Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2261/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle rakkaalle. Kaipaus suurenee päivä päivältä, kun en näe sinua enää missään. Olen näkevinäni sinut koko ajan jossain. Väkijoukossa joku muistuttaa sinusta ja hetken luulen, että sinä olet siinä. Tämä ikävä käy kipeää. Tällaisenkin kauniin kesäyön haluaisin viettää kanssasi. Kävisimme rannalla kävelemässä ja nauttisimme kesäyön valosta ja hiljaisuudesta. Meidän ei tarvisi puhua mitään. Olisit vain siinä vieressäni. Rakastan sinua.

Kirjoitustyylistä päättelen, että olet hän jpka kertoi olevan 26 kirjainta nimissä yhteensä. En jaksa selata taakseoäin lainatakaeni, mutta tämä täsmäisi. Olisitpa kaivattuni, hyvää yötä!

Oli se minulta. Onko teilläkin kaivattusi kanssa 26 kirjainta nimissä? Olisi ihanaa löytää kaivattunsa tältä palstalta, vaikka se tuntuu kovin epätodennäköiseltä. Hyvää yötä sinullekin.

Vierailija
2262/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuo reissumuistutus!

Pääsee entistä kauemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera totuus on että kukaan tuolla kylmässä, mustassa universumssa ei kaipaa juuri minua. 

Vierailija
2264/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle rakkaalle. Kaipaus suurenee päivä päivältä, kun en näe sinua enää missään. Olen näkevinäni sinut koko ajan jossain. Väkijoukossa joku muistuttaa sinusta ja hetken luulen, että sinä olet siinä. Tämä ikävä käy kipeää. Tällaisenkin kauniin kesäyön haluaisin viettää kanssasi. Kävisimme rannalla kävelemässä ja nauttisimme kesäyön valosta ja hiljaisuudesta. Meidän ei tarvisi puhua mitään. Olisit vain siinä vieressäni. Rakastan sinua.

Kirjoitustyylistä päättelen, että olet hän jpka kertoi olevan 26 kirjainta nimissä yhteensä. En jaksa selata taakseoäin lainatakaeni, mutta tämä täsmäisi. Olisitpa kaivattuni, hyvää yötä!

Oli se minulta. Onko teilläkin kaivattusi kanssa 26 kirjainta nimissä? Olisi ihanaa löytää kaivattunsa tältä palstalta, vaikka se tuntuu kovin epätodennäköiseltä. Hyvää yötä sinullekin.

On. Minun ja hänen etunimissä on yhteensä 11 kirjainta.

Vierailija
2265/16650 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei halunnut edes nähdä, toisen kanssa halusi asua, reissata jnejne.

Ja valitsi siis itse näin, alunperin tyhjälle paperille maalasi muistot ja kokemukset mieluummin toisen kanssa.

Vierailija
2266/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hienot lomamatkat ja -kohteet paljon auta, ellei saa jakaa niitä sen kanssa, jonka kanssa haluaisi olla.

Turhia puitteita vailla todellista merkitystä.

Reissuun mennään aina sydämen valitun kanssa 💓

Mentäisiinkin..

Et siis ole.

En. Olen väärän kanssa.

Ja hän reissaa oikean kanssa?

Vierailija
2267/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta pois...

Vierailija
2268/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta pois...

Totta helevetassa muutan ku ei olla nähty enää moneen kuukauteen!

Vierailija
2269/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hienot lomamatkat ja -kohteet paljon auta, ellei saa jakaa niitä sen kanssa, jonka kanssa haluaisi olla.

Mentäisiinkin..

Et siis ole.

En. Olen väärän kanssa.

Ei hänellä ole ketään ainakaan tietääkseni. Jos tapaa jonkun niin toivon, että kokee oikeaksi.

Vierailija
2270/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäisiinkin..

Et siis ole.

En. Olen väärän kanssa.

Ei hänellä ole ketään ainakaan tietääkseni. Jos tapaa jonkun niin toivon, että kokee oikeaksi.

Miksi itse lähdit väärän kanssa?

Vierailija
2271/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ponnaripää, odotan innolla että nähdään taas. Haluaisin tietää teetkö sen tahallasi minulle tai ihanko sattumalta osut aina samaan aikaan mun kanssa sinne? Onko meillä niin hyvä tuuri, onko tämä kohtaloa tai tuletko tarkotuksella samaan aikaan sinne?

Minäkin odotan innolla näkemistä! Kyllä kohtalo on antanut merkkejä ja peittelemäni tunteet ovat roihahtaneet uuteen paloon. Pidän sinusta ja olisi mukava tutustua paremmin.

Ihastuin salaa sinuun jo heti, kun ensikerran tapasimme. Pitkälle miehelle menee. Milloin osut taas paikalle?

Vierailija
2272/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydän huutaa jo valmiiks, kun kohta me ei enää nähdä. Ties vaikka ei koskaan enää. Julmaa.

Vierailija
2273/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäisiinkin..

Et siis ole.

En. Olen väärän kanssa.

Miksi itse lähdit väärän kanssa?

Olen herännyt tähän tunteeseen vasta nyt lomalla, kun on ollut aikaa. Arki menee suorittaessa. En kuitenkaan aio tehdä johtopäätöksiä näin lyhyen ajan jälkeen, mutta vaikealta tuntuu silti.

Vierailija
2274/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoan tähän intohimon puutteeseen nainen!!!

Vierailija
2275/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Minun ja hänen etunimissä on yhteensä 11 kirjainta.

Voi harmi. :( Valitettavasti et ole kaivattuni, koska meidän etunimissä on alle 10 kirjainta. Olisitpa ollut kaivattuni.

Vierailija
2276/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kuullut masturboinnista?

Vierailija
2277/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokisitko intohimoa tämän naisen kanssa?

Vierailija
2278/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää, sweetheart, ehkä tapaamme vielä joskus.

Vierailija
2279/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle ikävälle voi tehdä? Kuinka pitkään tätä vielä jatkuu?

Vierailija
2280/16650 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot olla joku säälittävä ”naistenmies”, niin olisit sitä sitten kunnolla.

Kuinka monen naisen olet saanut hehkumaan, kukoistamaan?

Niin.

Ketju on lukittu.