Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotilaisten vanhemmat!

Vierailija
29.05.2018 |

Kuinka pitkä loma lapsillanne on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4- ja 5-vuotiaat lomailevat ensin isovanhempien kanssa juhannukseen asti ja sen jälkeen minun kanssa heinäkuun loppuun.

Vierailija
2/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lomailee kesäkuun alussa kaksi viikkoa lasten kanssa, sitten kaksi viikkoa minun kanssa. Sen jälkeen menevät päiväkotiin viikoksi, sitten lomailemme vielä perheenä kaksi viikkoa.

Vierailija
4/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa. Itse olen viisi viikkoa lomalla ja mies aloittaa viikko ennen minua ja yksi viikko sukulaisissa.

Vierailija
5/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vain viikko palkallista lomaa, otan lisäksi yhden viikon palkattomana. Lomailevat siis kaksi viikkoa juhannuksen jälkeen. Suunnitelmissa olisi lisäksi että vanhempani ottaisivat lapset luokseen heinäkuussa viikoksi.

Vierailija
6/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 4 viikkoa mitä minullakin.Ensivuonna ehkä mommo hoitaa yhden viikon...

Vierailija
7/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pitkiä lomia teidän lapsilla! Kyllä lapsetkin on lomansa ansainneet!

Toki kaikilla ei ole mahdollista järjestää noin paljon lomaa, mutta surullisen paljon on niitä perheitä missä lapset tuodaan hoitoon ainakin osaksi aikaa vanhempien lomaa. Ja vain siksi, että vanhemmat saa lomailla rauhassa.

Vierailija
8/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa. Viikko mummolassa, viikko minun kanssa, kolme viikkoa perheen yhteistä lomaa ja viikko miehen kanssa.

Vierailija
9/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 10 viikkoa pois päiväkodista (lapset 4v & 1v)

Pappa hoitaa ensin kaksi viikkoa, sitten minä & mies 5 viikkoa, sitten serkkutyttö 2 viikkoa ja pappa vielä loman lopussa viikon.

Lasten päiväkoti menee remonttiin, joten se on kiinni pitkän ajan ja en halua viedä toiseen päiväkotiin koska nuorempi on aloittanut hoidon vasta tälle kevättä ja hoitoon sopeutumisessa kesti kauan.

Vierailija
10/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4- ja 5-vuotiaat lomailevat ensin isovanhempien kanssa juhannukseen asti ja sen jälkeen minun kanssa heinäkuun loppuun.

Tarkoitat varmaan minun kanssani.

Vierailija
11/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna minulla ja miehellä suoraan sanottuna paska tilanne loman suhteen. Kummallakin vaihtunut työpaikka vasta joten lomia ei oikein ole eikä palkatontakaan mielellään myönnetä.

Kovalla vaivalla saatiin järjestettyä yhteistä lomaa perheenä viikko. Onneksi apuna on miehen ihana tytär joka hoitaa lasta 2 viikkoa ja lisäksi minun sisko ja vanhemmat ottavat lapsen mukaansa mökille viikoksi tai kahdeksi (vähän riippuen siitä miten siellä viihtyy)

Ja lapsi on 3-vuotias.

Vierailija
12/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tyhjennän naulakon. Elokuussa palaa lomilta. Minulla ei ole lomaa ja miehelläkin vaan kaksi viikkoa. Onneksi pystymme jonkin verran työvuoroja sumplimaan plus täysi-ikäinen isosisko on luvannut auttaa tarvittaessa, toki saa korvauksen.

Vierailija
13/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksesta elokuun alkuun. Ollaan mökillä koko kuusi viikkoa.

Vierailija
14/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsette tuomitsemaan!

Olen yrittäjä ja kiireisin aikani on kesä, joten lapset ovat kesän hoidossa kokonaan. Lomailemme sitten syyskuussa pari viikkoa. Harkinnassa on tosin max viikon matka ulkomaille sukulaisten luokse kesäkuussa, mutta se ei ole vielä varmaa.

Aiemmat kesät olemme menneet samalla tyylillä ja hyvin on sujunut.

Vierailija
15/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailevat 4 viikkoa, mutta eivät minun ja miehen kanssa. Olemme yrittäjiä ja tienaamme kesän aikana noin 70% koko vuoden tuloista.

Lapset siis ovat kaksi viikkoa kesän alusta ja kaksi viikkoa kesän lopusta isovanhemmilla, jolloin me pystymme tekemään 15h työpäivää. Muuten ovat päiväkodissa jolloin teemme vuoronperään lyhyempää päivää jotta saadaan lapset kuskattua. Lomailemme sitten perheenä yleensä loka-marraskuun ja keväällä pari viikkoa maalis-huhtikuussa.

Vielä pari vuotta mahdollista tehdä näin ennen kuin lapset menee kouluun.

Vierailija
16/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa.

Vierailija
17/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa molemmat opettajia joten luonnollisesti lapsilla on koko kesä lomaa.

Vierailija
18/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä luona lomailevat nyt kaksi viikkoa kesäkuun alusta, sitten minä olen juhannusviikon heidän kanssaan lomalla, viikoksi päiväkotiin ja sitten ovat siskoni luona viikon, isänsä luona viikon ja minä lomailen siitä seuraavat kolme viikkoa heidän kanssaan. Eli 3viikkoa +5 viikkoa

Vierailija
19/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina alkaa lapsilla (5v&5v&1v) loma ja suunnataan suoraan mökille vanhempieni kanssa. Tullaan sieltä pois ehkä sitten kesä- heinäkuussa ja lapset menevät takaisin hoitoon heinäkuun lopussa.

Vierailija
20/28 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vain 3 viikkoa. Ei ole enempää lomaa meidän perheellä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän