Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiden kilon painonnousu (vaatekriisi ja vitutus)

Vierailija
29.05.2018 |

Huomenna pitäisi lähteä reissuun ja mitkään, siis yhtään mitkään hellevaatteet eivät istu päälle. Paino nousi joskus joulun jälkeen ja nyt sen huomaa kouriintuntuvasti kun mitkään vaatteet ei mahdu päälle. Olen pistänyt kaikki epäsopivat vaatteet suutuksissani kassiin ja vien ne kohta uffin laatikkoon. Ei montaa vaatekappaletta jäänyt kaappiin jäljelle. Vituttaa ja itkettää niin ettei veri kierrä.

Näytän oksettavalta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut koko kevät aikaa laihduttaa, ihan oma vika.

Vierailija
22/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nuo kilot vielä kesän aikana pois ja ehdit noita vaatteita myöhemmin vielä pitämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli lähtöpaino?

Mäkin oon lihonut n. 5kg mut oon ikionnellinen. 49->54kg. Vihdoin ihmisen kokoinen.

Vierailija
24/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli lähtöpaino?

Mäkin oon lihonut n. 5kg mut oon ikionnellinen. 49->54kg. Vihdoin ihmisen kokoinen.

60-61kg

Ap

Vierailija
25/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mihin kohteeseen ap olet menossa? Ei niin pientä lomakylää olekaan, ettei siellä paria putiikkia olisi, joista saa rantalomalle sopivaa vaatetta

Vierailija
26/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mihin kohteeseen ap olet menossa? Ei niin pientä lomakylää olekaan, ettei siellä paria putiikkia olisi, joista saa rantalomalle sopivaa vaatetta

Espanjaan. Joo tiedän että sieltä saa vaatetta, mutta kun ei ole nyt mitään järkevää päällepuettavaa edes matkan ajaksi. Olen aika tarkka vaatteistani ja kaikki sellaiset kivat ja siistit vaatteet mitä tykkäisin laittaa päälleni kirraavat ja ovat kamalan näköisiä. Ainoita mitä on sopivia ovat kulahtaneita ja ei niin siistejä, farkkuja/t-paitoja yms. Ap

Vierailija
27/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla sitten ole spanxejä matkalle? Ja ostat periltä muutaman lomavaatteen?

Itsellä muuten sama tilanne. Vaatteet näyttää kamalilta. Mulle tämä viitisen kiloa on tullut kyllä suoraan sanottuna viinin lipittelystä. Täytyy stopata.

Vierailija
28/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samassa jamassa! Mulla on edelleen vuoden jälkeen raskauskiloja jäljellä ne viisi, mitkä oli synnäriltä lähtien. Kuvittelin että nehän sulaa kuin itsestään, kun niin vähän jäi. No ei lähtenyt. Otin tavoitteeksi että kesälomareissuun mennessä ne on poissa, ja saan vanhat kesävaatteet päälle. Matka on ens viikolla, ja kilot edelleen tallella. Tänään kävin ostaan pari uutta t-paitaa reissuun. Kokeilin myös mekkoa, mutta se jäi kauppaan kun nähtin niin kauhealta.. tai siis en lainkaan omalta itseltäni.

Vierailija
29/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjaan. Joo tiedän että sieltä saa vaatetta, mutta kun ei ole nyt mitään järkevää päällepuettavaa edes matkan ajaksi. Olen aika tarkka vaatteistani ja kaikki sellaiset kivat ja siistit vaatteet mitä tykkäisin laittaa päälleni kirraavat ja ovat kamalan näköisiä. Ainoita mitä on sopivia ovat kulahtaneita ja ei niin siistejä, farkkuja/t-paitoja yms. Ap

Lentokentälläkin on hei vaatekauppoja!!! 

Vierailija
30/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta kun meillä on ollut aina tapana juhlistaa reissuun lähtöä pukeutumalla vähän kivemmin kun normaalisti ja laittautua, ja nyt on alkumatkan tunnelma tiessään tämän ulkonäkökriisin takia. Ja lomallakin täytyy vahdata syömisiä ja juomisia ettei turpoa lisää. Joo on lapsellista ja muuta mutta tämä on nyt tilanne ja fiilikset tällä hetkellä :(

Vierailija
31/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta kun meillä on ollut aina tapana juhlistaa reissuun lähtöä pukeutumalla vähän kivemmin kun normaalisti ja laittautua, ja nyt on alkumatkan tunnelma tiessään tämän ulkonäkökriisin takia. Ja lomallakin täytyy vahdata syömisiä ja juomisia ettei turpoa lisää. Joo on lapsellista ja muuta mutta tämä on nyt tilanne ja fiilikset tällä hetkellä :(

Laitat meikit ja hiukset ja korkkarit ja näytät siltä, että verkkarit on tietoinen valinta ;) 

Nautit lomasta, syöt ja juot niin kuin yleensäkin lomalla tekisit, ja palaat sitten loman jälkeen ruotuun! Espanja hei! Aurinkoa ja sangriaa, hymyile :) 

Vierailija
32/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, alotin mielialalääkkeen ja oon kahdessa kuukaudessa kerännyt näköjään huimat 7 kiloa lisää vaikka ruokailutottumukset ei juuri ole muuttuneet. Ketuttaa että tää tapahtui just nyt, eikä talvella jolloin olis ollut helpompi piilottaa läskit villapaitojen alle. 7 kiloa näkyy niin selvästi kun on aina ollut hoikka, lopetin lääkkeet samantien, toivottavasti kilotkin lähtee.

Vierailija
33/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vielä kaupoilla käymään! H&Mltä muutama edullinen kolttu ja ostat paikan päältä loput 😊

Vierailija
34/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, yksi vaatekoko tullut sairastelun vuoksi sisällä maatun talven tuloksena. Kova laihdutus on nyt vauhdissa koska en todellakaan osta kokoa isompia vaatteita -siitä se alamäki alkaa! Periaatteeni on ollut aina, että M kokoa isompia vaatteita EN osta ja on toiminut tähän saakka, pitänyt syömähalut kurissa. Toivotaan että pääsen takas raiteille ja voin nauttia edes loppukesästä puristamattomat vaatteet päällä =) 

Vierailija
35/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetahan päästä tuosta ajattelusta nyt eroon. Sinulla on jo matkaan lähtö ikävä eikä perillä ole sen hauskempaa. Ei ne toiset huomaa sinussa mitään erikoista ja jos huomaisivat, niin mitä sitten? Todennäköisesti et tapaa heistä ketään enää ikinä eikä ketään oikeasti kiinnosta toisten vaatteet ja ulkonäkö. Jos nyt saisit vähän iloa siitä lomamatkasta nyt esille.

Vierailija
36/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain viikon matkalla ei tarvitse laukkutolkulla vaatteita. Ehdit vielä ostaa pari asua, valitset vain sellaiset, mitkä pystyy pesemään tarpeen vaatiessa pesualtaassa. Niitä pieniä vaatteita ei kannata kierrätykseen viedä. Viisi kiloa on kuitenkin sen verran pieni määrä, että siitä pääsee nopsaan eroon. Pari kiloa lienee kuitenkin turvotusta ja sitten onkin enää kolme kiloa pudotettavana. Kesällä saa hyvin tuoreita kasviksia ja halvalla.

Jos nyt ekaksi saisit tuon v*tutuksen laskemaan.

Terv. nimim. Saman kokenut

Ei ehdi vaatteita ostamaan. Huomenaamulla on lähtö ja asun jeeran p*rseessä josta ei pääse vaatekaupoille kuin omalla autolla ja se on nyt miehellä joka tulee vasta joskus illalla kotiin. En tarvitsekaan laukkutolkulla, kun olisi edes joku siistimpi paita tai kaksi ja hame jotka ei kiristä vyötäröltä. Mut ei. Kaikki näyttää ihan irvokkailta mun päällä kun ihra pursuaa. Ap

Mikset mennyt kaupoille aijemmin? Turha nyt on omaa mokaa itkeä.

Vierailija
37/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos Espanjaan olet menossa, niin sullahan on hyvä tilanne, sieltä löytää vaikka mitä kivoja vatteita. Ja ei sun lomas nyt siitä voi pilalle mennä, jos on matkalla kentälle joku vähän tylsempi asu, laittaudu muuten ja laita kivat kengät ja jos löytäisit sitten lentokentältä matkalle jotain itseäsi miellyttävää (jos siis Vantaalta lennätte?) ja paikan päältä katsot sitten muutaman lisää. Reissun jälkeen sitten vaan ruokavalio kuntoon ja liikuntaa niin eiköhän ne 5 kiloa aika äkkiä tuolla lähde. Hyvää reissua joka tapauksessa ja koita kuitenkin nauttia :)

Vierailija
38/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä, itse aloitan pienen kiristyskuurin aina muutama viikko ennen reissua. Vaatteita on kiva sovitella ja miettiä valmiiksi hyvissä ajoin, valmistautuminen kaikin puolin on yksi osa reissua, kun niin harvoin eli kerran vuodessa ulkomaille pääsee.

Miksi aloit katselemaan vaatekaappiisi vasta nyt??

Vierailija
39/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRPPUTORILTA muutama edullinen vaate matkaan ja paikan päältäkin

Vierailija
40/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin lihoa 5 kg. Hyvää matkaa, koita nyt päästä yli tuosta niin voit nauttiakin matkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi