäni kaipaa sinua enemmän kuin mitään muuta. Yhteisten hetkiemme taika ei unohdu.
Tahtoisin kävellä kanssasi käsi kädessä, suudella ja halailla. Haluaisin tuntea sen onnen tunteen kun saisin sinut syliini ja voisimme keskittyä vain toisiimme. Rakastan sinua. Saisimmepa pian yhteisiä hetkiä. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
P, oot ajatuksissa. On ikävä.
Mullakin sua.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tääkin kesä on ohi, enää kuusi viikkoa lomaa ja niistäkin useampi menee reissuihin.
Että ei tule kesähengailuja tänäkään kesänä :(
No ei. Ei niitä näytä tulevan. Pitäis erikseen sopia. Itekin lähden kohta reissuun loppukesäksi.
Parasta juhannuksessani oli kanssasi vietetty aika, vaikka se välillä olikin melkoista säätöä ja meteliä :D Joskus mietin, mitä sekin olisi, jos meidän olisi mitenkään edes etäisesti mahdollista olla oikeasti yhdessä - todennäköisesti siitä ei tulisi mitään. Mutta näin on hyvä ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin sua.
Olisipa tämä totta.
Töihin 😢 ihana viikonloppu takana ja paluu paskaan arkeen kateellisten ja kieroilevien työkaverien sekaan.
Väsyttää..ikävä 😢 kyll tämä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.
Millaista miestä sä kaipaat?
Fiksua, ihanaa, sinisilmäistä.
Naivia siis?
Se on NAIIVI.
Jos haluat viisastella, kirjoita edes oikein.
Myöhästyneet nimpparionnittelut sulle jonka synttärit on mun nimipäivänä.
Toivon että ehditään hyvästellä. Haluaisin sydämeni takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sanonut edes hei.
Tai ehkä et kuullut.
Hänen äänensä kuului oikein hyvin kun tervehti kaveriani.
Mies vai nainen? Jos se on yksi noista välttelijöistä, joista täällä on puhuttu ketjukaupalla?
Itsellä oli hetki sitten tilanne, jossa olis varmaan ollut järkevää tervehtiä ihastusta, mutta leikin kuin en olis huomannutkaan. Halua olis ollut, muttei rohkeutta. Siksihän se syntyvyys laskee ja sinkkujen määrä lisääntyy, huonojen sosiaalisten taitojen takia.
Tekisi mieli sinua mies. Olet niin ihana ja seksikäs. Hyvää sateista lomapäivää.
Mä niin kaipaan, voi että kaipaan.
Kaipaus on niin ihanaa.
Hei kaivataan kaikki yhdessä!
Ihanat kaipaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just.
Edelleen todellä ärsyttävää... Mut pus, oot ihana!
Me ei vaan ymmärretä toisiamme.
Kaipaan sinua jo nyt paljon. Ajattelen sanoja, joita kerroit.
Toivon, että sinäkin ajattelet minua (ja samalla haluan sinun unohtavan minua).
Irrottaisit otteeni (en osaa itse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tääkin kesä on ohi, enää kuusi viikkoa lomaa ja niistäkin useampi menee reissuihin.
Että ei tule kesähengailuja tänäkään kesänä :(No ei. Ei niitä näytä tulevan. Pitäis erikseen sopia. Itekin lähden kohta reissuun loppukesäksi.
No, ensi kesänä uusi mahdollisuus ellei jompikumpi ole löytänyt jotain toista.:)
Vakavasti puhuen en kyllä usko, että meillä hänen kanssaan tulee enää ikinä hengailtua.
Siis kun ei mitään tule tapahtumaan.
Hän ei ota yhteyttä enkä minä ota yhteyttä, missään emme törmää ja jos törmäisimmekin tuskin puhuisimme ja jos puhuisimmekin tuskin mitään järkevää, kun en osaa olla enää vapaasti hänen seurassaan ja varmaan pyrkisin vain loukkaamaan ja työntämään kauemmas tai vähintään esittämään coolia.
Ainoa realistinen mahdollisuus olisi joku sattumalta samaan hissiin viideksi päiväksi jumittuminen, paitsi että ei niin oikeasti käy kenellekään.
Eli yhtään mahdollisuutta ei oikeasti ole.
Sattumalta törmääminen luultavasti vain pahentaisi asioita (olen kerennyt kieriskellä tietyissä asioissa niin kauan ja hankkia uutta materiaalia vanhan päälle, että olen jo triplasti patoutuneempi kuin vaikka vuosi sitten, paskat asiat vain syvenee entisestään mitä enemmän aikaa kuluu) eikä viideksi päiväksi hissiin voi joutua.
En ole toistaiseksi vielä koskaan tavannut ihmistä, joka olisi yhtä pitkävihainen ja kostonhimoinen kuin minä.
Siis niissä tapauksissa tietenkin, joita ei ole selvitetty ja sovittu.
Selvitettyjä ja sovittuja asioita en muistele. Selvittämättömiä ja sovittamattomia taas en unohda koskaan, vaikka en muuten kuin henkilön naamani nähdessä muistaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin sua.
Olisipa tämä totta.
Niin no todennäköisesti oon väärä P. Oon nainen.
Kolme ihmistä ei muuten näytä tykkäävän siitä että P on jonkun ajatuksissa tai sitten ne inhoaa jotain P:tä, alanuolista päätellen. Liekö mikään muu kirjain yhtä inhottu tässä ketjussa.
Että ei tule kesähengailuja tänäkään kesänä :(