Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 168cm, nainen
2. 191cm, mies
3. 175-> ei ylärajaa, tosin jo nykyiseni pituinen ei meinaa mahtua esim. normikokoisiin sänkyihin jne. :D
4. 170cm alaraja, ei ylärajaa
5. Olen urheilullinen nainen, en ylipainoinen, mutta lihasta on ja siksi raajat eivät ole ohuet ja hennot. Olen seurustellut aiemmin lyhyiden ja todella heiveröisten/hintelien miesten kanssa, jotka eivät harrastaneet minkäänlaista liikuntaa. Heille (ja rehellisyyden nimissä hieman myös minulle) oli ongelma, että pohkeeni olivat miltei heidän reisiensä paksuiset. En tuntenut itseäni naiselliseksi, eivätkä he selvästikään itseään miehekkäiksi. Lisäksi kumpikin painosti minua suorasti ja epäsuorasti laihtumaan ja piti lähes anorektisen näköisiä naisia seksikkäimpinä.Nykyiseni on paitsi pitkä, myös urheilullinen ja lihaksikas. Hän harrastaa paljon "jalkalajeja" kuten minäkin ja pidän erityisesti hänen lihaksikkaista, vahvoista jaloistaan. Yläkroppa on myös sopusuhtainen, ei turpean bodattu, vaan jäntevän atleettinen. Myös hän ihailee ja kiihottuu minun vartalostani, eikä todellakaan haluaisi minun laihduttavan. Tunnen itseni pieneksi ja siroksi hänen rinnallaan ja hän on vahva, jaksaa nostaa minut etc. En voisi enää kuvitella olevani heiveröisen miehen kanssa, sillä aiemmat kokemukset ovat olleet suoraan sanottuna niin p*skoja.
Nykyinen tapailukumppanini on 165cm/62kg (arvio, koska hän sanoi painavansa vähemmän kuin koirani, joka on 65kg :D), minä olen 170cm/80kg.
Hän on hoikka/jäntevä - ei harrasta salilla käyntiä mutta pyöräilee harrastusmielessä ja vatsa on litteä. hänen reitensä ovat justiinsa minun pohkeitteni paksuiset.
Ja silti - en tiedä miten on mahdollista - hän nosti minut ilmaan viime viikolla rakastelun aikana, joka alkoi seisonta-asennosta, ja mentiin siinä asennossa loppuun asti.
Eli pointti on se, että mies voi olla lyhyt ja hintelän oloinen, mutta silti ihme voimanpesä. :D (Hän on myös erittäin miehekäs ja jumaloi minun pehmeää kroppaani ja saa siis minut myös tuntemaan itseni naiselliseksi ja kauniiksi.) Eli ei kannata yleistää :) Hänellä on niin mahtava ja karismaattinen persoona, etten edes kiinnitä enää huomiota kokoeroomme. <3
En yleistä, kerron vain omista kokemuksistani. Samoin sanon, etten enää kokeilisi lyhyen miehen kanssa suhdetta, koska nämä huonot kokemukset lyhyiden miesten kanssa on saaneet mut varovaiseksi. Tiedän, että voi olla kyseessä ihan sattumakin, mutta minua yksikään pitkä mies ei ole pyytänyt/vaatinut koskaan muuttumaan muuksi, vaan ovat pitäneet minusta sellaisena kuin olen.
Tapailin joskus lyhyttä miestä, jolla oli kova fetissi aasialaisiin naisiin. Hirveää hehkuttamista, miten tällainen nainen olisi loistava saalis. Okei, pituuden puolesta olen samoissa mitoissa, mutta siihen yhdennäköisyys heidän kanssaan sitten jääkin. Tapailusta ei jäänyt kovin kiva olo. Varsinkin kun kaveri oli niin määräilevä, että kuukauden tapailun jälkeen olisi halunnut minun vaihtavan koulua hänen toivomalleen paikkakunnalle yms.
Onkohan meillä sama eksä? :D Omallanikin oli fetissi aasialaisiin naisiin, juuri siksi kun ovat niin laiharaajaisia ja pieniä. Hän muisti aina kertoa eksistään, jotka olivat olleet anorektikkoja/aasialaisia/balettiharrastajia, kun niiden rinnalla näytti ja tunsi itsensä mieheksi. Muuten ei mieltymyksissä kai olisi ollut mitään vikaa, mutta miksi hemmetissä hän alkaa seurustella normaalipainoisen, urheilullisen ja lihaksikkaan naisen kanssa ja sitten vaatii tätä laihduttamaan itsensä? Laihduinkin yli 10kg mutta ei musta siltikään tullut sellaista himoitsemaansa linnunluista naislasta.
1. 186cm (m)
2. 171cm
3. 178cm
4. Mielummin ei alle 160cm
121212 kirjoitti:
Naisilla on yhtä paljon vaikeuksia asettua miesten asemaan kuin miehillä päättää pitävätkö he pitkistä vai lyhyistä naisista.
Jos tilanne käännettäisiin toisin päin, se olisi tämä:
- lähes kaikki miehet suosisivat alle 160cm naisia, usein 150-160cm naisia
- pitkät miehet suosisivat lyhyitä naisia koska lyhyys on seksikästä
- lyhyet miehet suosisivat lyhyitä naisia jotta näyttäisivät pidemmiltä naisen rinnalla (ei puhuttaisi heikosta itsetunnosta tai Napoleon-syndroomasta, ehei...)
- yksikään vastaajista ei suosisi 175cm tai sitä pidempiä naisia, ja enemmistölle tämä pituus olisi dealbreaker
Jo keskivertoa pidemmän naisen olisi kompensoitava pituuttaan olemalla erittäin kaunis, fitnesstimmi ja huolella laittautunut. Ja sittenkin olisi laskettava rimaa, koska se nyt vain on luonnollista että nainen on lyhyt ja siro, vähän sama kuin sukupuolinen suuntautuminen.
Kukaan ei valittaisi?
Jos lähes kaikki miehet suosisivat alle 160 cm naisia, se merkitsisi sitä, että lähes kaikki miehet suosisivat pientä vähemmistöä naisista.
Jos nyt sanotaan, että lähes kaikki naiset suosivat yli 170 cm miehiä, se merkitsee sitä, että lähes kaikki naiset suosivat miesten enemmistöä. Valtaosa suomalaisista miehistä kun on yli 170 cm pitkiä. 165 cm tai lyhyempiä miehiä on ainoastaan yksi prosentti kaikista miehistä, joten todennäköisesti 165-170 cm pitkiä on max 10%. Joten jos 10% naisista ei pidä alle 170 cm pituutta miehellä minkäänlaisena ongelmana ja niin lyhyitä miehiä on se 10%, on tilanne aika tasan.
1. 160.
2. 180.
3. 180.
4. 177- 182.
Nainen, minä, 165cm
Puolisoni 182cm
Pituus ei ole ollut ratkaisevassa osassa parisuhteissani.
Voisin seurustella lyhytkasvuisen kanssa, siinä missä 200metrisen kanssakin. Jostain joskus luin, että optimi pituusero parisuhteen onnellisuuden kannalta olisi se, että toinen on n. päätä pidempi. Tarkemmin ei oltu määritelty onko pidempi mies vai nainen, se voisin olla parisuhteessa siis minäkin.
1. Minä nainen 168 cm
2. Oma mies 185 cm
3. En ole ajatellut, ei ole
4. Mieluusti ei paljoa itseä lyhyempi/ mieluusti ei yli 2m :D
5. En koe että olisi juuri ollenkaan merkitystä, olen ollut oman pituisiinkin ihastunut. Nyt ku on pidempi mies, niin tuntuuhan se turvalliselta, mutta ei sen kummempaa merkitystä/ statussymbolia ole minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 168cm, nainen
2. 191cm, mies
3. 175-> ei ylärajaa, tosin jo nykyiseni pituinen ei meinaa mahtua esim. normikokoisiin sänkyihin jne. :D
5. Olen urheilullinen nainen, en ylipainoinen, mutta lihasta on ja siksi raajat eivät ole ohuet ja hennot. Olen seurustellut aiemmin lyhyiden ja todella heiveröisten/hintelien miesten kanssa, jotka eivät harrastaneet minkäänlaista liikuntaa. Heille (ja rehellisyyden nimissä hieman myös minulle) oli ongelma, että pohkeeni olivat miltei heidän reisiensä paksuiset. En tuntenut itseäni naiselliseksi, eivätkä he selvästikään itseään miehekkäiksi. Lisäksi kumpikin painosti minua suorasti ja epäsuorasti laihtumaan ja piti lähes anorektisen näköisiä naisia seksikkäimpinä.Nykyiseni on paitsi pitkä, myös urheilullinen ja lihaksikas. Hän harrastaa paljon "jalkalajeja" kuten minäkin ja pidän erityisesti hänen lihaksikkaista, vahvoista jaloistaan. Yläkroppa on myös sopusuhtainen, ei turpean bodattu, vaan jäntevän atleettinen. Myös hän ihailee ja kiihottuu minun vartalostani, eikä todellakaan haluaisi minun laihduttavan. Tunnen itseni pieneksi ja siroksi hänen rinnallaan ja hän on vahva, jaksaa nostaa minut etc. En voisi enää kuvitella olevani heiveröisen miehen kanssa, sillä aiemmat kokemukset ovat olleet suoraan sanottuna niin p*skoja.
Nykyinen tapailukumppanini on 165cm/62kg (arvio, koska hän sanoi painavansa vähemmän kuin koirani, joka on 65kg :D), minä olen 170cm/80kg.
Hän on hoikka/jäntevä - ei harrasta salilla käyntiä mutta pyöräilee harrastusmielessä ja vatsa on litteä. hänen reitensä ovat justiinsa minun pohkeitteni paksuiset.
Ja silti - en tiedä miten on mahdollista - hän nosti minut ilmaan viime viikolla rakastelun aikana, joka alkoi seisonta-asennosta, ja mentiin siinä asennossa loppuun asti.
Eli pointti on se, että mies voi olla lyhyt ja hintelän oloinen, mutta silti ihme voimanpesä. :D (Hän on myös erittäin miehekäs ja jumaloi minun pehmeää kroppaani ja saa siis minut myös tuntemaan itseni naiselliseksi ja kauniiksi.) Eli ei kannata yleistää :) Hänellä on niin mahtava ja karismaattinen persoona, etten edes kiinnitä enää huomiota kokoeroomme. <3
Se on juurikin noin, että luonne ja kuinka itsensä hyväksyy saa suuren roolin ihmisen viehättävyyttä mitattaessa.
Nuo lyhyet miehet jotka täällä katkerana tilittää, kun moni sanonut ihannepituudeksi 190 eivät ymmärrä, että luultavasti heissä se suuri turn off on katkera ja negatiivinen luonne. Itse olen yksi niistä jotka sanoivat ihannepituudeksi n.190, mutta olen tavannut monta erittäin seksikästä ja puoleensavetävää 170cm tienoilla olevaa miestä. Heitä ei ole pituutensa haitannut.Seli seli. Kuule, kun ei sillä luonteella ole mitään merkitystä kun baarissa tulee torjutuksi heti kun on sanonut moi ja tinderissä ei tule yhtään mätchiä.
Ihan idioottimaista sanoa että kyllä se siitä jos ei ole negaativinen ja katkera luonne. Just tuollaisia juttuja mitkä naiset sanoo jotta naisviha ei kasvaisi. Juu, me nyt kohdellaan sua ihan paskasti mutta kyllä sun nyt kuitenkin pitäisi sitä hymysuin sietää.
No mitä pirua sitten pitää yrittää juuri noissa pinnallisissa paikoissa iskeä tuntemattomia? Eikö kannattaisi vaikka ystävien, harrastuksen tai työporukan kautta tutustua ihmisiin ja etsiä kumppania?
Ei kyllä kuule ole mitään eroa vaikka kavereitten tai harrastusten kautta. Ihan sama nolla lopputulos.
Ai että missään tilanteessa kukaan ihminen ei edes puhu sinulle? En nyt millään usko, että jokainen jolle puhut vaikka harrastuksessa tai töissä torjuisi sinut. Silloinhan se ihmisten kiinnostus vasta herää, kun tutustuu. Minä ainakin ihastuin n. 165cm mieheen kun opin tuntemaan häntä. Sitä ennen hän oli minulle neutraali, en silloinkaan mitään pituutta kyllä miettinyt.
Kyllä naiset ovat paljon avoimempia juttelemaan ja ystävällisiä hyvännäköiselle miehelle. Varsinkin suomessa harva nainen viitsii jutella mitään miehelle josta ei ole kiinnostunut.
Taitavat mammat elää jossain oudossa rinnakkaistodellisuudessa.
No mutta eihän lyhyt mies ole ruma. Yhtä suurella todennäköisyydellä hyvännäköinen kuin kuka tahansa muukin. Lyhyemmällä miehellä etuna vaikka se, että jos arvostaa lihaksia niin lyhyemmällä ne saa helpommin näyttävämmiksi kuin pitkällä.
Telkkariss näin ohjelman. Ekaks naisille näytettiin kuva tavis nuoresta miehestä ja vieressä luki 5'8" ja $20,000/yr. Naisia ei pahemmin kiinnostanut.
Sitten naisille näytettiin sama kuva mutta vieressä luki 6'2" $200,000. Naiset alkoivat ihan kunnoilla flippaileen että onpas tosi komee, hotimpia miehiä ikinä jne...
Jos vuositulot vaihdetaan toisinpäin niin vaihtuu kiinnostuksen kohdekin satavarmasti. :D Monet ihmiset on niin rahan perään.
Totta. Monelle naiselle kelpaisi 200 tonnin mies. On tutkittu että jokainen 20 tonnia lisää tuloja antaa yhden tuuman (2,5cm) anteeksi. Kaikesta mieluiten nainen kuitenkin ottaa miehen joka on rikas, pitkä ja komee.
Miksi olette noin pinnallisia? Ei rakkaus ole pelkkää rahaa tai pituutta. Eikö teillä ole tarjota luonteessanne ja persoonassanne mitään hyvää? Toki rahan perässäkin olevia naisia on, mutta ne nyt ovat ihan oma lajinsa.
He ovat laji, joita kutsutaan naisiksi.
Se mistä naiset pitävät, selviää naisten valintojen perusteella. Ei sen perusteella mitä naiset sanovat tai kuvittelevat.
99% naisista viehättyy statuksesta, jonka osatekijä raha on. Vain vähemmistö on tietoisia kullankaivajia, mutta useimmat tiedostamattaan pitävät statuksekkaampaa miestä mielenkiintoisempana. Sitä kutsutaan halo-efektiksi. Sama pätee pituuteen, raamikkuuteen, jykevään leukaan, matalaan ääneen, jne. Komean miehen luonne koetaan paremmaksi.
Esim.
"Tapasin rikkaan ja komean miehen, mutta se olikin ihan tavallinen ja vaatimaton" (tavismiehen tavallisuus ja vaatimattomuus ei olisi sytyttänyt)Tuntuu, että jotkut miehet näkevät maailmassa ainoastaan pinnalliset itsekeskeiset ja rahan perässä olevat naiset sekä pitkät miehet. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan taviksia. Meitä itsenäisiä tavisnaisia ei täällä edes naisiksi näköjään lasketa.
Eikö tavisnaiset koskaan ole osallistunut kyselyihin yms. Aina niissä on sama lopputulema, että tärkeintä on pituus sitten toisena pituus, kolmantena pituus ja vasta sitten muita kohtia joita on komeus, tummuus.
Niin ja miehiltä naisten ulkonäöstä kysyttäessä ekana isot tissit, tokana isot tissit, kolmantena isot tissit ja sen jälkeen pyöreät pakarat sekä kauniit silmät. Kaikki miehet kohtelee minua paskasti ja kaikki elämäni ongelmat johtuvat siitä, että minulla on pienet tissit, lättänät pakarat ja lurppasilmät.
Minulla on isot tissit (muuten aika hoikka), ja oman mieheni unelmatissit olisi pienemmät. Hän on enempi peppu-miehiä, eli ei kaikki muutkaan varmaan ole isojen purjeiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 168cm, nainen
2. 191cm, mies
Se on juurikin noin, että luonne ja kuinka itsensä hyväksyy saa suuren roolin ihmisen viehättävyyttä mitattaessa.
Nuo lyhyet miehet jotka täällä katkerana tilittää, kun moni sanonut ihannepituudeksi 190 eivät ymmärrä, että luultavasti heissä se suuri turn off on katkera ja negatiivinen luonne. Itse olen yksi niistä jotka sanoivat ihannepituudeksi n.190, mutta olen tavannut monta erittäin seksikästä ja puoleensavetävää 170cm tienoilla olevaa miestä. Heitä ei ole pituutensa haitannut.Seli seli. Kuule, kun ei sillä luonteella ole mitään merkitystä kun baarissa tulee torjutuksi heti kun on sanonut moi ja tinderissä ei tule yhtään mätchiä.
Ihan idioottimaista sanoa että kyllä se siitä jos ei ole negaativinen ja katkera luonne. Just tuollaisia juttuja mitkä naiset sanoo jotta naisviha ei kasvaisi. Juu, me nyt kohdellaan sua ihan paskasti mutta kyllä sun nyt kuitenkin pitäisi sitä hymysuin sietää.
No mitä pirua sitten pitää yrittää juuri noissa pinnallisissa paikoissa iskeä tuntemattomia? Eikö kannattaisi vaikka ystävien, harrastuksen tai työporukan kautta tutustua ihmisiin ja etsiä kumppania?
Ei kyllä kuule ole mitään eroa vaikka kavereitten tai harrastusten kautta. Ihan sama nolla lopputulos.
Ai että missään tilanteessa kukaan ihminen ei edes puhu sinulle? En nyt millään usko, että jokainen jolle puhut vaikka harrastuksessa tai töissä torjuisi sinut. Silloinhan se ihmisten kiinnostus vasta herää, kun tutustuu. Minä ainakin ihastuin n. 165cm mieheen kun opin tuntemaan häntä. Sitä ennen hän oli minulle neutraali, en silloinkaan mitään pituutta kyllä miettinyt.
Kyllä naiset ovat paljon avoimempia juttelemaan ja ystävällisiä hyvännäköiselle miehelle. Varsinkin suomessa harva nainen viitsii jutella mitään miehelle josta ei ole kiinnostunut.
Taitavat mammat elää jossain oudossa rinnakkaistodellisuudessa.
No mutta eihän lyhyt mies ole ruma. Yhtä suurella todennäköisyydellä hyvännäköinen kuin kuka tahansa muukin. Lyhyemmällä miehellä etuna vaikka se, että jos arvostaa lihaksia niin lyhyemmällä ne saa helpommin näyttävämmiksi kuin pitkällä.
Telkkariss näin ohjelman. Ekaks naisille näytettiin kuva tavis nuoresta miehestä ja vieressä luki 5'8" ja $20,000/yr. Naisia ei pahemmin kiinnostanut.
Sitten naisille näytettiin sama kuva mutta vieressä luki 6'2" $200,000. Naiset alkoivat ihan kunnoilla flippaileen että onpas tosi komee, hotimpia miehiä ikinä jne...
Jos vuositulot vaihdetaan toisinpäin niin vaihtuu kiinnostuksen kohdekin satavarmasti. :D Monet ihmiset on niin rahan perään.
Totta. Monelle naiselle kelpaisi 200 tonnin mies. On tutkittu että jokainen 20 tonnia lisää tuloja antaa yhden tuuman (2,5cm) anteeksi. Kaikesta mieluiten nainen kuitenkin ottaa miehen joka on rikas, pitkä ja komee.
Miksi olette noin pinnallisia? Ei rakkaus ole pelkkää rahaa tai pituutta. Eikö teillä ole tarjota luonteessanne ja persoonassanne mitään hyvää? Toki rahan perässäkin olevia naisia on, mutta ne nyt ovat ihan oma lajinsa.
He ovat laji, joita kutsutaan naisiksi.
Se mistä naiset pitävät, selviää naisten valintojen perusteella. Ei sen perusteella mitä naiset sanovat tai kuvittelevat.
99% naisista viehättyy statuksesta, jonka osatekijä raha on. Vain vähemmistö on tietoisia kullankaivajia, mutta useimmat tiedostamattaan pitävät statuksekkaampaa miestä mielenkiintoisempana. Sitä kutsutaan halo-efektiksi. Sama pätee pituuteen, raamikkuuteen, jykevään leukaan, matalaan ääneen, jne. Komean miehen luonne koetaan paremmaksi.
Esim.
"Tapasin rikkaan ja komean miehen, mutta se olikin ihan tavallinen ja vaatimaton" (tavismiehen tavallisuus ja vaatimattomuus ei olisi sytyttänyt)Tuntuu, että jotkut miehet näkevät maailmassa ainoastaan pinnalliset itsekeskeiset ja rahan perässä olevat naiset sekä pitkät miehet. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan taviksia. Meitä itsenäisiä tavisnaisia ei täällä edes naisiksi näköjään lasketa.
Eikö tavisnaiset koskaan ole osallistunut kyselyihin yms. Aina niissä on sama lopputulema, että tärkeintä on pituus sitten toisena pituus, kolmantena pituus ja vasta sitten muita kohtia joita on komeus, tummuus.
Niin ja miehiltä naisten ulkonäöstä kysyttäessä ekana isot tissit, tokana isot tissit, kolmantena isot tissit ja sen jälkeen pyöreät pakarat sekä kauniit silmät. Kaikki miehet kohtelee minua paskasti ja kaikki elämäni ongelmat johtuvat siitä, että minulla on pienet tissit, lättänät pakarat ja lurppasilmät.
Minulla on isot tissit (muuten aika hoikka), ja oman mieheni unelmatissit olisi pienemmät. Hän on enempi peppu-miehiä, eli ei kaikki muutkaan varmaan ole isojen purjeiden perään.
Ei olekaan. :) Tuo oli yhtä typerä vastine tyhmään viestiin. Ei siis tosissaan kirjoitettu ollenkaan.
1. Oma pituus: 175 (nainen)
2. Kumppanin pituus: 193 (mies)
3. Kumppanin unelmapituus: tuo 193 on hyvä
4. Ei turn-off: 165 - 200
5. Eipä juuri ole merkitystä. Olen ainakin ihastunut kaikenmittaisiin miehiin, eräskin taisi olla mua 10 cm lyhyempi.
Kyllä näin 181cm kelpais 185-190 nainen heittämällä, mutta koitappa nussia lähetyssaarnaajasta 165cm ja samalla pussailla kun saa olla leuka rinnassa ja naisellakin pitää niskat olla takakenossa. Sitä alle se jää sinne alle jonnekkin. Samankokoinen olisi optimillatasolla ja muutenhan sillä pituudella ole mitään väliä. Saman kokoiselta lainaa vaatteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin 181cm kelpais 185-190 nainen heittämällä, mutta koitappa nussia lähetyssaarnaajasta 165cm ja samalla pussailla kun saa olla leuka rinnassa ja naisellakin pitää niskat olla takakenossa. Sitä alle se jää sinne alle jonnekkin. Samankokoinen olisi optimillatasolla ja muutenhan sillä pituudella ole mitään väliä. Saman kokoiselta lainaa vaatteitakin.
Hyvin onnistuu pussailut lähetyssaarnaajassakin. Minä 159cm ja mies 188cm. Takaapäin seisten seksiä harrastaessa kyllä tarvitsen jakkaran. :D
kyselyikäinen kirjoitti:
1. Oma pituutesi: Nainen 162cm
2. kumppanisi pituus: 185cm
3. unelmapituus kumppanille: 180-200cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: 175cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Itse naisena haluaisin olla pitempi, miel. n. 170cm. Pidän myöskin pitkistä ja näyttävistä miehistä.
1. 176cm N
2. 164cm M
3. -
4. 160-180cm
5. Tykkään hoikista, en kovin pitkistä miehistä. Tykkään olla hallitseva osapuoli joillain alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan on totta, että suuri kokoero vaikuttaa ehkä ihan eniten seksiin. Kaikki asennot ei vaan toimi 25 sentin ja 45 kgn painoerolla.
1. Oma pituutesi: 164 M
2. kumppanisi pituus: 170 N
3. unelmapituus kumppanille: n. 160
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: 150-180
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti
koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
En ensisijaisesti koe niin
- 154cm (n)
- En ole seurustellut (n)
- Pituudella ei ole väliä.
- Minulle pituudella ei ole väliä.
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
- Luonne on tärkeämpi kuin pituus.
kyselyikäinen kirjoitti:
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
1). 185/M
2). 167
3). 165-175
4). On mukavaa, että kumppani on siinä vieressä, eikä jossain kaukana alhaalla, toisaalta liian pitkä nainen ei oikein vetoa, sillä jos nainen on lähes mittaisen tai pitempi niin kyseessä on poikkeuksellisen pitkä nainen. Miehen sopii mielestäni olla unelmatilanteessa naista 10-20cm pitempi. Jos nainen on hirveän lyhyt tai liian pitkä niin tuntee itsensä liian pitkäksi/lyhyeksi.
1. 173cm (nainen)
2. 190cm (mies)
3. unelmapituus kumppanille: n. 170cm-200cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: n. 170cm-200cm
Pituus ei ole ratkasevin tekijä.
1. 167 m
2. 158 n
3. 155-159
4. 150-162
5. Pidän pienistä ja siroista naisista ja haluan naiseni olevan itseäni näkyvästi lyhyempi
Raha ja maine kompensoi kummasti huonoja ominaisuuksia. Sama se on Tom Cruisenkin kohdalla. 170cm ja ÄO 80, mut massii ja feimii, niin kysyntää on.