Pituuskysely!
1. Oma pituutesi (nainen/mies)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus
3. unelmapituus kumppanille
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
Kommentit (424)
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Oma pituutesi (nainen/mies) - 180 cm, nainen
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus - 195 cm, mies
3. unelmapituus kumppanille - 180-195 cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off - minimipituus 175 cm ja maksimi 200 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? - viehätyn itseni pituisista ja hieman pitemmistä miehistä, en haluaisi näyttää kovin lyhyeltä kumppanini vieressäEt halua näyttää lyhyeltä kumppanisi vieressä, mutta rajat ovat 5 cm lyhyemmästä 20cm (!) pidempään? :D
Käytän usein 10-15cm korkoja
1. 165 (N)
2. 176 (M)
3. >167
4.165-190
5.En halua tuntea itseäni jättiläiseksi
1. Oma pituutesi (nainen/mies): 165
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus: 184
3. unelmapituus kumppanille: tykkään samanpituisista eli sanotaan 160-170
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: nyt on aika maksimipituus, mutta ei kai mikään pituus ole turn-off todella
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?: Pidän siitä, että olen kumppanin kanssa samalla "tasolla". Silloin esim suuteleminen on kivempaa. En ole koskaan ymmärtänyt halua saada paljon suurempi tai pienempi kumppani ja kuulen usein toiveita siitä, että tuntee itsensä suojelluksi tms (muilta naisilta). Se ei ole itselleni mikään meriitti. Toisaalta oma kumppanini on minulle "liian" pitkä, mutten sen takia pois potkisi tietenkään. Rakastan häntä ihmisenä, joten pituus ei ole minulle kovinkaan merkittävä asia.
kyselyikäinen kirjoitti:
1. Oma pituutesi (nainen/mies) 168, nainen
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus 178 exä
3. unelmapituus kumppanille tuo exän mitta
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off 176/ 190
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
kyselyikäinen kirjoitti:
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?Jos saan pyytää niin ei kinastelua ym tähän, helpottaa vastausten lukemista :)
1. 153 N
2. 176 M, 187 M, ja 163 N
3. Ei ole
4. N ihan sama M 154->
5. Miehen toivon olevan edes hieman pidempi, naisen pituudella ei ole väliä
1. Oma pituutesi (nainen/mies) - nainen, noin 167 cm
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus - mies 187 cm
3. unelmapituus kumppanille - 185+
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off - 172 cm alaraja, ei ylärajaa
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? - en halua olla miestä pidempi. Tätä ongelmaa ei ole tullut vielä vastaan, exäni oli 175 cm ja siinä ei ollut mitään ongelmaa.
1. Nainen, 164cm
2. Olen Ikisinkku ;-)
3. Unelmapituus kumppanille n. 175cm
4. Kumppanin max. pituus 180cm
5. En pidä ylivoimaisesti pidemmistä/isommista miehistä itseeni verrattuna.
1. Oma pituutesi (nainen/mies): 170 (nainen)
2. kumppanisi pituus (nainen/mies), tai edellisen kumppanin pituus: 194 on jostain syystä ollut kolmen seurustelukumppanini pituus, mutta se jonka kanssa menin naimisiin ja sain lapsia, oli
183cm
3. unelmapituus kumppanille: tykkään kyllä pitkistä, mutta olen harrastanut seksiä itseäni lyhemmänkin kanssa
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: ei mikään pituus ole turn-off. Pitkillä on silti helpompaa
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?: Minusta tuntuu, että miestä häiritsee, jos olen pitempi kuin hän.
1. Nainen, 159cm
2. Edellinen mies 185cm, nykyinen 178cm
3. ~175cm - 185cm
4. En osaa sanoa, ei ole niin väliä jos joku muu asia sytyttää. Ehkä min 170cm, max 195cm
184
171
171
168
Liian lyhyt emäntä on epäkäytännöllinen. Ei esim. yletä tiskikaapin ylähyllylle, ripustamaan pyykkejä narulle tai nostamaan lentokoneessa laukkua hattuhyllylle. Kuskin penkki olisi aina kiinni ratissa kun hän olisi lainannut autoani. Liian pitkän kanssa taas tulisi lapsellinen ja nolo olo. Korkkarivaraa tulee olla pituudessa 10 cm.
1. 174
2. 178
3. 185
4. 170 - 220
5. Toki hyvin pitkät miehet viehättävät koska pitkänä naisena tunnen harvoin itseni pieneksi ja söpöksi. Paras on kuitenkin lähes mittaiseni kumppani koska sovimme yhteen kuin palapelin palaset. Oikeasti pitkässä parisuhteessa pituudella ei ole mitään merkitystä vaan ihan muilla jutuilla ;)
Mistä johtuu että pitkillä/rotevilla naisilla on pakkomielle tuntea itsensä pieniksi ja siroiksi (joillaisia he eivät ole) hankkimalla goljattimies rinnalle, kun taas pienillä ja siroilla miehillä ei ole pakkomiellettä tuntea itseään pitkiksi ja roteviksi hankkimalla mininainen rinnalle?
kyselyikäinen kirjoitti:
1. Nainen 173 cm - lisäksi olen "ylväsryhtinen", leveäharteinen ja tykkään käyttää korkokenkiä
2. Mies 170 cm - aiemmat kumppanini olleet välillä 168 - 192 cm
3. Ei ole
4. Ei ole
5. Pituudella ei todellakaan ole minulle lainkaan merkitystä. Aivan toiset asiat ovat olennaisia kumppanin valinnassa ja/tai toisen ihmisen vetovoimassa.
1. Oma pituutesi (mies) 193 cm
2. kumppanisi pituus (nainen), 160 cm
3. unelmapituus kumppanille, 173 cm
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off, 158 cm / 188 cm
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä?
Suuri pituusero on ongelma tanssiessa tai halatessa. Sängyssä, naisen maatessa alla, haluaisin katsoa hänen kasvojaan, mutta näen tyynyn.
Toisaalta lyhyttä naista on helppo hyväillä. Koko nainen mahtuu levitettyjen käsien väliin.
Älkää luottako ihmisten ilmoittamiin mittoihin itsestään oli kyseessä pituus tai paino. Nainen on saattanut joskus ollakin niissä mitoissa, mutta tuskin 175 senttinen mies on koskaan ollut 180 senttinen.
Exäni väitti olevansa vain 185 senttinen. Mutta osoittautui että onkin minua jopa pidempi. Virallisesti mitattuna sotilaspassissa lukee minun pituutena 188 cm olin komppanian kolmanneksi pisin. Tänä keväänä kävin lääkärillä ja nyt pituus oli vain 187. Exä sai kuitenkin aikoinaan, että minä olen menettänyt pituutta ja hän on 185 cm. Ehkä mitattu peruskolussa tuo hänen pituus.
Ihastuin toki hänen persoonaan myös pituuteen. Toinen outo asia, kun laihduin 110 kiloisesta reiluun 80 kiloon. Niin ei ollut lainkaan tyytyväinen. Syytä en voi kuin arvailla, mutta arvaan kyllä että olin häntä paljon kevyempi. Hän oli yrittänyt laihduttaa ja minä laihduin yrittämättä
1. Oma pituus: 176 cm/N
2. Edellisten kumppanien pituus: 175-202 cm/M
3. unelmapituus kumppanille: ei ole
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: mikään pituus ei ole turn-off, turn-off on se, jos jollekin jokin pituus on turn-off 🤔
5. (vapaaehtoinen), miksi ensisijaisesti koet että omalla tai kumppanin pituudella on merkitystä? Ei sillä ole mitään merkitystä. Haluan kumppanin, jonka ajattelu on pituutta korkeammalla tasolla. Pituutta preferoivat voivat olla hyviä kumppaneita muille kuin minulle.
Olen nainen 183cm, mieheni 180. Olen aina ihastunut noin mittaisiini miehiin tai lyhyempiin. En ole romuluinen enkä laiha, enkä lihava. Muodot kohdallaan. Mulle tulevat miehet lyhyet, "normaalit" ja pitkät esim. baarissa vain vaikka sanomaan, että olet kaunis, sinulla on kaunis hymy, olet upea, olet illan kaunein yms. Olen 45v, mutta näytän nuorelta, niin nuoretkin miehet yrittävät iskeä. Jos olisin vapaa, olis aika hyvät markkinat.
Nuorempana oli ärsyttävä olla muita pidempi, nyt nautin siitä. En voisi vähempää välittää, mun itsetunto on hyvä, voisi olla paljon huonomminkin asiat. Joskus joku kauhistelee pituuttani ja katson sitä tyyppiä miettien, et niin, en tiedä kumpana olisin mieluummin, suna vai muna? Ihan ainoa miinus tässä pituudessa on, ettei voi käyttää korkokenkiä, mut onneks on pitkät jalat, näyttää hyvältä matalissakin.
Miksi se sinua kiinnostaa luuseri. Eikö oikein netin ulkopuolella ole surkimuksella muuta elämää.
1. Oma pituutesi: 156 cm, nainen
2. kumppanisi pituus: 172 cm, mies
3. unelmapituus kumppanille: 178
4. minimipituus / maksimipituus joka ei vielä olisi turn-off: 155? - 190. Jos on oikeasti lyhytkasvuinen ts. fyysisesti poikkeava niin se on jo turn off. Muuten tunnen esim yhden noin 160 cm miehen joka on mielestäni hot, panisin :)
Olen seurustellut 186 cm miehen kanssa ja ei vittu se rintakarvojen tuijottelu pantaessa oli ärsyttävää. Seksi vaan toimii paremmin kun pituuseroa on vähemmän. Tunnen yli 190 cm, jopa yli 200 cm miehiä ja vaikka ovat objektiivisesti hyvännäköisiä niin en tunne mitään vetoa heihin, tuntuu vaan hölmöltä kun toinen joutuu kumartumaan puhuakseen minulle :)