Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2861/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että vio voi joku on yön aikana taas vienyt sinulta kaiketi , hitto että ottaa päähän tekee mieli

kuka muu voi olla niin sarias?  miksi tuskinpa vaan rakkaudseta kaipaamat  turhat kuolevaiset

Vierailija
2862/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastumiset ei aina kohtaa. Se on turhauttavaa, kun jotkut ällöt ihastuu, mutta silti et itse saa sitä, jonka haluat.

Niinpä. Sua ällöttää tyypit, jotka ihastuu suhun ja se tyyppi pitää sua ällönä, johon oot itse ihastunut.

No on tiete.kin ne oikeat ällöt, mutta se hiukan.ällöttää jos henkilö jolle et mitenkään ole antanut mitään aihetta luulla sinun olevan kiinnostunut heittää sinuun ällökatseita. Siitä tulee oikeasti ällö olo. Oma olo on, että hei tuossa ihminen jonka seuraa et kaipaa, hänen tyylinsä ei kiinnosta ja hän pitkästyttää sinut heti, mutta tyyppi sitkeästi luulee sinua elämänsä ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elämäsä on tullut myös kohdattua ihmisiä joista ei ole varma Koska ei ole ollut varma on saatta.ut itse viestittää ristiriitaisesti.

Vierailija
2864/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastumiset ei aina kohtaa. Se on turhauttavaa, kun jotkut ällöt ihastuu, mutta silti et itse saa sitä, jonka haluat.

Niinpä. Sua ällöttää tyypit, jotka ihastuu suhun ja se tyyppi pitää sua ällönä, johon oot itse ihastunut.

Niin just.

Vierailija
2865/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, säkö oot ihastunu? Muhun? Hihhiii 😊

Vierailija
2866/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn niin kuumana suhun. tuskin tätä luet edes. ii töistä. sua kun sais paijata, niin tulisin varmaan reisille, ehkä 

Vierailija
2867/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T, milloin nähdään? Vai näemmekö enää ikinä? Ei olla pitkään aikaan nähty. 😭

Täsä viestistä tuli hyvä mieli siitä huolimatta että itket. Kiva kuulla, että haluat nähdä! 🤗 

Haluan tietenkin! Toista sua ei oo olemassa.

Vierailija
2868/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsä viestistä tuli hyvä mieli siitä huolimatta että itket. Kiva kuulla, että haluat nähdä! 🤗 

Kiitos sanoista! 🧡 Olen kyllä hieman tylsä ja ollut viime vuosina... 😌

Vierailija
2869/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova narsisti pariutuu usein sunlaisen pehmeän narsistin kanssa. Ja sitten niistä tulee narsistipari, joka elää narsistista elämää ja saa narsistilapsia.

Vierailija
2870/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nars nars kirjoitti:

Kova narsisti pariutuu usein sunlaisen pehmeän narsistin kanssa. Ja sitten niistä tulee narsistipari, joka elää narsistista elämää ja saa narsistilapsia.

Tämmöiset parit erottaa somesta helposti. Päivitellään vaan omaa erinomaisuuttaan ja arvostellaan muita. Jos ei suoraan niin jonkun asian kautta. Minä, minä, minä...

Vai onko se epävarmuutta🤔

Vierailija
2871/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sanoista! 🧡 Olen kyllä hieman tylsä ja ollut viime vuosina... 😌

Ollaan yhessä tylsii tai ei meillä kahestaan tylsää ois. 😉

Vierailija
2872/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nars nars kirjoitti:

Tämmöiset parit erottaa somesta helposti. Päivitellään vaan omaa erinomaisuuttaan ja arvostellaan muita. Jos ei suoraan niin jonkun asian kautta. Minä, minä, minä...

Vai onko se epävarmuutta🤔

Mun vanhemmat :DDDDDDD

Tosin ei somessa niinkään, mutta muuten. Enkä tiedä tietääkö muut kuin heidän lapsensa tuota piirrettä, kun tekevät tuota pitkälti salassa.

Molemmat arvostelee ihan v*tusti kaikkia muita ja äiti luulee olevansa joku virheetön Jumalan lahja maailmalle, isä kieriskelee marttyyrimaisesti itsesäälissä ja kerjää kehuja.

Ei ne kyllä narsisteja ole, vaikka tuossa asiassa aika rasittavia kyllä.

Vierailija
2873/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin sinuun kun ensi kerran tavattiin. Sinä olet majakka joka auttoi minut pois masennuksesta ja sen vuoksi tulen aina rakastamaan sinua vaikka en voikaan sitä koskaan kertoa.

Vierailija
2874/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin sinuun kun ensi kerran tavattiin. Sinä olet majakka joka auttoi minut pois masennuksesta ja sen vuoksi tulen aina rakastamaan sinua vaikka en voikaan sitä koskaan kertoa.

Tuollaisen teon jälkeen se ihminen kyllä ansaitsisi edes kiitoksen.

Vierailija
2875/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
2876/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta mies. Kauhea ikävä sinua. Kanssasi on niin mukava olla, viihdyn seurassasi.

Vierailija
2877/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voisin suudella sinua nainen juuri tällä hetkellä.

Vierailija
2878/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi kyllä suudella. Kokeilla miltä se tuntuu.

Vierailija
2879/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäisi kyllä suudella. Kokeilla miltä se tuntuu.

Ehdottomasti pitäisi. Pelkkä ajatuskin suudelmasta kanssasi saa perhosia vatsaani ja pään sekaisin.

Vierailija
2880/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun voisin suudella sinua nainen juuri tällä hetkellä.

Tätä minä kaipaan sinulta. Olen unelmoinut tästä jo pitkään...

Ketju on lukittu.