Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2081/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä tajusin taas JA voihan v*ttu.

Vierailija
2082/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa mies, ettet vaikuta kovin onnelliselta. Et varsinaisesti kovin onnettomaltakaan.

Oikeastaan elämäsi vaikuttaa olevan kuin väsähtänyt kompromissi. Parhaat päivänsä nähnyt, etkä ole edes kovin vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tarinan roolit olisikin vaihtumassa. Etkö sä ollutkaan uhri ja enkeli, kun ympärillä muut paljastaa susta jatkuvasti kaikenlaista? Ne yhden ”vierailut” taisi olla sittenkin seuraus eikä syy, enkä taustat tuntien ihmettele yhtään.

En tiedä kenelle tämä on, mut kai jokainen ihminen voi ja saa loukkaantua vaikka ei kokisikaan olevansa uhri ja enkeli :D Ja toki yhteiselossa ihmisen luonne tulee esiin.

Niinpä.

"Muut ympäriltä paljastaa" ei taida ainakaan olla kovin fiksu tapaus, kun tarkistaa muiden mielipiteet tekemättä niitä itse vaikka tutustumalla.

Mistä lähtien "vierailut" on ollut seurausta toisen tekemisestä. Eikös se kerro ennemminkin "vierailijasta". Jos kotona ei voi asua, eikä tilannetta voi korjata, kannattaako vain usein vierailla muualla vai muuttaa toiseen kotiin?

Jaa mistä lähtien syy-seuraus -suhteet on päteneet? No ihan kuule vaikka alkuräjähdyksestä.

Tosin noi molemmat tuntemattoman viestit menee täysin ohi ton mun alkuperäisen viestin, kun ette tunne tilannetta.

Vierailija
2084/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää futiskesä on ihan parasta!

Vierailija
2085/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava päivä on ollut. Silti on niin kova kaipuu lähellesi rakas.

Vierailija
2086/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä tajusin! Voihan surku.

Myöhäistä!

Vierailija
2087/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tarinan roolit olisikin vaihtumassa. Etkö sä ollutkaan uhri ja enkeli, kun ympärillä muut paljastaa susta jatkuvasti kaikenlaista? Ne yhden ”vierailut” taisi olla sittenkin seuraus eikä syy, enkä taustat tuntien ihmettele yhtään.

En tiedä kenelle tämä on, mut kai jokainen ihminen voi ja saa loukkaantua vaikka ei kokisikaan olevansa uhri ja enkeli :D Ja toki yhteiselossa ihmisen luonne tulee esiin.

Niinpä.

"Muut ympäriltä paljastaa" ei taida ainakaan olla kovin fiksu tapaus, kun tarkistaa muiden mielipiteet tekemättä niitä itse vaikka tutustumalla.

Mistä lähtien "vierailut" on ollut seurausta toisen tekemisestä. Eikös se kerro ennemminkin "vierailijasta". Jos kotona ei voi asua, eikä tilannetta voi korjata, kannattaako vain usein vierailla muualla vai muuttaa toiseen kotiin?

Jaa mistä lähtien syy-seuraus -suhteet on päteneet? No ihan kuule vaikka alkuräjähdyksestä.

Tosin noi molemmat tuntemattoman viestit menee täysin ohi ton mun alkuperäisen viestin, kun ette tunne tilannetta.

Nerokasta, enpäs ole aiemmin hoksannut. Itse olen aiemmin kävellyt pois tilanteesta, joka ärsyttää. Mutta jatkossa en, varmasti kostan koska voin vedota tähän. Kiitos! syy-seuraus, mikä ihana tekosyy.

Terveiset naapurille, se olin minä joka harjoitti sun kukkapenkit, koska et tervehtinyt aamulla, syy-seuraus tiiäks.

Vierailija
2088/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää futiskesä on ihan parasta!

Ja kälyn kellit, kyllä mökkitikka on paras urheilulaji.

Vierailija
2089/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava päivä on ollut. Silti on niin kova kaipuu lähellesi rakas.

Kaipuu on ikuista, se ei lähde minusta koskaan. Teit jotain mulle joka jätti mun sydämeen jatkuvan ikävän.

Vierailija
2090/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...

Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.

Lisään vielä, että voit ihan hyvin kysyä, jos haluat tietää tarkemmin.

No siellä töissä sua ei ole näkynyt, että oliko mun aavistukset oikeita että asuit kokoajan samoilla pihoilla? Luulen tietäväni, mutta voisit kyllä antaa paremman vihjeen (jos et vieläkään voi vaikka tökätä facebookissa) koska en millään haluaisi tulla näille foorumeille enää takaisin. :D

Tähän on kato tultu, että viimeiseen asti epäilee. Näköjään sama juttu sulla. Liian moni on sotkenut näitä keskusteluja tarkoituksella.

Tuo pihajuttu ei nyt valitettavasti oikein aukee mulle. Eikä nro 19 sano mitään...

Tuuria se törmääminen vaatii kuitenkin, jos et saa jostain mun vuorolistaa. Siksi sanoin, että voit kysyä tarkemmin. Mieti. Ihan hyvin voit kysyä, vaikket tuliskaan mun takia.

Vierailija
2091/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa mies, ettet vaikuta kovin onnelliselta. Et varsinaisesti kovin onnettomaltakaan.

Oikeastaan elämäsi vaikuttaa olevan kuin väsähtänyt kompromissi. Parhaat päivänsä nähnyt, etkä ole edes kovin vanha.

Ihan hyvin kuvattu.

Vierailija
2092/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tämä ketju ei saa kruunua?

Vierailija
2093/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bigbang ja silleen.... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Nerokasta, enpäs ole aiemmin hoksannut. Itse olen aiemmin kävellyt pois tilanteesta, joka ärsyttää. Mutta jatkossa en, varmasti kostan koska voin vedota tähän. Kiitos! syy-seuraus, mikä ihana tekosyy.

Terveiset naapurille, se olin minä joka harjoitti sun kukkapenkit, koska et tervehtinyt aamulla, syy-seuraus tiiäks.

Edelleenkään en tajua sun pointtia, vaikka kovasti yritätkin olla nokkela. Toi ei liity aloitukseen mitenkään.

Vierailija
2094/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi toiseen kertaa pois viestini, hyvä T. Vähän läskiä napaan ja viinaa koneeseen! Hyvää lauantaita, innolla odottaen seuraavaa floppiasi!

Eikö T juo mielummin olutta?

En usko, se kulki joskus viisi vuotta sitten nimellä kusetusjuoma. Luultavasti nykyään tarvitsee jo napin ja snapsit päästäkseen trollaamaan kipeyttään tänne.

Aamupala, oletan.

Vierailija
2095/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi se, mikä tapahtui torstaina. Tiedät kyllä.

Olin odottanut sitä itsekin.

Vierailija
2096/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vilkutit minulle tänään! 💕💕💕💕

Sen voimalla jaksan taas kaivata sinua seuraavat puoli vuotta.

T. Ollin kaipaaja

Vierailija
2097/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnellinen, mutta en osaa irrottautua elämästäni. Ymmärsin asian vasta silloin, kun tapasin sinut. Saat minut tuntemaan jotain sellaista, minkä olemassaolosta en ollut aiemmin tietoinen.

Sinua en voi kuitenkaan saada, joten ei ole merkitystä jäänkö tähän väsähtäneeseen kompromissiin vai en. En halua ketään muutakaan ja kai tämä elämä on välillä ihan hyvää.

Vierailija
2098/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jollain vissiin joku yhden ihmisen nokkeluuskisa käynnissä. Aika säälittävää.

Vierailija
2099/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on pullat uunissa T?

Vierailija
2100/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole onnellinen, mutta en osaa irrottautua elämästäni. Ymmärsin asian vasta silloin, kun tapasin sinut. Saat minut tuntemaan jotain sellaista, minkä olemassaolosta en ollut aiemmin tietoinen.

Sinua en voi kuitenkaan saada, joten ei ole merkitystä jäänkö tähän väsähtäneeseen kompromissiin vai en. En halua ketään muutakaan ja kai tämä elämä on välillä ihan hyvää.

Mitä mieltä vaimosi on liitostanne? Ajatteleeko hän kaiken olevan kunnossa?

Ketju on lukittu.