Onko mielestäsi kaunista jos naisella on kainalo- ja säärikarvat ajelematta?
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805232200963322_iq.shtml
Itsestäni se näyttää epäsiistiltä ja miehiseltä. Toki itsellänikin saattaa joskus olla karvat ajelematta varsinkin talvella kun pitkät hihat ja lahkeet peittävät karvat alleen.
Mutta kesällä mun mielestä siististi sheivatut kainalot ja sääret ovat kaunis näky.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakohdat vetää puoleensa. Naisen kuuluu olla karvaton ja miehellä kuuluu olla karvat.
Miksi kuuluu?
Se nyt vain on niin. Ihan samoin voisi kysyä miksi naiselle miehen pituus on tärkeä asia..
Minä en sheivaa mutta eipä mulla kasvakaan kuin ehkä kolme karvaa säärissä, noiden kuvien naisilla on kyllä yllättävän karvaiset jalat. Kainaloihinkin mulla kasvaa vain sellainen pelkkä "parransänki" eikä yhtään pidempi vaikka olisin vuoden ajamatta.
Totta kai naisella saa olla luonnollinen karvoitus! Voi hyvänen aika.
Muiden ihmisten kroppa tai sen asiat eivät minua kamalasti kiinnosta, eikä asia minulle kuulukaan. Harvoin muita naisia edes katselen, enkä ikinä niin pitkään, että ehtisin jotain tuollaista havainnoida. Rehottakoon rauhassa, jos se omaan ajatelmaan sopii! Minä ajelen karvat sääristä ja kainaloista ja joskus alapäästäkin, mutta vain siksi, että siitä on tullut tapa. Toivoisin, että sinä päivänä, kun antaisin niiden rehottaa, siitä ei kukaan asiakseen ottaisi loukkaantua. Onpahan minun kroppani.