Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Taukin tunnusmerkit kirjoitti:
1. Kun ei perässä vellovaa naikkosta ole kysytty perään vellomaan,
-> ei häiriintynyt naikkonen voi pakkejakaan antaa,2.. Perässä miehelle huutelemalla ei voi miesasiakasta "jättää",
-> ellei ole sikätyhmä,
-> sikatyhmä tarvitsee epätoivoisen sikatyhmän omaan sikalaansa,
T, älä luule että minä olen tänne näitä nypytä nysää juttuja kirjoittanut, se on joku muu. Kuten sanottu, sun profilointi on palstaa selaillen todella helppoa.
Ps. on tosi pieni, pitää osata melkein ite itseen laueta
Vierailija kirjoitti:
Nukun vähän nyt A. 😴
Nähdään muutaman tunnin päästä! 🌞
Onko A nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä mitä tehtäisiin, varmaan olisi parasta mennä riippumattoon totuttelemaan läsnäoloon.
Meinasin ensin kirjoittaa, että harrastetaisiin seksiä, mutta ei ole kyllä mitään takeita, että se onnistuisi (enää).Onko mennyt mieskyky lopullisesti vai mikä vikana?
En ole mies.
Oletko ummessa?
Oletko tyhmä?
No kyllä seksin sitten pitäisi onnistua, jos värkit toimii?
No kun eivät ne välttämättä toimi, jos on patoumia.
Ja vaikka toimisivatkin ei välttämättä silti halua/kykene, henkisten blokkien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä mitä tehtäisiin, varmaan olisi parasta mennä riippumattoon totuttelemaan läsnäoloon.
Meinasin ensin kirjoittaa, että harrastetaisiin seksiä, mutta ei ole kyllä mitään takeita, että se onnistuisi (enää).Onko mennyt mieskyky lopullisesti vai mikä vikana?
En ole mies.
Oletko ummessa?
Oletko tyhmä?
Oletko huumorintajuton, ts. tosikko?
Surkeaa huumoria kohtaan joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun en ymmärrä tätä enkä sua.
Se on huomattu, ettet ymmärrä selkeitä pakkeja.
Ja sitäkin oon joskus miettinyt, että jos sä olisit täällä niin olisitko sä yksi näistä sekoista.
Sä ainakin olet, täällä sekä irl.
Sori siitä kirjepommista.
Juuri tuollanen sikke tampio sekin tyyppi on, taidatkin olla se jutuistasi päätellen. Nypytä nysääs, muuta virkaahan sillä ei sun jalkojes välissä olekkaan ;D
Hyvä nysä se varmaan on, kun sutkin tänne houkutteli.
Mulla ainakin huono kohtelu näkyy kostumisongelmina eikä seksi onnistu, jos ei kostu
Tää siirtyy kohta seksi-osioon...
Vierailija kirjoitti:
Nukun vähän nyt A. 😴
Nähdään muutaman tunnin päästä! 🌞
Äskenhän sä heräsit! :D
Vierailija kirjoitti:
Tää siirtyy kohta seksi-osioon...
So?
And so Sally can wait, she knows it's too late as we're walking on by
Her soul slides away, but don't look back in anger I heard you say :)
Hyvää juhannusta kaikille.
Voitteko lopettaa nuo seksijutut täällä. Ketään ei kiinnosta lukea väittelyänne päivästä toiseen. Menkää vaikka lenkille tai imuroimaan. Tämä siirtyy kohta taas tuonne seksiosioon tai poistetaan kokonaan. Kiitos vaan teille.
IIIIIKKK KAIPAUSKETJU SIIRRETÄÄN KOHTA SEKSIOSIOON TAI JOPA POISTETAAN OMG APUA MITÄ MÄ SITTEN TEEN
Vierailija kirjoitti:
IIIIIKKK KAIPAUSKETJU SIIRRETÄÄN KOHTA SEKSIOSIOON TAI JOPA POISTETAAN OMG APUA MITÄ MÄ SITTEN TEEN
Menet vaan nätissä jonossa syömään, ihan niin kuin käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Her soul slides away, but don't look back in anger I heard you say :)Hyvää juhannusta kaikille.
Ei vielä ole juhannus ja muutenkin sen toivottelu aiheuttaa vain pahan mielen niille, joilla ei taaskaan ole juhannuksena mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Her soul slides away, but don't look back in anger I heard you say :)Hyvää juhannusta kaikille.
Ei vielä ole juhannus ja muutenkin sen toivottelu aiheuttaa vain pahan mielen niille, joilla ei taaskaan ole juhannuksena mitään.
Näköjään ihan sama mitä kirjoitat niin joku pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies.
Oletko ummessa?
Oletko tyhmä?
Surkeaa huumoria kohtaan joo
Eli et ymmärrä huumoria, ts. huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Kohteesi ilmeisesti ignoorannut sut täydellisesti elämästään kun joudut tänne rääkymään rakastavasi. Sitä saa mitä tilaa.