Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
T etelä-Suomesta on niin kova ikävä!!!!
Vierailija kirjoitti:
T etelä-Suomesta on niin kova ikävä!!!!
No 😂😂😂🤣🤣🤣😃😆😆😆😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä aloin pohtia, että et kai vain oo taas raskaana?
Olen vain lihonut.:D
Just nysämunan tyyli vihjailla tuollailla lihomisesta, että olet kai "raskaana." Onneks siltä on evätty irl yhteys, soittakoon läskiturpaansa täällä niin paljon kuin tykkää, anonyymit viestit ei satuta ketään😉😆😆😆😆😂😂😂😁
Etkö voisi perustaa oman nysämunaketjun?
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Jos luet tätä niin vaihtaisitko fb-kuvasi edes yhdeksi päiväksi? Mielellään jo tänään.
Mitä siinä nykyisessä kuvassa on?
Täällä miettii aika moni tällä hetkellä, että uskaltaisiko sen kissan/koiran/kukan/ruokalautasen vaihtaa omaan kuvaan, kun mahdollisesti kaivattu toivoo sitä kaipauspalstalla. :D
Ihana sinä. Jos ikinä olisin enää raskaana, toivoisin, että lapsi olisi sinun.
Ystäväni: Ei olla juteltu tapaamisesta ainakaan viikkoon tai kahteen. Se ei johdu siitä, etten haluaisi enää tavata. Haluaisin kovasti! En ole ottanut tapaamista puheeksi, koska olen reissussa ensi kuussa, mutta tulen kuun loppupuolella takaisin. Sopisiko sinulle ensi kuun loppu? 😊
Voisitko tulla sammuttamaan tämän roihun, jonka sait sisälläni syttymään vuosi sitten? Jos ett sitä halua sammuttaa, niin kerro se minulle.
Nyt pitää alkaa tekemään ratkaisuja, miten tämä tästä jatkuu. Tämä löysässä hirressä oleminen ei enää kiinnosta. Joko sinä haluat minut tai ett.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tulla sammuttamaan tämän roihun, jonka sait sisälläni syttymään vuosi sitten? Jos ett sitä halua sammuttaa, niin kerro se minulle.
Nyt pitää alkaa tekemään ratkaisuja, miten tämä tästä jatkuu. Tämä löysässä hirressä oleminen ei enää kiinnosta. Joko sinä haluat minut tai ett.
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
sitä aloin pohtia, että et kai vain oo taas raskaana?
En ole enkä tule.
Keltä muuten kysyt, ilmeisesti joltain joka on ollut jo useamman kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää alkaa tekemään ratkaisuja, miten tämä tästä jatkuu. Tämä löysässä hirressä oleminen ei enää kiinnosta. Joko sinä haluat minut tai ett.Kenelle tämä?
Yhdelle miehelle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää alkaa tekemään ratkaisuja, miten tämä tästä jatkuu. Tämä löysässä hirressä oleminen ei enää kiinnosta. Joko sinä haluat minut tai ett.Kenelle tämä?
Yhdelle miehelle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella
Ahaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinpuhujan uusin huvi on näemmä mollata itseään nysämunaksi ja juopoksi, mikä tietty totta mutta hämärää on, että edes sellainen kuviteltu huomio sykäyttää. Kipee tapaus,
Onko sinulla elämäsi eka älylaite käytössä ja jonkin sortin rakastumisvaihe hymiöihin? Ilmeisesti, tämä meni näemmä kuten veikattiin: tyyppi julistaa aattona lopun alkua ja paskaa juhannusta, keskenään.
Tämä paikka on oivallinen muistutus netin typeryydestä, ei tule hengattua liikaa.
Jatka ihmeessä, A ei kirjoita sulle enää vai? Eikä ikipäivänä halua tavata. Ei koskaan enää. Kiitos, muitutat että elämäni on ihanaa vaikeuksista huolimatta.
Hämärää on, mitä big time rikastumassa oleva roikkuu vauvalla töissä? Aion käydä niin kauan, että voin todeta, että olet itse itsellesi rakentanut vankilan, jossa et viihdy eikä kukaan muukaan juuri.
Osui ilmeisesti suhun ja totuus tekee kipeetä, vai?😁😃😄😅😆😆😆😆😆😆😆😉
Mikä totuus? Kiitos kysymästä, minulla oli hyvin erityinen juhannus ja suurta huolenpitoa ja kiintymystä ja hyvää ruokaa tärkeiden ihmisten seurassa.
Totesin ihan luettavissa olevan. Voi kehittää siitä minkä hyvänsä itseäsi pönkittävän asian. Työ vauvalla pitäisi loppua pikaiseen, sitä seuraan, vaikka tiedän, että ihan varmasti menee pieleen mitä yrität, koska se on kuin hymiöt. Taidat tietää itsekin, kun täällä hillut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä miettii aika moni tällä hetkellä, että uskaltaisiko sen kissan/koiran/kukan/ruokalautasen vaihtaa omaan kuvaan, kun mahdollisesti kaivattu toivoo sitä kaipauspalstalla. :D
Sillä naisella, jota minä kaipaan, on kuva itsestään. Mutta on ollut sama jo aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sinä. Jos ikinä olisin enää raskaana, toivoisin, että lapsi olisi sinun.
ihana nainen, tuosta minäkin haaveilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä naisella, jota minä kaipaan, on kuva itsestään. Mutta on ollut sama jo aika pitkään.
Mitä siinä kuvassa näkyy? Hiusten väri, vaatteet, muuta? Onko tämä sun kaipaama nainen aktiivinen siellä?
Minä olen toivottavasti kolmen-neljän vuoden päästä raskaana :)
Hauska sattuma että postasit tänään kuvan samalla kuvatekstillä kun mä joskus aikaisemmin. Nähtäispä me pian ❤