Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Nainen. Jos luet tätä niin vaihtaisitko fb-kuvasi edes yhdeksi päiväksi? Mielellään jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
sitä aloin pohtia, että et kai vain oo taas raskaana?
Entä jos olenkin?
Päivät lyhenevät taas. Tasan kuuden kuukauden päästä on joulu.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olenkin?
Eikö se mutkistaisi asioita?
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Jos luet tätä niin vaihtaisitko fb-kuvasi edes yhdeksi päiväksi? Mielellään jo tänään.
Millaiseksi se pitäisi vaihtaa? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
mulla vaihtuu se automaattisesti huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.
Millaista miestä sä kaipaat?
Fiksua, ihanaa, sinisilmäistä.
Missä päin hän asuu? Missä olette tavanneet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Etkö tykkää nykyisestä?
Vierailija kirjoitti:
Päivät lyhenevät taas. Tasan kuuden kuukauden päästä on joulu.
Olisi ihanaa viettää osa siitä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olenkin?
Eikö se mutkistaisi asioita?
Ei kai se paljoa muuttaisi asioita siitä miten ne jo ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.
Järjestetään vaan. Lähetä mulle vaikka tyhjä sähköposti tai muu viesti, niin tiedän, että tämä on sinulta. Voidaan jatkaa siitä.
Millaista naista sinä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Etkö tykkää nykyisestä?
Toki, mutta tuo olisi omanlaisensa signaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se paljoa muuttaisi asioita siitä miten ne jo ovat?
tavallaan ei, mutta tarkemmin ajateltuna alkoi hieman huolestuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä hyvin tarkasti ensikohtaamisen, hän näytti tutulta ja tunsin oloni todella luontevaksi.
Olin vain, uskaltaisin sanoa täysin tai ainakin lähes täysin ns. oma itseni.Kunnes oikeastaan heti sen jälkeen tuli epämääräisyyksiä jotka ainakin minun tapauksessani tuovat mukanaan myös defenssit, enkä sen jälkeen ole osannut olla vapaasti, ”oma itseni” hänen seurassaan tai edes viestitellessä ollenkaan.
Missä kohtasitte ensimmäistä kertaa? Kuvaile huonetta
Eteinen
Yksinpuhujan uusin huvi on näemmä mollata itseään nysämunaksi ja juopoksi, mikä tietty totta mutta hämärää on, että edes sellainen kuviteltu huomio sykäyttää. Kipee tapaus,
Onko sinulla elämäsi eka älylaite käytössä ja jonkin sortin rakastumisvaihe hymiöihin? Ilmeisesti, tämä meni näemmä kuten veikattiin: tyyppi julistaa aattona lopun alkua ja paskaa juhannusta, keskenään.
Tämä paikka on oivallinen muistutus netin typeryydestä, ei tule hengattua liikaa.
Jatka ihmeessä, A ei kirjoita sulle enää vai? Eikä ikipäivänä halua tavata. Ei koskaan enää. Kiitos, muitutat että elämäni on ihanaa vaikeuksista huolimatta.
Hämärää on, mitä big time rikastumassa oleva roikkuu vauvalla töissä? Aion käydä niin kauan, että voin todeta, että olet itse itsellesi rakentanut vankilan, jossa et viihdy eikä kukaan muukaan juuri.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun pohdit, ei se sun olis, ja tuskin sun nysälläs enää mitään siitetää nkun olet tollanen vanha rupinen runkkari.
Vierailija kirjoitti:
Yksinpuhujan uusin huvi on näemmä mollata itseään nysämunaksi ja juopoksi, mikä tietty totta mutta hämärää on, että edes sellainen kuviteltu huomio sykäyttää. Kipee tapaus,
Onko sinulla elämäsi eka älylaite käytössä ja jonkin sortin rakastumisvaihe hymiöihin? Ilmeisesti, tämä meni näemmä kuten veikattiin: tyyppi julistaa aattona lopun alkua ja paskaa juhannusta, keskenään.
Tämä paikka on oivallinen muistutus netin typeryydestä, ei tule hengattua liikaa.
Jatka ihmeessä, A ei kirjoita sulle enää vai? Eikä ikipäivänä halua tavata. Ei koskaan enää. Kiitos, muitutat että elämäni on ihanaa vaikeuksista huolimatta.
Hämärää on, mitä big time rikastumassa oleva roikkuu vauvalla töissä? Aion käydä niin kauan, että voin todeta, että olet itse itsellesi rakentanut vankilan, jossa et viihdy eikä kukaan muukaan juuri.
Osui ilmeisesti suhun ja totuus tekee kipeetä, vai?😁😃😄😅😆😆😆😆😆😆😆😉
Vierailija kirjoitti:
Olen vain lihonut.:D
Aha. Onneksi en ole ehtinyt onnitella.
Fiksua, ihanaa, sinisilmäistä.