Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tiedän, että yksi henkilö jota täällä vihjaillen kaivattu ei koskaan käy täällä. Hän ei edes tiedä palstan olevan olemassa. Kaikesta tunnettavuudesta huolimatta oikeasti on ihmisiä jotka eivät koskaan käy täällä.
Eli kun joku muu sitten vastaa niin vain sekaisin oleva ihminen uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kohtaus on mielessäni yhä, lempeä filminauha joka pysäytetään ja siitä kohdasta syövytettiin verkkokalvolleni maalaus joka tuntuu joka päivä eiliseltä.
Mutta se ei tosiaan kauaa kestänyt, kun turhankin tutut ~epämääräisyydet~ tulivat kylään ja toivat alati syvenevät defenssit mukanaan.Ensimmäiset asiat olivat ainutlaatuisia elämässäni, jälki jotain päinvastaista.
Osittain siksi se varmaan niin kova pettymys olikin.
Kun tunnet ensin ihan toisin kuin koskaan aiemmin, mutta pian tulee epämääräisyydet ja defenssit juuri niinkuin aina ennenkin.Millaiset epämääräisyydet?
Siis epämääräinen käytös.
Ettei tiedä haluaako se toinen enää olla tekemisissä kun ei saa selvää (ottaa etäisyyttä, ei vastaa tai laita oma-aloitteisesti mitään ymv.) ja on jotain muita naisia tai joku muu nainen jne.
Tällaista kaikkea.
Muistatko kun panit mua? Pannaanko me enää koskaan? Olisi kiva päästä ite ratsuille täl kertaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun panit mua? Pannaanko me enää koskaan? Olisi kiva päästä ite ratsuille täl kertaa. ;)
Anna vähän tunnnisteita ja kuvailes vähän ympäristöä missä tää tapahtui.
Olenkohan mielestäsi "se pahalta haiseva naapuri"?
m51
Pidin sulle ovea auki, mutta sä itse halusit mennä toisesta ovesta. So ist das Leben. Tällaista kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Oot sellanen onneton räpeltäjä nysämunas kanssa, että on niitä paljon parempiakin. Miks tuhlaisin aikaani sun kaltaiseen turhakkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen pierujen raiskaama vanha joustinpatja, kaljamahainen nysämuna tursake miestisseineen sun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen pierujen raiskaama vanha joustinpatja, kaljamahainen nysämuna tursake miestisseineen sun alla.
Kuullostaa erittäin tutulta. Ootkoha se sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna?
Voisitteko mennä muualle meidän kaipausketjusta. Ketään ei kiinnosta nuo juttunne. Tuollaiset viestit eivät anna kovin kypsää kuvaa kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna?
Ei välitä muistella, huonoja menneitä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kotona mun sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna?
tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sanonut edes hei.
Tai ehkä et kuullut.
Hänen äänensä kuului oikein hyvin kun tervehti kaveriani.
Rakastan sinua nainen. Tämä on juuri sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Pidin sulle ovea auki, mutta sä itse halusit mennä toisesta ovesta. So ist das Leben. Tällaista kaikkea.
Kyseinen henkilö ei ainakaan pitänyt mitään ”ovea auki” eikä mulle jäänyt valintoja tehtäväksi, kun hän teki omansa ja samalla minunkin puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko mennä muualle meidän kaipausketjusta. Ketään ei kiinnosta nuo juttunne. Tuollaiset viestit eivät anna kovin kypsää kuvaa kenestäkään.
Vanha joustinpatja, kaljamaha tms niinkö ? Nehän on hyviä tunnisteita. Kerrankin tunnisteita!
Tuntemattomia ei tarvitse tervehtiä.