Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Todella hyvältä tuntuu, kun alempitasoiset ymmärtää paikkansa.
Veetuileva mies ei tee minuun vaikutusta, päinvastoin. En viitsi sanoa mikä siitä tulee lähinnä mieleen. Hyvät jatkot.
En yhtään sen elämän koululaisempi kun sinäkään.
Naiselle kirjoitti:
Vaikka olet edelleen usein mun ajatuksissa, sun olemus muuttuu alati kaukaisemmaksi, unen kaltaiseksi. En halunnut silloin aluksi päästää susta irti, vaikka lähdit pois kauaksi ja etkä taaksesi katsonut. Nyt tuntuu kuin vain viimeiset säikeneet olisi mulla kädessäni ja ne hitaasti liukeaa mun sormista. Sitten olen vapaa sinusta. Mä luulin aluksi kaiken menevän toisin.
No hyvä että koko ajan etenet tässä unohtamisprosessissa ja siitä tänne jaksat raportoida. Toivottavasti et kuitenkaan katkeroidu siitä että nainen ei sitten ollut sinusta kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaana olit mielessäni tänäänkin. Jos olisit tässä, niin antaisin suudelmien puhua puolestaan. Ne kertoisivat siitä, kuinka paljon sinua rakastan. Niillä olisi niin paljon patoutunutta kerrottavaa sinulle, että niitä riittäisi varmasti vaikka aamuun asti, kunnes koko kaunis vartalosi olisi vakuuttunut rakkaudestani.Hyvää yötä rakas.
Naiselle naiselta?
Lähentelikö se nainen sua vai yrittikö se vain puhua sulle?
Naiselle kirjoitti:
Vaikka olet edelleen usein mun ajatuksissa, sun olemus muuttuu alati kaukaisemmaksi, unen kaltaiseksi. En halunnut silloin aluksi päästää susta irti, vaikka lähdit pois kauaksi ja etkä taaksesi katsonut. Nyt tuntuu kuin vain viimeiset säikeneet olisi mulla kädessäni ja ne hitaasti liukeaa mun sormista. Sitten olen vapaa sinusta. Mä luulin aluksi kaiken menevän toisin.
Kuinka kauas hän lähti? Etkö saisi häneen mitään kontaktia?
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan jos tarvin vielä treenii,
kerro vaan jos mul ei riitä geenit
Hyvinhän sä olet kartalla, mistä kiikastaa. Huonot treenit ja geenit sulla muunmuassa.
Niille on paha mitään tehdä- geeneille ja muunmuille jutuille. No can do.
Naiselle kirjoitti:
Miten sä kuvittelit että kaikki olisi mennyt?
Niin että se ei ole vuosien varrella tullut selväksi ettei oikein kiinnosta?
Niin tuskallista kuin tämä kaipaus, niin suurta rakkauteni sinua kohtaan on. Tahtoisin hukkua suudelmiisi ja syttyä sylissäsi eloon. Näyttäisin sinulle joka päivä miten arvokas olet jos sinut saan omakseni. Katsoisin silmiisi, silittäisin kaiken ikävän mielestäsi. Kauniita unia minun ihana kaivattuni!
Kauniita unia sinulle. Olkoon unesi yhtä kaunis kuin sinä itse. Taas oli yksi päivä ilman sinua, mutta ajatuksissani olet koko ajan. Olisin tänäänkin halunnut jakaa niin monen asian kanssasi. Hyvää yötä, rakas.
Toivon ettei koskaan törmätä, pelkään sitä, koska olen niin rikki, enkä tällaisena rikkinäisenä halua sua kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä mies. Ollaanko joskus me?
Ei olla.
Kiitti vaan sulle. Itkuu ja ahdistusta päivästä toiseen oli loppukevät.
Minä en kaipaa sinua. Tiedän, että taas kun näen sinut, tipun verkkoosi, mutta juuri nyt. Voin hengittää vapaasti. Silti odotan jo sitä hetkeä, että kohtaan sinut jälleen. Olen narkkari.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei koskaan törmätä, pelkään sitä, koska olen niin rikki, enkä tällaisena rikkinäisenä halua sua kohdata.
Miksi olet rikki? Ja turhaan pelkäät, minä haluan tavata sinut juuri sellaisena kuin olet.
Miehelle ilman tunnisteita mukavaa päivää. Kunpa kohtaisimme pian.
Ääh, en uskalla enää laittaa sinusta edes pienen pientä tunnistetta. Pelkään, että käyt täällä, vaikka tuskin. Rakastan sua hullun lailla!