Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä kuvassa näkyy? Hiusten väri, vaatteet, muuta? Onko tämä sun kaipaama nainen aktiivinen siellä?
Taidan hiljentyä nyt, mutta oikein kivaa illanjatkoa juuri sinulle. Hymyilen täällä ja toivon, että sinullakin on oikein hyvä olo. Kuka lienee oletkin. :)
Minuakin vähän väsyttää. 😴
Hyvää illan jatkoa! <3
Pakko tutia nyt, Ystäväni! 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.
Millaista miestä sä kaipaat?
Fiksua, ihanaa, sinisilmäistä.
Sivusta vastaan hyvällä itsetunnolla, että osuu. Mulla on myös parta. Olenko jatkossa? :)
Minä en saa mielestäni erästä hurmaavaa, hänen kosketuksensa alla haluaisin huokailla nautinnosta.
Voin kuvitella mies, että toivot tässä matsissa Puolaa. Minä taas kannatan Kolumbiaa. Olisi kiva katsoa peliä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tutia nyt, Ystäväni! 😴
Ihmekös, Amanda Harkimo, Sara Sieppi ja Helena Lingren haukuttu tänään. Nuku viattoman unta, karma hoitaa. Viimeinen epäonnistuminen, mutta aina voi raportoida vauvalle tutimisensa, inspiroivaa kaikille lukea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Naivia siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T etelä-Suomesta on niin kova ikävä!!!!
No 😂😂😂🤣🤣🤣😃😆😆😆😆🤣
LAita viestii mulle nyt heti! se ois hauskaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessä jatkuvasti.
niin sinäkin T<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naivia siis?
Sulta putos yks i-kirjain. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Jos luet tätä niin vaihtaisitko fb-kuvasi edes yhdeksi päiväksi? Mielellään jo tänään.
Suunnitelmissa ollut jo pitempään. En vain ole saanut aikaiseksi.
Kuka pyytää? Tai viittaatko johonkin aiempaan viestiin tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Jos luet tätä niin vaihtaisitko fb-kuvasi edes yhdeksi päiväksi? Mielellään jo tänään.
Suunnitelmissa ollut jo pitempään. En vain ole saanut aikaiseksi.
Kuka pyytää? Tai viittaatko johonkin aiempaan viestiin tässä ketjussa?
Ja mitä teet, jos vaihdan? ;)
Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Olen se, joka aikaisemmin tänään kirjoitti joutuvansa huomenna kesken loman töihin. Tämä lomankeskeyttämisahdistus on ihan kamala, mutta elättelen edelleen toiveita sinun näkemisestäsi. Varmaan haaveilen turhia, mutta onpahan jotain mukavaa ajateltavaa.
Toivottavasti sinulla on ollut mukava juhannus. Kaikkein eniten haluaisin olla kanssasi mökillä nauttimassa keskikesästä. Nyt olisi ihana ilma istua rannalla kahdestaan ja kuunnella aaltojen kevyttä liplatusta ja lintujen laulua. Olisipa se joskus mahdollista.
Hyvää yötä sinulle. Nuku hyvin.
P, oot ajatuksissa. On ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi me koskaan törmätä missään vahingossa? Jos törmättäisiin en kyllä uskaltaisi lähestyä sua ja sua tuskin enää kiinnostaisi, mutta sillon saisin edes pisteen tälle haikailulle.
Sitä minäkin olen usein ihmetellyt että miksei tosiaan törmätä yhtään missään koskaan. En kovin paljoa kyllä käy missään, mutta silti kaikkiin muihin tuntuu törmäävän edes joskus jossain muttei sinuun. Kai niin on sitten tarkoitettu. Tarkoituksellakaan ei voi yrittää törmätä, kun en tiedä yhtään missä liikut ja mihin aikaan.
Ystäväni 😅