Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Olet ollut sen verran hattumainen, että ehkä tämä sitten oli tässä. Oma virheeni oli aika pieni ja sille oli selityksensä, eikös?
Olet ehkä selittänyt, mutta jakeluun ei vaan mene. Ehkä se oli sitten tässä tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Olet ollut sen verran hattumainen, että ehkä tämä sitten oli tässä. Oma virheeni oli aika pieni ja sille oli selityksensä, eikös?
Jos olet kaivattuni niin ei todellakaan ollut ihan pieni virhe!
Oikeastaan kaikki rakkauteen liittyvät kärsimykset kulminoituvat häneen ja siihen naiseen.
Unissani hän ja se nainen ovat tehneet kaiken mitä minulle on menneisyydessä tapahtunut (ihastusteni ja toisten naisten osalta siis) ja vähän extraa päälle.
Ei se mies tietenkään voinut tietää, etten kestä enää pisaraakaan sellaista käytöstä.
Voisinpa vain olla sellainen, etten tykkäisi peniksestä.
Tai jos eläisi naisen kanssa ja olisi joku vakituinen miesrakastaja.
En oikeasti tajua miten naiset pystyy elään niin välinpitämättömien ja kylmien olentojen kanssa?
Eikö se ole yksinäistä, kylmää ja karua?
Tietenkään kaikki miehet ei ole sellaisia, mutta huomattava osa kuitenkin.
Ja perus naiselta saa silti enemmän, kuin sellaiselta ”hyvältä mieheltä”.
Miehiltä saa lähinnä fyysistä hyvää, siinä se.
Tai ei saa edes fyysistä hyvää.
Ainoastaan yksi mies ikinä on ollut läsnä silloin kun olen sitä tarvinnut eikä ole hylännyt minua.
Hän on kyllä hyvä mies, en haluaisi häntä edes sisällyttää noihin ”miehet sitä ja tätä nönnönnöö”-juttuihin kun tuntuu jotenkin loukkaukselta häntä kohtaan.
Mutta hän onkin elänyt rankan elämän, joutunut ottamaan nuorena vastuuta ja kasvanut naisten keskellä.
Sellainen varmaan jalostaa tavallista empaattisemmaksi ja hyväsydämisemmäksi ihmiseksi.
Se kysymyksesi oli tosi hassu. Etkö tosiaan keksinyt mitään muuta tapaa saada huomioni? Menee naiselle.
Tai no tietysti sille on syynsä, miksi miesten osa kautta aikojen on ollut toimia lähinnä lompakkoina, siittäjinä ja seksin lähteinä.
V.tuttaa, no on kai hyvä että jotain taas tuntee. V.tutus, suru, pettymys, kaipuu, ahdistus. Siinäpä minun osani tässä elämässä, romanttisessa rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Se kysymyksesi oli tosi hassu. Etkö tosiaan keksinyt mitään muuta tapaa saada huomioni? Menee naiselle.
Millainen kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä oli? Vastasitko sä siihen?
Vierailija kirjoitti:
Jutellaanko vielä? Sun etunimessä yhtä monta kirjainta kuin mun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä oli? Vastasitko sä siihen?
Vastasin. Itse asiassa esitit kaksi kysymystä peräkkäin ja vain toinen oli hassu.
You can go nowhere without searching for my face wishing I would be there.
HH, sinua olen kaivannut kaikki nämä vuodet..
Vierailija kirjoitti:
Olit ja olet suoraan sanottuna natku luonteinen mies, en pidä miehessä akkamaista piirteistä. Ne kun tekee miehestä erittäin epäseksikkään.En ollut kaltaistasi turhaketta ennen kohdannut, ja siksi iskin liinat täysin kiinni. Et vain ollut mies, jota elämääni etsin. Et täyttänyt kriitereitä, vaikka kovasti yritit ekaksi esittää muuta kuin oikeasti olit.
Vierailija kirjoitti:
Olit ja olet suoraan sanottuna natku luonteinen mies, en pidä miehessä akkamaista piirteistä. Ne kun tekee miehestä erittäin epäseksikkään.En ollut kaltaistasi turhaketta ennen kohdannut, ja siksi iskin liinat täysin kiinni. Et vain ollut mies, jota elämääni etsin. Et täyttänyt kriitereitä, vaikka kovasti yritit ekaksi esittää muuta kuin oikeasti olit.
Totta. Täytyy jatkaa etsimistä ja yrittää olla jatkossa ihan oma itseni. Hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku oikein ylpeilee tällä, kivat sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oikein ylpeilee tällä, kivat sulle.
Tankeroenglannilla on hyvä elvistellä ;D
Instagram lontoota joltain pikkutytöltä. :D
Jos huumorintaju ei kohtaa, niin ei kannata yrittää väkisin. Huumorin pitää kohdata.