Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Aika negatiivista jengiä täällä
Ei pelkästään tänään, lisäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, joilla on paha olla, levittävät pahaa oloa myös ympäristöönsä.
Mun nimi sun äänihuulilla kuulosti kuin seireenien kutsulta... Odysseuskin joutui sidotuttamaan itsensä mastoon välttyäkseen joutumasta seireenien uhriksi, joten älä ihmettele, jos minut on joku päivä sidottu tuoliini.
Vierailija kirjoitti:
Go England!
Sama. Englanti + Harry Kane maalikuningas tuplat laitettu ennen kisoja.
Rakas rakas sanoi U.Turhapurokin kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Go England!
Smack the pony!
Haluan säilyttää mielikuvan susta särkymättömänä. Täydellisenä. Musta se on ehkä romanttisinta koko maailmassa.
Elämäm koululainenko se siellä txtailee taidokkaasti yhdys sanoja.
KapteeniKane kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go England!
Sama. Englanti + Harry Kane maalikuningas tuplat laitettu ennen kisoja.
Argentiina + Messi
Niin että miten olis? Kuinka kauan aiot miettiä?
Vaikka olet edelleen usein mun ajatuksissa, sun olemus muuttuu alati kaukaisemmaksi, unen kaltaiseksi. En halunnut silloin aluksi päästää susta irti, vaikka lähdit pois kauaksi ja etkä taaksesi katsonut. Nyt tuntuu kuin vain viimeiset säikeneet olisi mulla kädessäni ja ne hitaasti liukeaa mun sormista. Sitten olen vapaa sinusta. Mä luulin aluksi kaiken menevän toisin.
Rakkaana olit mielessäni tänäänkin. Jos olisit tässä, niin antaisin suudelmien puhua puolestaan. Ne kertoisivat siitä, kuinka paljon sinua rakastan. Niillä olisi niin paljon patoutunutta kerrottavaa sinulle, että niitä riittäisi varmasti vaikka aamuun asti, kunnes koko kaunis vartalosi olisi vakuuttunut rakkaudestani.Hyvää yötä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Elämäm koululainenko se siellä txtailee taidokkaasti yhdys sanoja.
Mitähän yhdys sanaa laudat tarkoittaa? Itse olen aina ollut hyvä äidinkielessä, silti en jaksa aina etsiä väliviivaa tuolta valikosta. Ei ole niin pieni sielu mulla.
Mä voisin kyllä etsiä väliviivaa sun hameen alta.
Sano vaan jos tarvin vielä treenii,
kerro vaan jos mul ei riitä geenit