Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hitto kun olen säälittävää. Siitä on vuosikymmen ku ollaan viimeksi puhuttu ja vieläkin pyörit mun mielessä. Sun kanssa oleminen tuntu aina niin oikealta. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja oot onnellinen. Olis kiva nähdä sun hymy ja kuulla sun nauru pitkästä aikaan.
Joko se juopon näköinen pubiruusu ehti lempata sut, kun näki sun nysäs😅😆😉😁😂😃😎
Harmi jos, teissä oli kyl ulkonäöllisestikin paljon samaa kun kerran vilaukselta näin teidät😅😆😉😂
Näytit niin onnelliseltakin "löydöstäs" 😆😆😅😂😂😂😂 kaikkee hyvää teille, paljon yhteisiä pubi-iltoja ja krapula-aamuja 😂😂😂😁😆😆😆😆😆😅😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se yllätyksenä?
Mikä?
Sen että se meni niin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos, teissä oli kyl ulkonäöllisestikin paljon samaa kun kerran vilaukselta näin teidät😅😆😉😂
Näytit niin onnelliseltakin "löydöstäs" 😆😆😅😂😂😂😂 kaikkee hyvää teille, paljon yhteisiä pubi-iltoja ja krapula-aamuja 😂😂😂😁😆😆😆😆😆😅😉
Et sit millään laittanut muutamaa hymiöö vielä lisää tohon.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
En tunne. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit niin onnelliseltakin "löydöstäs" 😆😆😅😂😂😂😂 kaikkee hyvää teille, paljon yhteisiä pubi-iltoja ja krapula-aamuja 😂😂😂😁😆😆😆😆😆😅😉Et sit millään laittanut muutamaa hymiöö vielä lisää tohon.
😎😉😆😆😆😆😆😉😎
Vierailija kirjoitti:
Oot kusettanut mua! Sulla on monta yhtä aikaista säätöä senkin sika
Olen pahoillani siitä, että et ymmärtänyt tilannetta, tipuseni.
Vierailija kirjoitti:
Sai, eikä sanonut edes hei.
No mikset voinut itse tervehtiä ensin?
Oliko tilanteessa jotain häiriötekijöitä?
Itsellä menee niin, että jos ei onnistu jostain syystä tervehtimään aamulla jotakuta niin ei sitä viitsi alkaa tervehtiä "varmuuden vuoksi" myöhemmin päivällä. Ja itse asiassa toisinaan vain nyökkään, sanomatta mitään.
Miksi me koskaan törmätä missään vahingossa? Jos törmättäisiin en kyllä uskaltaisi lähestyä sua ja sua tuskin enää kiinnostaisi, mutta sillon saisin edes pisteen tälle haikailulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tipusen ja sun etunimen alkukirjaimet? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Miksi me koskaan törmätä missään vahingossa? Jos törmättäisiin en kyllä uskaltaisi lähestyä sua ja sua tuskin enää kiinnostaisi, mutta sillon saisin edes pisteen tälle haikailulle.
Ootko mies vai nainen?
Itse olen harmitellut samaa, mutta tiedän että liikumme erialueilla eri aikoihin. Hankalaa välillä on tarkoituksellakaan nähdä, kun aikataulut ei natsaa ja viimeksi tulin kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
Itse olen harmitellut samaa, mutta tiedän että liikumme erialueilla eri aikoihin. Hankalaa välillä on tarkoituksellakaan nähdä, kun aikataulut ei natsaa ja viimeksi tulin kipeäksi.
Olen nainen ja me ei olla aikoihin yritetty sovittua tapaamista. Mä myönsin asiat itselleni vasta, kun oli jo liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tipusen ja sun etunimen alkukirjaimet? (sivusta)
Eipä kai niillä niin ole merkitystä. Tipuja tulee ja menee ja itse olen merkityksetön.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.
En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää. Minulla on valtavan kova ikävä sinua.
Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.
Vierailija kirjoitti:
Just.
Edelleen todellä ärsyttävää... Mut pus, oot ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä sä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestetään vaan. Lähetä mulle vaikka tyhjä sähköposti tai muu viesti, niin tiedän, että tämä on sinulta. Voidaan jatkaa siitä.
Inhosin ennen sitä paikkaa josta olet kotoisin. Nyt se saa kaiken anteeksi 😍