Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3121/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin ennen sitä paikkaa josta olet kotoisin. Nyt se saa kaiken anteeksi 😍

Vierailija
3122/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun olen säälittävää. Siitä on vuosikymmen ku ollaan viimeksi puhuttu ja vieläkin pyörit mun mielessä. Sun kanssa oleminen tuntu aina niin oikealta. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja oot onnellinen. Olis kiva nähdä sun hymy ja kuulla sun nauru pitkästä aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se juopon näköinen pubiruusu ehti lempata sut, kun näki sun nysäs😅😆😉😁😂😃😎

Harmi jos, teissä oli kyl ulkonäöllisestikin paljon samaa kun kerran vilaukselta näin teidät😅😆😉😂

Näytit niin onnelliseltakin "löydöstäs" 😆😆😅😂😂😂😂 kaikkee hyvää teille, paljon yhteisiä pubi-iltoja ja krapula-aamuja 😂😂😂😁😆😆😆😆😆😅😉

Vierailija
3124/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko se yllätyksenä?

Mikä?

Sen että se meni niin.

Vierailija
3125/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi jos, teissä oli kyl ulkonäöllisestikin paljon samaa kun kerran vilaukselta näin teidät😅😆😉😂

Näytit niin onnelliseltakin "löydöstäs" 😆😆😅😂😂😂😂 kaikkee hyvää teille, paljon yhteisiä pubi-iltoja ja krapula-aamuja 😂😂😂😁😆😆😆😆😆😅😉

Et sit millään laittanut muutamaa hymiöö vielä lisää tohon.

Vierailija
3126/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.

En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?

En tunne. Ei ole.

Vierailija
3127/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit millään laittanut muutamaa hymiöö vielä lisää tohon.

😎😉😆😆😆😆😆😉😎

Vierailija
3128/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kusettanut mua! Sulla on monta yhtä aikaista säätöä senkin sika

Olen pahoillani siitä, että et ymmärtänyt tilannetta, tipuseni.

Vierailija
3129/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai, eikä sanonut edes hei.

No mikset voinut itse tervehtiä ensin?

Oliko tilanteessa jotain häiriötekijöitä?

Itsellä menee niin, että jos ei onnistu jostain syystä tervehtimään aamulla jotakuta niin ei sitä viitsi alkaa tervehtiä "varmuuden vuoksi" myöhemmin päivällä. Ja itse asiassa toisinaan vain nyökkään, sanomatta mitään.

Vierailija
3130/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me koskaan törmätä missään vahingossa? Jos törmättäisiin en kyllä uskaltaisi lähestyä sua ja sua tuskin enää kiinnostaisi, mutta sillon saisin edes pisteen tälle haikailulle.

Vierailija
3131/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tipusen ja sun etunimen alkukirjaimet? (sivusta)

Vierailija
3132/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi me koskaan törmätä missään vahingossa? Jos törmättäisiin en kyllä uskaltaisi lähestyä sua ja sua tuskin enää kiinnostaisi, mutta sillon saisin edes pisteen tälle haikailulle.

Ootko mies vai nainen?

Itse olen harmitellut samaa, mutta tiedän että liikumme erialueilla eri aikoihin. Hankalaa välillä on tarkoituksellakaan nähdä, kun aikataulut ei natsaa ja viimeksi tulin kipeäksi.

Vierailija
3133/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies vai nainen?

Itse olen harmitellut samaa, mutta tiedän että liikumme erialueilla eri aikoihin. Hankalaa välillä on tarkoituksellakaan nähdä, kun aikataulut ei natsaa ja viimeksi tulin kipeäksi.

Olen nainen ja me ei olla aikoihin yritetty sovittua tapaamista. Mä myönsin asiat itselleni vasta, kun oli jo liian myöhäistä.

Vierailija
3134/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tipusen ja sun etunimen alkukirjaimet? (sivusta)

Eipä kai niillä niin ole merkitystä. Tipuja tulee ja menee ja itse olen merkityksetön.

Vierailija
3135/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.

En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?

Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää.  Minulla on valtavan kova ikävä sinua.

Vierailija
3136/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
3137/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää.  Minulla on valtavan kova ikävä sinua.

Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.

Vierailija
3138/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.

Edelleen todellä ärsyttävää... Mut pus, oot ihana!

Vierailija
3139/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä sä kaipaat?

Vierailija
3140/16650 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestetään vaan. Lähetä mulle vaikka tyhjä sähköposti tai muu viesti, niin tiedän, että tämä on sinulta. Voidaan jatkaa siitä.

Ketju on lukittu.