Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Oletko sä sellainen ihminen, joka kysyttäessä “otatko ruokaa” sanoo “ei”, mutta samalla nyökyttelee kuin “kyllä”, ja mun pitäisi sitten siitä pystyä ymmärtämään, että otatko vai etkö ota ja tiedätkö oikeastaan itsekään.
Sulle hullulle joka jankkaat mulle jostain hyväksikäytöstä: Väärä kohde!
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen T on?
No, sellainen mies jota eräs tuttu mies kuvasi sanoin: ei minkään näköinen. Nykyään kai pallomaha, olkapäitä vailla ja tukka lähtenyt( syy kertomansa mukaan oli naisen, jota syvästi rakasti ennen mua. Oikeesti!).
Lihava ja epämiehekäs kai ne sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen T on?
No, sellainen mies jota eräs tuttu mies kuvasi sanoin: ei minkään näköinen. Nykyään kai pallomaha, olkapäitä vailla ja tukka lähtenyt( syy kertomansa mukaan oli naisen, jota syvästi rakasti ennen mua. Oikeesti!).
kalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen T on?
kalju?
Jes!
Miten musta tuntuu, että tässä on aika pari sivua aika henkilökohtaista tekstiä? Kaveriporukan kesken riitaa?
Ohi toiseen kertaa pois viestini, hyvä T. Vähän läskiä napaan ja viinaa koneeseen! Hyvää lauantaita, innolla odottaen seuraavaa floppiasi!
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tässä on aika pari sivua aika henkilökohtaista tekstiä? Kaveriporukan kesken riitaa?
Pääosin yhden henkilön jankkausta, saanut pakkomielteen jostain T-miehestä
Vierailija kirjoitti:
Ohi toiseen kertaa pois viestini, hyvä T. Vähän läskiä napaan ja viinaa koneeseen! Hyvää lauantaita, innolla odottaen seuraavaa floppiasi!
Eikö T juo mielummin olutta?
Vierailija kirjoitti:
Noup, joku kysyi modesta. Minä vastasin, ja itselleen myös, mikä tietty poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääosin yhden henkilön jankkausta, saanut pakkomielteen jostain T-miehestä
Älä imartele itseäsi T.
Täällä on vaan perus psykoottinen lauantai-illan meininki. Paras pysytellä itse taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä sellainen ihminen, joka kysyttäessä “otatko ruokaa” sanoo “ei”, mutta samalla nyökyttelee kuin “kyllä”, ja mun pitäisi sitten siitä pystyä ymmärtämään, että otatko vai etkö ota ja tiedätkö oikeastaan itsekään.
Olen kyllä varsin jämpti kaveri. Pyydän suoraan, jos jotain haluan.)
Nyt minä tajusin! Voihan surku.
Parempi unohtaa ennen kuin särkee itsestään loputkin palaset.
Täällä mä vichypäissäni pyörin joo. Rahasta ei ole ollut puutetta, kun pienesti elää ja perii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä varsin jämpti kaveri. Pyydän suoraan, jos jotain haluan.)
Aivan. mulla on tapana välillä elää vähän liikaa siellä rivien väleissä, ja sinne voi joutua ihan uppeluksiin.
Naiselle, jonka tuoksu saa miehen kuin miehen sukat pyörimään jaloissaan ja ääni saa rentoutumaan niin, että melkein unohtaa, mitä hän on juuri sanonut, kun katsoo lumoutuneena hänen silmiinsä.
Tulipa siirappista tekstiä:)