Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit yhteis tapaamisesta? Voitais pelata seurapelejä tai vaikka yhdys sana visaa. Oon siinä aika haka😊
Olisi ihanata❤
Mä oon tietääkseni pärjännyt ilman sun tykkäämisiä tähän asti. Ja pärjään jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit yhteis tapaamisesta? Voitais pelata seurapelejä tai vaikka yhdys sana visaa. Oon siinä aika haka😊
Oonko joskus auttanut sua yhdyssanoissa?
Vierailija kirjoitti:
Koska sun miestissit on isommat kuin mun naistissit, niin sittenhän menee tavallaan tasan.
Ei ne oo miestissit. Ihan naisen tissit.
Vierailija kirjoitti:
Olet ailahteleva. Ja epävarma. En tykkää.
No mitä muutakaan voisin olla, kun ei sinusta ota mitään selvää. Sun elekieli on täysin ristiriidassa sen kanssa mitä sanot ja kirjoitat. Sekaisin sun kanssa menee tervejärkinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ailahteleva. Ja epävarma. En tykkää.
No mitä muutakaan voisin olla, kun ei sinusta ota mitään selvää. Sun elekieli on täysin ristiriidassa sen kanssa mitä sanot ja kirjoitat. Sekaisin sun kanssa menee tervejärkinenkin.
näinpä
Rakastan sinua nainen. Sinussa on jokin niin syvä taso, että se vie minut mennessään. Huomaan vain yhtäkkiä olevani ajatuksissani luonasi.
miksi olet seurannut minua 9 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko hänen "tyyppiään"?
Jaa-a. Uskoisin näin, mutta vannomatta paras.
Hän tuntuu tarkkailevan tätä nykyä kovasti käytöstäni ja vaikuttaa pahoittavan mielensä, jos kohtaamisemme ei suju yhtä mutkattomasti kuin parhaimpina päivinä.
Ainakaan et ole yhdentekevä. Näetkö hänet usein? Töissä?
Vierailija kirjoitti:
Törmättäisiinköhän tänään... joskus toivon juovani itseni niin humalaan että kertoisin totuuksia.
Mä olen tehnyt noin, useamman kerran. Olin niin pois tolaltani suunnattomasta ihastuksesta, että vaikka en yleensä edes juo, nyt talven ja kevään aikana tuli älytön tarve täyttää pää ja sitten höperehtiä eräälle mesen kautta kaikki syvimmät tunteeni ja kaipaukseni jne.
Olen vieläkin niin nolona, etten pysty tätä erästä tapaamaan, vaikka hän on sanonut, ettei tartte olla nolona, mutta en meinaa uskoa tuota. Nyt vaan ikävöin häntä itsekseni enkä näyttäydy enkä pihahda minkään kanavan kautta.
Mä olin aivan järjetön ja tolkuton, omasta mielestäni.
Oi, ihana nainen, pystytköhän koskaan tapaamaan mua? Ja pystynkö minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmättäisiinköhän tänään... joskus toivon juovani itseni niin humalaan että kertoisin totuuksia.
Mä olen tehnyt noin, useamman kerran. Olin niin pois tolaltani suunnattomasta ihastuksesta, että vaikka en yleensä edes juo, nyt talven ja kevään aikana tuli älytön tarve täyttää pää ja sitten höperehtiä eräälle mesen kautta kaikki syvimmät tunteeni ja kaipaukseni jne.
Olen vieläkin niin nolona, etten pysty tätä erästä tapaamaan, vaikka hän on sanonut, ettei tartte olla nolona, mutta en meinaa uskoa tuota. Nyt vaan ikävöin häntä itsekseni enkä näyttäydy enkä pihahda minkään kanavan kautta.
Tjooh... itse pelkään pikemminkin valehtelevani itselleni ja ehkä humalassa olisin vahingossa rehellinen. Tosin en tiedä miten kävisi kun olen niin pitkään elänyt tätä... näytelmää? Vai todellisuutta? En tiedä enää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä voit aina vedota humalaan. Kaikki humalassa tehty annetaan aina anteeksi. Minä kuule höperehdin ihan selvin päin. Tai oli mulla aika tolkuttomasti univelkaa ja sitähän sanotaan että univeloissa on kuin humalassa, mutta anteeksi sen takia ei saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et ole yhdentekevä. Näetkö hänet usein? Töissä?
Joo, melkein joka päivä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, ihana nainen, pystytköhän koskaan tapaamaan mua? Ja pystynkö minä?No sä voit aina vedota humalaan. Kaikki humalassa tehty annetaan aina anteeksi. Minä kuule höperehdin ihan selvin päin. Tai oli mulla aika tolkuttomasti univelkaa ja sitähän sanotaan että univeloissa on kuin humalassa, mutta anteeksi sen takia ei saa mitään.
En mä humalaan aio vedota, olin silti ihan minä vaikka kemiallisesti estottomampi kuin muuten, ja olin kuitenkin täysin rehellinen kaikessa sanomisessani, enkä sanonut mitään muuta kuin yltiökaunista ja yltiölemmenkipeää tarinaa.
Mitään pahaa ei kumminkaan tapahtunut, oon vaan nolona, koska en ole tottunut olemaan niin suoraviivaisen umpi-ihastunut. Jouduin yllättäen aivan teinimäiseen tunnetilaan. Olen nykyisin jo hiukan tyyntynyt ; )
Sun katseesi lämmittää vieläkin, ja ei tarvitse kuin palata mielessä viime kohtaamiseemme, niin minulle tulee äärettömän hyvä olo. Sulla on senkaltainen vaikutus minuun, sun seurallasi. Nyttemmin en tarvitse edes seuraasi noihin fiiliksiin, kun sinä elät mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen. Sinussa on jokin niin syvä taso, että se vie minut mennessään. Huomaan vain yhtäkkiä olevani ajatuksissani luonasi.
Minäkin rakastan sinua. Tämä ikävä kuihduttaa.
Voi, kuinka tämä kesäillan vihreä kauneus ja järvenrannan lempeä tuuli suorastaan riipii sydäntäni, koska tahtoisin jakaa kaiken tämän kanssasi, rakas sweetheart.
Olen joutunut ikuisen kaipauksen valtaan. Mulla on kauhean ikävä sua. Taas.
Joko lapsesi nukkuu? Jos nyt hiipisit tänne luokseni?
Sehän siinä on, kun haluaisin kaiken jakaa sinun kanssasi mies. Kivoista hetkistäkin puuttuu paljon, kun en saa olla kanssasi.
Rakastan sinua mies. Vaikken saisi.