Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuskysely!

kyselyikäinen
28.05.2018 |

1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?

Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)

Kommentit (424)

Vierailija
61/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 172cm, nainen

2. 185cm, mies

3. 180-190cm

4. 175-?

5. Aika vaikee järjellä perustella, miks on tärkeetä, et mies on pidempi, mut näin se vaan menee. On kiva tuntee ittesä pieneks ja siroks miehen rinnalla?

Vierailija
62/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselyikäinen kirjoitti:

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?

1. N 163cm

2. 185cm

3. ~180cm

4. 170cm-2m

5. Vartalon mittasuhteet näyttää kivalta jos mies on pitkä. Toisaalta lyhyempikin mies menee jos on siro ja hoikka (kyllä, tykkään hoikista miehistä). Lyhyt ja pönäkkä/lyhyt ja lihaksikas on hieman turn off. Pitkänä menee taas isompi ja lihaksikaskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen 168cm

2. Ikisinkku

3. 170 >

4. 168-200cm

5. No ei sillä oikeastaan olekaan väliä, kunhan saisi edes kumppanin...

Vierailija
64/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 180

2. 156

3. Ei ole. En ole narsku.

4. Ei ole. En ole narsku.

5. Ei ole yhtään mitään merkitystä, kunhan on vähintään normaalin muotoinen. LIHAVUUS, ja huonokuntoisuus kyrsii. Pitkiä ja lyhyitä läskejä on nykyään ihan helvetisti.

Vierailija
65/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi; Nainen 172cm

2. kumppanisi pituus; Mies 183cm

3. unelmapituus kumppanille: Oman mieheni pituus

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: Alaraja miehelle 180cm, yläraja 190cm kuitenkin

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Käytän korkokenkiä lähes aina kun menen ulos joten on "fiksumman" näköistä kun ei ole miestään pitempi korkokenkien kera :D

Vierailija
66/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 155 cm, nainen.

2. Ex oli yli 180 cm. Tarkkaa pituutta en muista.

3.  -

4. -/-

5. Mitä väliä, kunhan pituus on enemmän kuin vyötärönympärys.

Vierailija
67/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 168cm, nainen

2. 191cm, mies

3. 175-> ei ylärajaa, tosin jo nykyiseni pituinen ei meinaa mahtua esim. normikokoisiin sänkyihin jne. :D

4. 170cm alaraja, ei ylärajaa

5. Olen urheilullinen nainen, en ylipainoinen, mutta lihasta on ja siksi raajat eivät ole ohuet ja hennot. Olen seurustellut aiemmin lyhyiden ja todella heiveröisten/hintelien miesten kanssa, jotka eivät harrastaneet minkäänlaista liikuntaa. Heille (ja rehellisyyden nimissä hieman myös minulle) oli ongelma, että pohkeeni olivat miltei heidän reisiensä paksuiset. En tuntenut itseäni naiselliseksi, eivätkä he selvästikään itseään miehekkäiksi. Lisäksi kumpikin painosti minua suorasti ja epäsuorasti laihtumaan ja piti lähes anorektisen näköisiä naisia seksikkäimpinä.

Nykyiseni on paitsi pitkä, myös urheilullinen ja lihaksikas. Hän harrastaa paljon "jalkalajeja" kuten minäkin ja pidän erityisesti hänen lihaksikkaista, vahvoista jaloistaan. Yläkroppa on myös sopusuhtainen, ei turpean bodattu, vaan jäntevän atleettinen. Myös hän ihailee ja kiihottuu minun vartalostani, eikä todellakaan haluaisi minun laihduttavan. Tunnen itseni pieneksi ja siroksi hänen rinnallaan ja hän on vahva, jaksaa nostaa minut etc. En voisi enää kuvitella olevani heiveröisen miehen kanssa, sillä aiemmat kokemukset ovat olleet suoraan sanottuna niin p*skoja.

Vierailija
68/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi (nainen/mies) Nainen 181 cm.

2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus  Mies 184,5 cm.

3. unelmapituus kumppanille Yli 181 cm.

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off 177 cm

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Ei koirakaan kirpuista tykkää.

Vierailija
69/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 174 (N)

2. 168 (M)

3. 174-184

4. En ole ikinä ajatellut asiaa

5. Olisihan se kyllä kiva jos mies olisi minua pidempi, minulle vain on sattunut aina lyhyempiä.

Vierailija
70/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituus 175 cm ja olen nainen

2. Viimeisin ex oli 174 cm

3. Unelmapituus kumppanille olisi 180-190 cm

4. Minimipituus olisi 175 cm, jota lyhyemmät henkilöt ovat kyllä turn-off (eli kyllä, viimeisimmällä kumppanillani oli tämä turn-off vaikutelma). Maksimia ei ole, koska itsekkin korkokengillä heilun jopa 190 cm pitkänä välillä ja harvemmin silloin enää pituusero kasvaa kohtuuttomasti :)

5. En enää seurustelisi itseäni lyhyemmän miehen kanssa (ja mieluusti haluaisin sen korkokenkävarankin), koska sain edellisessä suhteessani jatkuvasti kuulla arvostelua korkokenkien käytöstä ja kuinka en saisi kävellä hyvässä ryhdissä, koska silloin kumppanini näytti selkeästi minua pienemmältä. Tämä tuhosi myös oman ennen niin hyvän itsetuntoni, koska en ollut toisen silmissä naisellinen silloin kun itse panostin pukeutumiseeni ja laittauduin.

71/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselyikäinen kirjoitti:

Oma pituuteni: 176 cm

Puolison pituus: 175 cm

Ex-miehen pituus: 198 cm

Unelmapituus: 200 cm

Minimipituus: 165 cm

Maximipituus: 210

Lisäkysymys: Tiedostan, että miehessä pituus on seksikäs ominaisuus siksi, että se luo hänestä turvallisen ja maskuliinisen, massiivisen ja miehekkään. Kyllä minä tykkäsin exäni pituudesta, koska tunsin itseni kovin naiselliseksi hänen vierellään. Siihen ne hyvät puolet sitten jäivätkin. Nykyinen mies on lyhyempi ja huonoryhtinen, mutta sydän puhdasta kultaa.

Vierailija
72/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionarvoista vastauksissa on se, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen koska sellainen viehättää ja pitkä nainen haluaa pitkän miehen koska onhan itsekin pitkä.

Silti naiset sanoo että "makuja on monia" "juuri minä nyt vain satun tykkäämään pitkistä miehistä"

Vierailija
73/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm nainen. Kumppani 175 cm. Unelmapituus 185 cm kumppanille. Minimipituus 170 cm.

Vierailija
74/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm N

2. kumppanisi pituus

179cm M

180-185cm

170cm/190cm

Haluan tuntea itseni pieneksi, söpöksi ja naiselliseksi mieheni rinnalla.

Vierailija
75/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi (nainen): 172cm

2. Kumppanin pituus (mies): n.185cm

3. Unelmapituus kumppanille: ei ole tullut ikinä mieleenkään tällainen. Toki jo pienestä unelmoidessa on kumppanin silmät olleet samalla tasalla kuin omat tai ylempänä, joten sama pituus kuin itsellä tai pidempi

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: kts. edellinen vastaus, miniminä voisin siis ehkä pitää jotain 170 senttiä ja maksimia en ole ikinä ajatellut, kaksimetriseksi asti ainakin ois ihan ok ja sitten alkaa olemaan jo niin harvassa pidemmät miehet että koen koko ajatuksen teoreettisena.

5. Miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Sosiaaliset konventiot. En osaa selittää millään muulla, miksi tuntuu oikeammalta että mies on samanpituinen tai pidempi, ei ainakaan lyhyempi.

Vierailija
76/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselyikäinen kirjoitti:

1. 168 cm

2. 180 cm

3. 175-185 cm

4. Alle oma pituus ja yli 190 cm

5. Koska en ole siro nainen vaan ihan lihaksikas ja isoluinen (siis oikeasti, ranne ja nilkka paksut, rintakehä leveä ym.) en halua itseäni pienempää miestä koska se vain korostaisi ”massiivisuuttani”. Liian pitkä mies taas on muuten hankalaa, haluan että voin pussata miestäni ilman että hänen täytyy kyykistellä. Tietenkin nämä ovat asioita jotka eivät merkitsisi mitään jos muuten olisin viehättynyt jostain ihmisestä. Kävin treffeillä itseäni lyhemmän miehen kanssa eikä se missään nimessä kaatunut pituuteen.

Vierailija
77/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 156 cm

Mies 190 cm

Ihan sama.

Ei mitään merkitystä.

En koe että sillä on minulle merkitystä, luonne ratkaisee aivan täysin. Eksäni oli lyhyt (kun minulla korkkarit jalassa olimme saman pituisia) ja nykyinen onkin puoli metriä pidempi. Joten pituudella ei ole minulle merkitystä, jos miettii miksi olen nyt noin pitkän miehen kanssa. Hän vain sattuu olemaan pitkä.

Vierailija
78/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 173cm, nainen

2. 188cm, mies

3. Tuo miehen pituus on just passeli

4. Mielellään yli 168cm ja alle 210cm.

Vierailija
79/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomionarvoista vastauksissa on se, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen koska sellainen viehättää ja pitkä nainen haluaa pitkän miehen koska onhan itsekin pitkä.

Silti naiset sanoo että "makuja on monia" "juuri minä nyt vain satun tykkäämään pitkistä miehistä"

Pätee moneen muuhunkin asiaan. "Samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä" / "vastakohdat täydentävät toisiaan".

Vastaukset vaikuttavat olevan melko rehellisiä. Tutkimuksissa keskimääräinen toivottu pituusero on yleensä 20cm, siten että lyhyemmät naiset toivovat suurempaa pituuseroa.

Tässä omat vastaukseni:

1. 167cm (mies)

2. 166cm (FWB)

3. 158cm, jos käyttää korkkareita arjessakin. Muussa tapauksessa 165cm

4. 150cm/180cm

5. ei  ole juurikaan merkitystä. Voisin seurustella alle 150cm tai yli 180cm pituisen kanssa. Suurin piirtein oman pituinen olisi paras, korkkarivaralla vain jos käyttää niitä suurimman osan ajasta. Tämä olisi myös toivottavaa.

Vierailija
80/424 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oma pituutesi:    nainen ja 174

2. kumppanisi pituus:  Mies 170

3. unelmapituus kumppanille: Noin minun mittainen 

4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: minimi: 165 max: 185

5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?  Minusta sillä ei ole merkitystä. Muut asiat merkitsee enemmän.