Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
"Ai jaa..."
"Minä luulin että nämä ovat "JUHLAT" juhlat."
"Hyiiii, minä en ikinä tekisi noin."
Viime yönä Aleksi ja Sofia vielä oksensivat mutta nyt on onneksi jo ruoka maistunut. Tervetuloa salaatille!
"Jaa niin sinä olit Kainuusta? Eikös sitä sanota, että kainuulaiset ovat aika totista porukkaa? Höhöhöhöhöööö".
Mulla on kamala oksennustauti, mutta jaksoin silti tulla... En halunnut jättää juhlia väliin!
"Ai täällä ON telkkari! Jes, nyt voidaankin katsoa jääkiekon/jalkapallon mm-otteluita! Päivä on sittenkin pelastettu!"
"No niin! Juhlatilan pitää olla tyhjä vartin päästä, joten aletaanhan siirtymään jatko-paikalle!"
Ai tällaisessakin voi asua, tuumas anoppini kun ekakertaa äitini rivitalokaksiossa vieraili.
Tällä tavalla pilattiin se ”juhla”
Moi vaan! kirjoitti:
Tännekö se rypysakki on pesiytynyt?
” Nyt esiintyy Paleface!”
Vierailija kirjoitti:
Ja taasko teillä on ristiäiset.
” Papan pikku paskaperse”.
80-luvulta tositarina eräiltä 60-vuotispäiviltä: "Telkkarissa olis nyt Karpolla on asiaa" moneen kertaan toistettuna. Oli vielä nonstop-kahvittelu, joten olis voinut mennä kotiinsa katsomaan sen Karpon.
Hei, sulla on just samanlainen juhlamekko päällä kun minulta kerran varastettiin kirpputoripöydästä!
Heh sulla taitaa olla menkat, kun rekku nuuhkinu persettäs koko illan, ja nylpyttää sua. (paskanaurua)
Ai hei, sinä oletkin tämän ja tämän aviomies, enpä odottanutkaan näkeväni sinun naamaasi enää viime viikonloppuisen villin yömme jälkeen!
"Hyi hitto mä en voi sietää klassista musiikkia! Nyt laittakaa soimaan Cheekiä ja vähän äkkiä!"
Onko kukaan nähnyt morsianta ja bestmania ?
"Eihän haittaa, että lapseni hiukan maistelivat sormella hääkakkua etukäteen?
Morsian: ....ai, säkin tulit...
Tämä tarina on tosi ja tapahtui minulle. Olin kutsuttu, mutta ilmeisesti en toivottu vieras.
Sinä....