Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3021/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei tänään taida olla mahdollisuuttakaan tavata missään...

Taaskaan ja pelkään että mahdollisuus kanssasi menee vain ohi...

Joo ei ne meidän tapaamiset sattumalta onnistu, kai sä oot jo sen huomannut. Se vaatis sitä että pitäis olla rohkeutta laittaa viestiä ja sopia jotain.

Vierailija
3022/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet tehnyt liian suuria mokia. Niitä alkaa olla nyt liikaa, niin paljon että päästän susta irti.

Et ikinä varsinaisesti pitänyt kiinni, se oli tosi vaikeasti lokeroitavaa. :/ Terkut vaan tyhjiöstä, kiva kun vierailit.

Rakkaudella.

Miksi roikkua jos toinen on itse päättänyt lähteä tai on koko ajan lähdössä. Se on henkisesti kuluttavaa. Sitä pian sanotaan että on epätoivoinen ja läheisriippuvainen sekopää.

Silloin haluaa elämänsä saada vaan toimimaan ja korjattua sydämensä. Ei rikkoa sitä enempää ihmisen kanssa joka ei sitä arvosta.

Niin, totta. Elämän virta on muuttuvainen ja kannattaa olla ihmisen kanssa jonka rinnalla on hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikset sä jo tule? Odotan täällä ikävissäni.

Vierailija
3024/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit kun tapasit minut ensimmäistä kertaa?

Kaunis ja hiukan ovela hymy. Tiesin heti, että olet tyyppiäni.

Menee naiselle.

Vierailija
3025/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja hiukan ovela hymy. Tiesin heti, että olet tyyppiäni.

Menee naiselle.

Olitko hänen "tyyppiään"?

Vierailija
3026/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko hänen "tyyppiään"?

Jaa-a. Uskoisin näin, mutta vannomatta paras.

Hän tuntuu tarkkailevan tätä nykyä kovasti käytöstäni ja vaikuttaa pahoittavan mielensä, jos kohtaamisemme ei suju yhtä mutkattomasti kuin parhaimpina päivinä.

Vierailija
3027/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kohtaus on mielessäni yhä, lempeä filminauha joka pysäytetään ja siitä kohdasta syövytettiin verkkokalvolleni maalaus joka tuntuu joka päivä eiliseltä.

Mutta se ei tosiaan kauaa kestänyt, kun turhankin tutut ~epämääräisyydet~ tulivat kylään ja toivat alati syvenevät defenssit mukanaan.

Ensimmäiset asiat olivat ainutlaatuisia elämässäni, jälki jotain päinvastaista.

Osittain siksi se varmaan niin kova pettymys olikin.

Kun tunnet ensin ihan toisin kuin koskaan aiemmin, mutta pian tulee epämääräisyydet ja defenssit juuri niinkuin aina ennenkin.

Millaiset epämääräisyydet?

Vierailija
3028/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua oikeasti kiinnostaa tutustua paremmin, niin pyydän sulta merkkiä. Ihan pientä sellaista. Tähän sullakin riittää rohkeus. Jos ei riitä niin ei sitten taida riittää mun suhteen koskaan mihinkään. Lisään instaan tarinan. Jos sua kiinnostaa tutustua, niin käy katsomassa se. Ei tarvi kommentoida tai mitään, kunhan käyt katsomassa, niin että näen että oot katsonut. Se on se merkki ettet oo unotanut mua kokonaan.

Vierailija
3029/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmättäisiinköhän tänään... joskus toivon juovani itseni niin humalaan että kertoisin totuuksia.

Vierailija
3030/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jotenkin myyty ensimmäisestä katseestamme alkaen. Näin katseessasi jotain sellaista, joka lumosi minut. Tunne vahvistui, kun sain tutustua sinuun ja vaihtaa ajatuksia kanssasi.

Mullekin kävi suunnilleen näin, vaikkakin siinä katseiden ja enemmän tutustumisen välissä tapahtui jotain, minkä vuoksi jäit heti ekalla tapaamisella mun mieleeni pyörimään. Siitä vois kans käyttää edellisen kirjoittajan sanoja "olin myyty" ja "lumosit mut". Siitä asti tuo pelkkä katsekin on lumonnut. Aluksi olin vähän piikit pystyssä, mutta sinä sulatit ne.

Vierailija
3031/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tuosta kemiasta että miltä se tuntuu kun sitä on?

Se on sellaista kun vaan jotenkin sulautuu yhteen, samaan aikaan tuttua ja kuitenkin niin ihmeellistä eikä toisessa ällötä mikään.

Kun kemiasta puhutaan ei voi olla ”huono” vaikka suutelemaan tai yhtymään, sillä sulautuminen on niin täydellistä ettei tekniikka ole kuin joku sivujuonne jossain toisessa todellisuudessa.

Olen kokenut näin kerran elämässäni. Kun vaan saisi vielä tuntea hänen läheisyytensä ja tuon sulautumisen tunteen. Mutta ei varmaan tule toteutumaan enää.

Olisin voinut kirjoittaa sanasta sanaan kuten edellinen. Ihan ihmeellinen tunne, jota en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Jos edes kerran vielä saisi kokea sen...

Vierailija
3032/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä mut sulla ei oo vaan nautiskelet muiden naisten kuvista

Vierailija
3033/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun miestissit on isommat kuin mun naistissit, niin sittenhän menee tavallaan tasan.

Vierailija
3034/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sun miestissit on isommat kuin mun naistissit, niin sittenhän menee tavallaan tasan.

kandee vältellä miestä, jolla on miestissit. Sillä ei heppi seiso, yleensä nysämunainen ja muutenkin naismainen luonteeltaankin. Hyi.

Vierailija
3035/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli masennus ja epätoivo. Miten koskaan voisin kelvata sulle tällaisena, tässä elämäntilanteessa. Sun silmissä olen varmaan lähinnä säälittävä.

Pöhkö minä. Olen ollut aloitteellinen aivan liian monta kertaa. Ja jaksanut silti uskoa, että tykkäisit minusta.

Vierailija
3036/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se sieltä ihrojen välistä pinsettiotteella löytyy kun jaksaa etsiä.

Vierailija
3037/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ailahteleva. Ja epävarma. En tykkää.

Vierailija
3038/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua jatkuvasti, taidan olla ihastunut. Että terkut vaan työkaverille :)

Vierailija
3039/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi rakas, pidäthän huolen itsestäsi<3

Always.

Vierailija
3040/16650 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit yhteis tapaamisesta? Voitais pelata seurapelejä tai vaikka yhdys sana visaa. Oon siinä aika haka😊

Ketju on lukittu.