Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan sulle. Itkuu ja ahdistusta päivästä toiseen oli loppukevät.
Joko meni pahkaan vimeinkin?!
Katositko sä tuuleen? Tiedän että me ollaan mahdottomuus, mutta menin kai hetkellisesti sekaisin. Silti en voi olla miettimättä miltä tuntuisi maistaa sua.
Kaipaan sua M. Oot kaukana, siksi on hiljaista.
Haha. Treenaamisesta puhuu ihminen, joka ei ole ikinä treenannut tuntiakaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä mies. Ollaanko joskus me?
Ei olla.
Minä taas toivon, että olemme.
Oletko mies?
Terkut työkaverille. Jos et halua vapaa-ajalla tutustua niin valitse kiltti istumapaikka välillä jonkun muun vierestä ja lopetetaan ne ylimääräiset jorinat. Haluan päästä tästä jo yli. Pelkkä kaveeraaminen ei multa nyt onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Terkut työkaverille. Jos et halua vapaa-ajalla tutustua niin valitse kiltti istumapaikka välillä jonkun muun vierestä ja lopetetaan ne ylimääräiset jorinat. Haluan päästä tästä jo yli. Pelkkä kaveeraaminen ei multa nyt onnistu.
Muualla ei ole tilaa, ja hiljaako vaan pitäis mököttää?
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö sinä haluat, päästä yli? Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Saat minut sekaisin.
Niin sinäkin minut.
"I want you to notice when I'm not around"
Koska minä huomaan aina, kun sinä et ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon, että nämä tunteet ovat yksipuolisia. Ottaa sydämestä ajatella, että toinenkin olisi kaipaillut samalla tavalla toista kuukautta putkeen.
Mieheltä naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon, että nämä tunteet ovat yksipuolisia. Ottaa sydämestä ajatella, että toinenkin olisi kaipaillut samalla tavalla toista kuukautta putkeen.
Mieheltä naiselle
No minun ainakin ovat (kirjoitin tuon laulunpätkän tuohon) - kohteeni ei edes tiedä minun tunteistani eikä takuulla tunne samoin. Tätä on jatkunut jo vuoden.
Nainen miehestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle
Anteeksi, mutta siis mistä alkaen oletkaan kaivannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle
Toukokuun alusta. Hetken mietin, että kannattaako edes vastata kun nämä foorumit eivät ainakaan edistä asiaa yhtään millään tavalla.
Mitäköhän tekisimme nainen, jos olisimme nyt kahdestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle
Toukokuun alusta. Hetken mietin, että kannattaako edes vastata kun wnämä foorumit eivät ainakaan edistä asiaa yhtään millään tavalla.
Sopisi omaan tilanteeseeni. Jäit vahvasti mieleeni, teit vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tekisimme nainen, jos olisimme nyt kahdestaan?
Mitä haluaisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle
Toukokuun alusta. Hetken mietin, että kannattaako edes vastata kun wnämä foorumit eivät ainakaan edistä asiaa yhtään millään tavalla.
Sopisi omaan tilanteeseeni. Jäit vahvasti mieleeni, teit vaikutuksen.
No tämä ihminen oli itselle jo jollain tavalla "tuttu", vaikka nimeä en tiedäkään. Taisi olla viime kuun ensimmäinen perjantai ellen ole ihan väärässä.
Vähän himmailen - itse diagnosoitu typeryys auttaa siinä. Olisin vain halunnut jonkinlaisen yhteyden ja selvittää, mitä se meidän välinen tiiviys oli. En olisi odottanut enkä olettanut mitään, tietenkään. Mulla olis ollut siihen jonkinlainen mahdollisuus, vaikka sun mielestä kaikki mussa ja mun elämässä oli mahdotonta. Jos joskus törmätään, niin saat musta oivallisen keskustelukumppanin, mikäli haluat vaihtaa muutaman sanan matala- ja korkeapaineesta.
Minä taas toivon, että olemme.