Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2101/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Tänään taas semmoinen päivä täällä, ettei oikein perässä pysy...

Toivottavasti nähdään nyt kesällä! Tuu käymään siellä missä mä oon? Valitettavasti en voi antaa tarkempia koordinaatteja, mut tiedät ainakin suunnilleen, jos haluat tietää.

Lisään vielä, että voit ihan hyvin kysyä, jos haluat tietää tarkemmin.

No siellä töissä sua ei ole näkynyt, että oliko mun aavistukset oikeita että asuit kokoajan samoilla pihoilla? Luulen tietäväni, mutta voisit kyllä antaa paremman vihjeen (jos et vieläkään voi vaikka tökätä facebookissa) koska en millään haluaisi tulla näille foorumeille enää takaisin. :D

Tähän on kato tultu, että viimeiseen asti epäilee. Näköjään sama juttu sulla. Liian moni on sotkenut näitä keskusteluja tarkoituksella.

Tuo pihajuttu ei nyt valitettavasti oikein aukee mulle. Eikä nro 19 sano mitään...

Tuuria se törmääminen vaatii kuitenkin, jos et saa jostain mun vuorolistaa. Siksi sanoin, että voit kysyä tarkemmin. Mieti. Ihan hyvin voit kysyä, vaikket tuliskaan mun takia.

Toi nyt meni sekavaksi kun pohdiskelin pitkään, että mitä ihmettä meinasit noilla "suunnilleen" kordinaateilla kun ollaan kuitenkin minun tietääkseni aina nähty vaan samassa paikkaa. Joo myönnetään, että olen hiukan epäileväinen että puhun edes oikean ihmisen kanssa kun et käyttänyt itse minkäänlaisia tunnisteita vaan kyselit ne minulta. Eikä siinä siis etten uskoisi, että ne tunnisteet olisivat menneet oikein. Joo kyllä mä siellä varmaan sen pari kolme kertaa viikossa kuitenkin käyn kesän aikana niin kuin tähänkin asti, että eiköhän jossain vaiheessa nähdä väkisinkin.

Vierailija
2102/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poistaa viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:n nimessä 5 kirjainta = Tommi

Vierailija
2104/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa mies, ettet vaikuta kovin onnelliselta. Et varsinaisesti kovin onnettomaltakaan.

Oikeastaan elämäsi vaikuttaa olevan kuin väsähtänyt kompromissi. Parhaat päivänsä nähnyt, etkä ole edes kovin vanha.

En ole onnellinen, mutta en osaa irrottautua elämästäni. Ymmärsin asian vasta silloin, kun tapasin sinut. Saat minut tuntemaan jotain sellaista, minkä olemassaolosta en ollut aiemmin tietoinen.

Sinua en voi kuitenkaan saada, joten ei ole merkitystä jäänkö tähän väsähtäneeseen kompromissiin vai en. En halua ketään muutakaan ja kai tämä elämä on välillä ihan hyvää.

Onko tämä E-kirjaimella alkavalle?

Vierailija
2105/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin että sinä oikeasti kaipaat jotakin toista, mutta annat jostain syystä ymmärtää että kaipaat minua. Koska et saa sitä toista, niin ehkä olen sit parempi kuin ei kukaan tai ei mitään.

Vierailija
2106/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos elämme elämämme loppuun ilman toisiamme. Ennen viimeistä huokausta lausuen viimeisen kerran sun nimesi. Kerraten elettyä elämää ja rakkautta joka ei koskaan tullut todeksi. Vuodattaen viimeisen kyyneleen, ei surren mennyttä elämää, vaan surren sydämeni ja sinun puolesta.

Varmana tietäen sinun ollen sydämeni valittu ikuisesti. Säästyykö kaikki kesken jäänyt seuraavan heräämiseen, löydänkö sinut silloin uudestaan?

Vierailija
2107/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗣📉

3-2-1-💥

🌜🖤

Vierailija
2108/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je reste immobile kirjoitti:

Mitä jos elämme elämämme loppuun ilman toisiamme. Ennen viimeistä huokausta lausuen viimeisen kerran sun nimesi. Kerraten elettyä elämää ja rakkautta joka ei koskaan tullut todeksi. Vuodattaen viimeisen kyyneleen, ei surren mennyttä elämää, vaan surren sydämeni ja sinun puolesta.

Varmana tietäen sinun ollen sydämeni valittu ikuisesti. Säästyykö kaikki kesken jäänyt seuraavan heräämiseen, löydänkö sinut silloin uudestaan?

Mutta jos on näin, ja kun on näin tuo tilanne, niin miksi näistä ei voisi keskustella tämän kaivatun kanssa? Se voisi tuoda kaikenlaista valaistusta asiaan ja saisi ainakin sen yhden hetken vielä olla rakkaan kanssa?

Vierailija
2109/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on parasta äly, empaattisuus ja terve nöyryys. Älä koskaan kadota niitä. Välillä tuntuu, että olisit muuttunut... :/

Vierailija
2110/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🗣📉

3-2-1-💥

🌜🖤

Tosi paskaa. Mitä tapahtui?

Vierailija
2111/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies

Vierailija
2112/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin olet ollut mielessä, ja aika monta kertaa päivän aikana. Olen ajatellut, että jäit mun mieleen siksi, kun olet niin hyvä ihmisille. Mun sydäntä ei hurmata sillä, miten mua kohtaan tekee, vaan sillä miten kohtelee muita, varsinkin niitä joita ei olisi pakko kohdella hyvin. Kaunista iltaa rakkaalleni..

Vierailija
2113/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on parasta äly, empaattisuus ja terve nöyryys. Älä koskaan kadota niitä. Välillä tuntuu, että olisit muuttunut... :/

Typerykseksi, kovakiskoiseksi ja ylpeäksi, vai millaiseksi?

Vierailija
2114/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T joko olet nukkumassa?

Vierailija
2115/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ulkona. Tunsin kesäillan tuoksun. Jos olisit tässä, niin veisin sinut kävelylle läheiseen rantaan. Kulkisimme käsi kädessä lämpimässä kesäillassa. Pysähtyisimmekö hetkeksi ja katsoisimme toisiamme silmiin? Uskon, että silloin suudelmastamme tulisi totta. Varovainen tunnusteleva suudelmamme, hetki, josta olen nähnyt monia unia. Hyvää yötä rakkaani.

Vierailija
2116/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä aina ajattelen millasta meidän elämä ois ollu yhdessä. Haaveilen. Jotenkin mä luulen ettei meillä kummallakaan nene tällä hetkellä kovin hyvin. Olen pahoillani siitä.

Vierailija
2117/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📉

3-2-1-💥

🌜🖤

Tosi paskaa. Mitä tapahtui?

Rakkauspörssi räjähti.

Vierailija
2118/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kulta. On upea ilta ja sydämeni laulaa onnesta. Kiitos kun soitit, enää muutama päivä meidän tapaamiseen. Hyvää yötä, rakastan sinua, pusi pusi.

Vierailija
2119/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerykseksi, kovakiskoiseksi ja ylpeäksi, vai millaiseksi?

Vähän kylmäksi ja ylpeäksi.

Vierailija
2120/16650 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, rakkaani. Olet ollut ajatuksissani koko päivän. Olin tänään tapahtumassa, jossa oli paljon ihmisiä. Tuli sellainen tunne, että rakkaus voittaa. Olisitpa ollut kanssani jakamassa ne hetket. Olisin pitänyt sinua kädestä kiinni ja näyttänyt koko maailmalle, miten paljon sinusta välitän.

Ketju on lukittu.