Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
Hämmästyttävän monella niistä jotka ilmoittivat ettei pituudella ole väliä, on kuitenkin pitkä mies...?
Sattumaa? I don' t think so.
Vierailija kirjoitti:
1. 168cm, nainen
2. 191cm, mies
3. 175-> ei ylärajaa, tosin jo nykyiseni pituinen ei meinaa mahtua esim. normikokoisiin sänkyihin jne. :D
4. 170cm alaraja, ei ylärajaa
5. Olen urheilullinen nainen, en ylipainoinen, mutta lihasta on ja siksi raajat eivät ole ohuet ja hennot. Olen seurustellut aiemmin lyhyiden ja todella heiveröisten/hintelien miesten kanssa, jotka eivät harrastaneet minkäänlaista liikuntaa. Heille (ja rehellisyyden nimissä hieman myös minulle) oli ongelma, että pohkeeni olivat miltei heidän reisiensä paksuiset. En tuntenut itseäni naiselliseksi, eivätkä he selvästikään itseään miehekkäiksi. Lisäksi kumpikin painosti minua suorasti ja epäsuorasti laihtumaan ja piti lähes anorektisen näköisiä naisia seksikkäimpinä.Nykyiseni on paitsi pitkä, myös urheilullinen ja lihaksikas. Hän harrastaa paljon "jalkalajeja" kuten minäkin ja pidän erityisesti hänen lihaksikkaista, vahvoista jaloistaan. Yläkroppa on myös sopusuhtainen, ei turpean bodattu, vaan jäntevän atleettinen. Myös hän ihailee ja kiihottuu minun vartalostani, eikä todellakaan haluaisi minun laihduttavan. Tunnen itseni pieneksi ja siroksi hänen rinnallaan ja hän on vahva, jaksaa nostaa minut etc. En voisi enää kuvitella olevani heiveröisen miehen kanssa, sillä aiemmat kokemukset ovat olleet suoraan sanottuna niin p*skoja.
Nykyinen tapailukumppanini on 165cm/62kg (arvio, koska hän sanoi painavansa vähemmän kuin koirani, joka on 65kg :D), minä olen 170cm/80kg.
Hän on hoikka/jäntevä - ei harrasta salilla käyntiä mutta pyöräilee harrastusmielessä ja vatsa on litteä. hänen reitensä ovat justiinsa minun pohkeitteni paksuiset.
Ja silti - en tiedä miten on mahdollista - hän nosti minut ilmaan viime viikolla rakastelun aikana, joka alkoi seisonta-asennosta, ja mentiin siinä asennossa loppuun asti.
Eli pointti on se, että mies voi olla lyhyt ja hintelän oloinen, mutta silti ihme voimanpesä. :D (Hän on myös erittäin miehekäs ja jumaloi minun pehmeää kroppaani ja saa siis minut myös tuntemaan itseni naiselliseksi ja kauniiksi.) Eli ei kannata yleistää :) Hänellä on niin mahtava ja karismaattinen persoona, etten edes kiinnitä enää huomiota kokoeroomme. <3
1. 163cm
2. 172cm
3. 170-175cm
4. minimipituus 168cm / maksimipituus 180cm
N48
kyselyikäinen kirjoitti:
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
1. 156 cm (N)
2. 185 cm (M)
3. En ole koskaan ajatellut.
4. No jos nyt minua pidempi on.
5. Parisuhteen kannalta ei mitään merkitystä.
1. Oma pituutesi (nainen/mies) Nainen 180cm
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus Mies, nykyinen 193cm, entinen 199cm
3. unelmapituus kumppanille Ei väliä
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off Minimi 178cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Pituudella ei ole juurikaan merkitystä.
1. 180/N
2. 188
3. Np
4. Np
5. Np
Vierailija kirjoitti:
1. 178 (N)
2. 192 (M)
3. 192 ;)
Kaikki 175-210 cm pituudet käyvät minulle, mutta yksinkertaisesti sytyn vain todella pitkille >190 (ja roteville) miehille, joka minusta ihan luonnollista, koska olen itsekin pitkä ja roteva.
Ollaan samiksia! Minä kanssa 178cm ja ukkokulta 192cm.
1. 169cm (N)
2. 173cm (M)
3. 170+
4. 170cm/200cm
5. Luulin pitkää, että miehen pitäisi olla reilusti minua pidempi, mutta kasvaessa huomasin, että ei sillä miehen mitalla niin merkitystä ole. Muut asiat merkitsevät huomattavasti enemmän.
1. 158cm (n)
2. 186cm (m)
3. 175cm
4. min. 165cm, max 200cm
1. Nainen 159cm
2. Mies 181cm
3. 181cm
4. 175cm ja 195cm
5. No jos joku mies olisi minua lyhyempi niin olisihan se vähän hassua kun olen itsekin melko lyhyt. Nykyisen kumppanin pelkkä lähellä olokin saattaa joskus kiihottaa, kiehtoa minua. Koska hän on minua pidempi.
Kerran olin korkkarit jalassa treffeillä ja tapasin miehen. Hän oli silti minua n. 5cm pitempi, mutta tunsin silti oloni "awkwardiksi" korkkarit jalassa ja halusin ne ottaa pois. Tykkään että mies on Mies ja minulle siihen kuuluu se että hän on minua pitempi sekä leveämpi joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
1. Nainen 159cm
2. Mies 181cm
3. 181cm
4. 175cm ja 195cm
5. No jos joku mies olisi minua lyhyempi niin olisihan se vähän hassua kun olen itsekin melko lyhyt. Nykyisen kumppanin pelkkä lähellä olokin saattaa joskus kiihottaa, kiehtoa minua. Koska hän on minua pidempi.Kerran olin korkkarit jalassa treffeillä ja tapasin miehen. Hän oli silti minua n. 5cm pitempi, mutta tunsin silti oloni "awkwardiksi" korkkarit jalassa ja halusin ne ottaa pois. Tykkään että mies on Mies ja minulle siihen kuuluu se että hän on minua pitempi sekä leveämpi joka suuntaan.
159cm + korkkarit + 5cm tekee yli 170cm.
Eli treffaamasi mies oli suurin piirtein saman verran alle keskipituinen kuin sinäkin.
On kyllä varsin mielenkiintoista jos miehen tulee olla naista selkeästi pidempi kun naisella on jalassa korkkarit. Keskimäärin pituusero kuitenkin on 13cm, korkkarien kanssa ollaan melko samanpituisia.
Pitääkö naisen olla selkeästi miestä pienempi ja sirompi kun mies on langanlaiha ja seisoo kumarassa?
Yli 160cm pituus/yli 65cm vyötärö = mörkö, rumilus, miehekäs epänainen?
Palstalegenda 121212 oli sittenkin oikeassa...
- 168 cm, nainen.
- nykyisen kumppanin pituus 177cm, mies. Exän pituus 200 cm, mies.
- Nykyinen mies on just sopiva.
- Ei mua lyhyempää, eikä yli kaks metristä. Tykkään aika lyhyistä miehistä.
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
- Kivahan se on, ettei mies ole lyhyempi. Tuntisin itseni varmaan jotenki suureksi ja epänaiselliseksi, jos olisin miestäni pitempi. Mutta ei se mikään ehdoton asia ole.
Liekö tämä joku naisten itsetunto-ongelma, että miehen pitää olla isompi ja painavampi..?
T: se 170/80kg, joka deittailee nyt miestä 165/62kg eikä ole mitenkään jättiläis- tai epänaisellinen olo :D Mutta toisaalta mä olen todella skrode muutenkin (esim. kengännro 41, isot kädet, leveä rintakehä, leveät lanteet ja tykkään vielä käyttää korkokenkiä), joten jos tuntisin helposti oloni epänaiselliseksi kokoni takia, niin olisin tuntenut niin varmaan koko ikäni... Ehkä se on ns. normaalikokoisille enemmän kynnyskysymys? Kun niin moni täällä haluaa "isomman" miehen.
En siis tarkoita ilkeillä, olen ihan vaan puhtaasti utelias :)
Mihin tämä perustuu että nainen tuntisi itsensä suureksi ja epänaiselliseksi miehen koosta riippuen?
Naisen koko ei todellisuudessa muutu mihinkään vaikka mies vaihtuu.
Jos naiset haluatte muuttaa kokoanne niin laihduttakaa, mies ei siihen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä perustuu että nainen tuntisi itsensä suureksi ja epänaiselliseksi miehen koosta riippuen?
Naisen koko ei todellisuudessa muutu mihinkään vaikka mies vaihtuu.
Jos naiset haluatte muuttaa kokoanne niin laihduttakaa, mies ei siihen vaikuta.
Tuota huomattavasti kummallisempi on ajatus että nainen näyttäisi pienemmältä ison miehen rinnalla, siis muiden silmissä.
Ei nainen ole mikään miehen vartalon uloke. Todellisuudessa muut ihmiset katsovat naisen vartalon mittasuhteita ja vertaavat kokoa itseensä, ei rinnalla seisovaan mieheen. Iso nainen näyttää tasan yhtä isolta vaikka rinnalla olisi jättiläismies.
1. N18, 170 cm
2. M19, 178 cm
3. Kumppanin pituus on mielestäni hyvä.
4. Minimi 170, maksimi 190
5. Miehen tulisi olla minua hieman edes pitempi, sillä en halua kokea itseäni goljatiksi miehen rinnalla. (Olen harteikas)
Miehet ovat lähes aina kommentoineet pituuttani voivotellen jos ovat olleet alle 180 cm. Itselle pituusasiat eivät ole niin iso juttu, että niitä pitäisi toiselle ääneen kommentoida.
1. 174 n
2. 185 m
3. 185
4. 174-188
1. Oma pituutesi Nainen 153cm
2. kumppanisi pituus Mies 191cm
3. unelmapituus kumppanille -ei väliä
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off -ei väliä
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? -ei ole merkitystä
1. 150cm (nainen)
2. 175cm (mies)
3. 170-185cm (tämä on ihannepituus miehelle, naisten kohdalla pituudella ei ole itselleni väliä)
4. 160/210
5. Eipä sillä kumppanin pituudella kovinkaan suurta väliä oikeasti ole. Jos pituusero on kovin suuri, niin toki se aiheuttaa haasteita joihinkin asioihin. Kuitenkin, kun itse olen näin kitukasvuinen, olen tottunut isoihinkin pituuseroihin ja niiden haasteiden yli pääsee luovuudella ja soveltamisella. Se, että mies on minua pidempi, lisää kyllä vetovoimaa jonkin verran, muttei todellakaan ole se oleellisin kriteeri. :)