Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2881/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomenta hani. kauheaa kun olemme erossa, tavallaan syy siihen ei kai selviä muuta kun paiskimalla nyt kauhee määre rakkauden papereita lajiin ja katsoa kuka meidät halua vielä erottaa. ellen keksi kivan koukun jolla ei ole väliä, senkin erotus! ääääääh miten kauakana oletkaan

Tule lähemmäs :)

Vierailija
2882/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nostit mut ylös pohjalta ja palautit mut pohjalle. Silti sinua rakastan enemmän kuin ketään muuta ei-sukulaistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluais suudella sua, mutta halata voisin pitkään. Harmi kun sä kammoat mua.

Vierailija
2884/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä💞💞💞💞💞💞💞💞

Vierailija
2885/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko sopia sellaiset pussailutreffit?

Vierailija
2886/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko sopia sellaiset pussailutreffit?

Voidaan. Pussailuu ei olla vielä juurikaan harrastettu, joten nyt on sen vuoro😍❤😍

Vierailija
2887/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E:tä kaipaan.

Vierailija
2888/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutun nyt sivusta keskusteluunne. Minä ainakin myönnän olevani tuollainen ällö. En käytökseltäni (en vainoa ketään pakkomielteisenä) vaan ulkonäöllisesti. En ole mikään kaunis ja ammattinikaan ei ole mikään hohdokas. En kehtaa puhua kaivatulleni tai muillekaan ihmisille. Pahin pelkoni on, että hän pitäisi minua ällönä ja kokisi ihastumiseni vastenmielisenä. En halua aiheuttaa muille kiusallisia tilanteita ja nolata itseäni.

Joudun vastata omaan viestiini, koska minulle vastanneen viesti on näköjään poistettu. Kiitos sinulle sanoistasi. Jospa sitä ei muiden mielestä ole niin ällö sitten kuitenkaan. Itsetuntoni on aika huono.

Vierailija
2889/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestii kaipaamallase E:lle. Toivota vaikka hyvät juhannukset. Terveisin yksi pieni E

Vierailija
2890/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vatun T?! 😠

Komea ja pitkä mies T.

Kuinka pitkä? Mimmoisia muita specssejä hänellä on? Hiusten väri ja pituus? Jne.

Vierailija
2891/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ikävä sun lähelle. Ei se lähde minusta.

Vierailija
2892/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan -Neljä Ruusua

Vierailija
2893/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita viestii kaipaamallase E:lle. Toivota vaikka hyvät juhannukset. Terveisin yksi pieni E

En ole kumpikaan edellisistä mutta minun pikku E saanut jo juhannusterveiseni. On siinä vieressä koko ajan, pienenä, joka tärkeä.

Onko trolli nyt tyytyväinen? Älä viitsi leikkiä täällä asioilla, jotka ovat aivan muuta kuin sinun kaltainen idiootti voi edes auttavasti ymmärtää.

Lykkää niitä T ikävöintejä ja idioottimaisia emojiviestejä.

E tietää olevansa pieni ihme.

Vierailija
2894/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vatun T?! 😠

Komea ja pitkä mies T.

Kuinka pitkä? Mimmoisia muita specssejä hänellä on? Hiusten väri ja pituus? Jne.

Ruskee

Vierailija
2895/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nars nars kirjoitti:

Kova narsisti pariutuu usein sunlaisen pehmeän narsistin kanssa. Ja sitten niistä tulee narsistipari, joka elää narsistista elämää ja saa narsistilapsia.

Tämmöiset parit erottaa somesta helposti. Päivitellään vaan omaa erinomaisuuttaan ja arvostellaan muita. Jos ei suoraan niin jonkun asian kautta. Minä, minä, minä...

Vai onko se epävarmuutta🤔

Niin no, itsekkyyttä toikin. Mutta ihmissuhteissa narsistin tunnistaa siitä, että narsku pyrkii vain hyötymään toisesta ihmisestä. Toinen ihminen (usein kiltti) kelpaa narskulle vain heikon itsetunnon pönkittäjäksi (ihailu) tai resurssien (raha, materia, palvelut) tarjoajaksi. Mutta heti kun kuvio paljastuu tai tai siitä toisesta ei voi enää muuten hyötyä, narsku lemppaa uhrinsa ja etsii seuraavan.

Vierailija
2896/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut on usein tunneälykkäitä ja ymmärtää psykologisia syy-seuraussuhteita. Ne osaa epäempaattisina manipuloida toista taitavasti, jolloin toisesta tulee tunnetasolla pahimmillaan erittäin riippuvainen narsistista ja siten todella haavoittuvainen jopa vuosikausiksi.

Vierailija
2897/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenköhän ikinä olemaan sun kanssa kahestaan? Olen jo kauan oottanut tilaisuutta, milloin voitaisiin jutella tunnista toiseen, ilman muita kuulijoita. Olisi paljon juteltavaa, alkaen meistä...

Vierailija
2898/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse, koska käytin sut loppuun. Mulla on jo uusi haussa.

Vierailija
2899/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, mä en jää kenenkään perään itkemään enkä haikailemaan silloin kun asiat on noin selvät.

Vierailija
2900/16650 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, mä en jää kenenkään perään itkemään enkä haikailemaan silloin kun asiat on noin selvät.

Ei välttämättä kannata ottaa noita trollien tekstejä tosissaan.

Ketju on lukittu.