Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
kyselyikäinen kirjoitti:
179 cm (M)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus170 cm
3. unelmapituus kumppanillen. 150 cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-offyli 120 cm, alle 195 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Seksuaaliset (+ käytännön) syyt.
Nyt on pakko kysyä. Seksuaaliset syyt ja unelma kumppani 150cm? Löytyykö edes yläasteelta noin lyhyttä? Kääpiöfetissi?
1. N 170cm
2. M 206cm
3. 194cm+
4. 192cm ja ei maksimipituutta
5. Koska olen itse roteva ja pitkä nainen. Haluan kylläkin pitkän sekä hoikan miehen, koska lihavuus on aina rumaa miehellä.
Pisin nainen jota olen pannut oli 193 cm lentopalloilija.
Lyhin taas 152 cm sievä 19 v. tyttö.
T. 182 cm mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyselyikäinen kirjoitti:
179 cm (M)
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-offyli 120 cm, alle 195 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Seksuaaliset (+ käytännön) syyt.
Nyt on pakko kysyä. Seksuaaliset syyt ja unelma kumppani 150cm? Löytyykö edes yläasteelta noin lyhyttä? Kääpiöfetissi?
Lyhytkasvuinen on alle 150cm eli jos olisi sentin tiputtanut niin sitten varmaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyselyikäinen kirjoitti:
179 cm (M)
150cm nainen on 15cm keskivertonaista lyhyempi.
Vertailuna 194cm mies on 15 cm keskivertomiestä pidempi.
Jättiläisfetissi?
1. M 185cm
2. N 167cm
3. 175cm
4. 160cm - 195 cm ehkä noin suunnilleen
5. Ei sillä pituudella kauhean suurta merkitystä ole, muuta asiat ratkaisee. Toisaalta tuli tässä mieleen, että eikös olisi hyvä, jos olisi suunnilleen saman mittainen (ja painoinen) , niin voisi tarvittaessa käyttää samoja vaatteita (housut, takit, puserot).
Vierailija kirjoitti:
1. N 170cm
2. M 206cm
3. 194cm+
5. Koska olen itse roteva ja pitkä nainen.
Siis väität, että 170 senttinen on pitkä nainen? Kutakuinkin keskimitta nykyään.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyselyikäinen kirjoitti:
179 cm (M)
150cm nainen on 15cm keskivertonaista lyhyempi.
Vertailuna 194cm mies on 15 cm keskivertomiestä pidempi.
Jättiläisfetissi?
Jättikasvuisuudelle ei ole pituusmääritelmää vaan se on geneettinen tai kasvuhormonin poikkeama.
1 Oma pituutesi: 171 cm, mies
2. kumppanisi pituus: 156 cm
3. unelmapituus kumppanille: Ei ole.
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: 150 cm - 175 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Kumppanin pituudella on minulle melko vähän merkitystä, mutta välillä toivon että olisin itse pitempi.
- nainen, 158 cm (ennen syöpähoitoja 162 cm)
- mies, 178 cm
- 160-175 cm
- ei merkitystä
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
- pidempänä en joutuisi häiriköimään muita kaupoissa, koska en saa mitään ylähyllyiltä
1. Oma pituus 164
2. Kumppani 193
3. Unelmapituus kumppanille 190+
4. Minimi/maksimi 185-210
5. Kai mulla on joku pakkomielle, että kumppanin pitää olla tooosi pitkä. Mutta ei se tietenkään tärkein kriteeri ole, eikä edes top kympissä. Itsepä olen näistä vaatimuksistani kärsinyt, vuosikausia elin sinkkuna ennen kuin nykyinen ihanuus osui kohdalle. :)
nainen 173cm
en muista
215 cm
ei oo
en koekaan hirveästi
1. 170cm Nainen
2. 184cm
3. Ihanne 170cm - 190cm
4. 165cm - 195cm
Jos mies on lyhyempi tai saman mittainen niin ois toivottavaa et on sen verran roteva etten kuitenkaan itse olisi se isompi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kyselee tällaisia?
Ap ei ole vastannut minulle, joten minäkään en vastaa hänelle.
1. nainen - 164,5 senttiä (sanon kyllä aina 165 senttiä)
2. eksä 186 senttiä
3. 178 - 188 senttiä
4. en osaa sanoa tähän mitään, kun pituus ei itsessään ole mulle mikään turn on (enkä siis näe myöskään offina)
5. no onhan se tietysti kiva, jos joku ylettää ylähyllylle ilman jakkaraa
Vierailija kirjoitti:
1. Oma pituus 164
2. Kumppani 193
3. Unelmapituus kumppanille 190+
4. Minimi/maksimi 185-210
5. Kai mulla on joku pakkomielle, että kumppanin pitää olla tooosi pitkä. Mutta ei se tietenkään tärkein kriteeri ole, eikä edes top kympissä. Itsepä olen näistä vaatimuksistani kärsinyt, vuosikausia elin sinkkuna ennen kuin nykyinen ihanuus osui kohdalle. :)
Sulla on pakkomielle, että kumppanin pitää olla tosi pitkä, mutta silti pituus ei ole kriteereissäsi edes top kympissä?
1. Oma pituus 175 cm (nainen)
2. Mieheni pituus 189 cm
3. Kumppanin unelmapituus 185-190 cm
4. Minimipituus 180, maksimipituus 195
5. Ei sillä nyt NIIN paljon merkitystä ole, olen kerran seurustellut 174-senttisen miehenkin kanssa, mutta toki tykkään siitä tunteesta kun mies pystyy käärimään minut suureen karhunhalaukseen ja olen hänen vierellään siron ja tyttömäisen näköinen.
kyselyikäinen kirjoitti:
- 163 N
- 178
- 185
175-192
- Pitkä mies on vetoavampi.
Saanko vastata vain vitoseen?
En ole ikinä kokenut että kummallakaan olisi väliä.