Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2301/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi kellekään tästä puhua kun tämä olisi niin vammasta muiden mielestä ja terapiaan pääsen vasta syksyllä :<

Niin sori kun kirjoittelen tänne

Vierailija
2302/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kesää, sweetheart, ehkä tapaamme vielä joskus.

Naiselta naiselle?

Kyllä.

Haluaisitko kertoa jotain tuntomerkkejä tästä naisesta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä voi kellekään tästä puhua kun tämä olisi niin vammasta muiden mielestä ja terapiaan pääsen vasta syksyllä :<

Niin sori kun kirjoittelen tänne

Kirjoita vaan tänne. Ymmärrämme kyllä sinua. Olemme varmaan kaikki täällä jollain tavalla pettyneitä ja haaveilemme saavuttamattomasta. Täällä on hyvä purkaa kaikki tunteet. Sitten voi taas lähteä koneelta ihmisten pariin ja esittää olevansa järkevä ja normaali ihminen. Anna tulla kaikki, mitä mielessäsi on. 

Vierailija
2304/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E:tä kaipaan.

Vierailija
2305/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sydämeni tietäisi ihan pohjimmissa syövereissä asti että olisit minun ja sinä olisit minun, jos olisit juuri se oikea minulle. Ei sen tarvisisi epäröidä eikä miettiä haluatko minut vai tahdotko ketään muuta, alussakaan.

Jos olisit se oikea, olisit jollain tavalla tunnistanut minut jo alusta lähtien.

Ehkä olet sittenkin jotain muuta, ehkä suunta jollekin?

Ei se mene aina noin. Ihmiset kehittyy ja niiden arvomaailmat muuttuu. Mulla kesti viisi vuotta ihastua ihmiseen, jota en ollut aiemmin pitänyt yhtään mielenkiintoisena. Mutta kaikkea haluamaansa ei voi elämässä saada.

Ahaa, hyvä kuulla että noinkin voi olla.

Vierailija
2306/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä itkumaratoni lähti siis tästä ketjusta eilen illalla kun joku kirjoitti niistä reissuista ja jysähti päälle kaikki, mitä hän teki sen toisen kanssa ja piti minua jonain varap*lluna.

Siitä saakka itkenyt kuuden tunnin unitaukoa lukuunottamatta kokoajan, loppuispa vaan hengitys

<3

Vierailija
2307/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että anonyymina kaipailu on turhaa. Paljon parempiakin tapoja olemassa.

Vierailija
2308/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin, että anonyymina kaipailu on turhaa. Paljon parempiakin tapoja olemassa.

Rakennan siis alttarin... Ei vaan. :D Voihan sitä tuoda itseään esille olematta joku "hullu kaipailija" nettifoorumilla. Varsinkin kun eipä tässä ole enää varma edes omista tunteistaan, nämä foorumit sekoittavat vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto ja psyyke.

Vierailija
2309/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turhaa tämä kyllä on mutta joskus ainoa mitä voi.

Vierailija
2310/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kai! Mutta toisaalta tämä on hauskaa ja turvallista. Kaipaukseni kohde ei ikinä saa tietää tunteistani, ja minä saan rauhassa vuodattaa niitä täällä täysin tuntemattomille :D Kun en voi näistä kertoa hänelle enkä kenellekään, joka minut tuntee, niin tämä on hyvä paikka.

Alussa tein sen virheen, että kerroin ystävälleni. No, se ei ollut hyvä idea. Vähän kaduttaa, mutta sittemmin olen sanonut kaiken olevan ohi enkä puhu hänestä enää ollenkaan. Mutta näin meidän kesken voin huoletta ylistää kaivattuani.

Vierailija
2311/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis siksi mä tänne alunperin eksyinkin. Koska en tiennyt muuta tapaa ottaa yhteyttä. Tajusin, että täällä kirjoittelu ja noiden tunnisteiden jakaminen saattaa vaan pelästyttää toisen ihmisen. Sitä paitsi jos tunnistaa yhden viestin niin saattaa olla tunnistavinaan sitten toisenkin jonkun toisen negatiivisen viestin.

Myös itsellä oli jossain vaiheessa vähän harhainen vaihe mikä sekoitti vähän noita omiakin tunnisteilla etsimisiä. Aloin nimittäin epäilemään, että kaivattu saattaisi asua naapurissa kun joku osasi kirjoittaa tuonne suomi24 foorumille vähän liian tarkoilla tunnisteilla siitä mitä olin päivän aikana tehnyt.

Esimerkiksi kun olin keinunut kaverin kanssa kännissä niin katselin myöhemmin, että ihan tarkasti joku oli kirjoitellut sinne oikeaan aikaan, että "mitä ihmettä teet kaveris kanssa, haluisin tulla kanssa teidän kanssa pitämään hauskaa tohon pihalle" tjsp. Tai kun vaihdoin facebookkiin profiilikuvan ja laitoin jonkun tekstin siihen niin 10 minuuttia myöhemmin joku oli tehnyt sinne uuden aiheen samoilla sanoilla mitä olin kirjoittanut tekstiksi.

Harhaluuloja tai joku ihastunut random naapuri? Ihan sama kyllä, enpä noita enää mieti (kun en tuolla suomi24 enää kirjoittele), mutta en yhtään ihmettele että näillä foorumeilla ihmiset voivat alkaa sekoilla. Nämä foorumit nimenomaan luovat sitä epävarmuutta kaikkein eniten. Jotkut sitten vielä trollaavat joka saattaa olla liikaa jollekin erittäin tunteikkaassa olotilassa olevalle.

Vierailija
2312/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis siksi mä tänne alunperin eksyinkin. Koska en tiennyt muuta tapaa ottaa yhteyttä. Tajusin, että täällä kirjoittelu ja noiden tunnisteiden jakaminen saattaa vaan pelästyttää toisen ihmisen. Sitä paitsi jos tunnistaa yhden viestin niin saattaa olla tunnistavinaan sitten toisenkin jonkun toisen negatiivisen viestin.

Myös itsellä oli jossain vaiheessa vähän harhainen vaihe mikä sekoitti vähän noita omiakin tunnisteilla etsimisiä. Aloin nimittäin epäilemään, että kaivattu saattaisi asua naapurissa kun joku osasi kirjoittaa tuonne suomi24 foorumille vähän liian tarkoilla tunnisteilla siitä mitä olin päivän aikana tehnyt.

Esimerkiksi kun olin keinunut kaverin kanssa kännissä niin katselin myöhemmin, että ihan tarkasti joku oli kirjoitellut sinne oikeaan aikaan, että "mitä ihmettä teet kaveris kanssa, haluisin tulla kanssa teidän kanssa pitämään hauskaa tohon pihalle" tjsp. Tai kun vaihdoin facebookkiin profiilikuvan ja laitoin jonkun tekstin siihen niin 10 minuuttia myöhemmin joku oli tehnyt sinne uuden aiheen samoilla sanoilla mitä olin kirjoittanut tekstiksi.

Harhaluuloja tai joku ihastunut random naapuri? Ihan sama kyllä, enpä noita enää mieti (kun en tuolla suomi24 enää kirjoittele), mutta en yhtään ihmettele että näillä foorumeilla ihmiset voivat alkaa sekoilla. Nämä foorumit nimenomaan luovat sitä epävarmuutta kaikkein eniten. Jotkut sitten vielä trollaavat joka saattaa olla liikaa jollekin erittäin tunteikkaassa olotilassa olevalle.

Lisätään sen verran tohon naapurijuttuun, että alunperin epäilin että kirjoittelisin itselleni. En pelkää kuolemaa, mutta mielisairautta jostain syystä pelkään kaikkein eniten. No eli en siis edes ajatellut, että joku naapuri voisi kirjoitella vaan ajattelin että noin tarkat viestit voivat olla vain omasta kynästä. No, tällaisenä neuroottisena itseään erittäin tarkasti tutkivana ihmisenä tiesin että psykoosissa en voi olla, mutta toki joku muu mt-tauti ihan mahdollinen. Asensin sitten oikein keyloggerit koneelle ja puhelimeen. Samat tekstit jatkui ja tajusin vihdoinkin, että viestit ovat mahdollisesti naapurilta. Jotenkin vaan ajattelin, että kukaan muu ei voisi olla tunnistanut ja leikkiä/olla ihastunut kuin se ketä itse kaipailin. Toki myös mahdollista, että harhaluuloissa sitä omassa päässään on yhdistellyt pienistäkin pisaroista asioita jotka liittyvät itseen, koen kyllä että tuossa vaiheessa en ole enää niin tunteiden vietävissä.

Hävettää kyllä, että itse olen näille sivustoille eksynyt. Jotenkin vaan olen aina ollut niin varovainen tunteiden kanssa, että kun avasin portin niin jouduin vähän mukaan tähän tunteiden vuoristorataan. Nytkin kun on tarpeeksi pyörinyt näillä foorumeilla niin en ole enää edes varma omista tunteistani, haluaisin selvittää ne mutta turha lupailla näkemättä kenellekään ihmiselle mitään mitä ei voi pitää.

Vierailija
2313/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tapaa enää ikinä. Seuraan vain netistä sinun elämääsi. 

Vierailija
2314/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Vierailija
2315/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Tällaiset viestit ovat just sitä mitä ylempänä kirjoittelin, että uskoo joidenkin negatiivisien viestien olevan itselleen. En kyllä kirjoittanut tuota, mutta en myöskään noteeraa mitenkään vaikka jossain vaiheessa olisin voinut kokea tuon olevan vastaus viestiini.

Vierailija
2316/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tajunnan räjäyttävää suudelmaa odotellessa olen vain sun.

Vierailija
2317/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Olet ollut sen verran hattumainen, että ehkä tämä sitten oli tässä. Oma virheeni oli aika pieni ja sille oli selityksensä, eikös?

Vierailija
2318/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Olet ollut sen verran hattumainen, että ehkä tämä sitten oli tässä. Oma virheeni oli aika pieni ja sille oli selityksensä, eikös?

Jos olet selittänyt hänelle sen selityksen eikä välinne ole silti parantunut, niin lienee paras siirtyä eteenpäin.

Vierailija
2319/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi omia virheitään vähätellä. Kannattaisiko nämä puhua irl? Tietääkö hän miksi kaikki meni niin kuin meni?

Vierailija
2320/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin omituinen huumorintaju voi kuulostaa nk hattumaiselta.

Ketju on lukittu.