Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
"Jaa, ihan kivat tämmöiset pienet maalaishäät teillä. Sopii varmaan hyvin teidän budjetille.
Meidän Mari ja Jean-Pierrehän meni viime kesänä naimisiin ranskassa..."
"No pääsitte sitten naimisiin asti, ennen kuin tuo Jaakko ehti jättää sua!"
Vieläkö meinaatte järjestää näitä juhlia (lapsen synttärit) ja kysyjänä veljen vaimo joka joka vuosi itse järkkää rahankeruu juhlat lapsilleen.
Todellinen keskustelu kahvipöydässä sukulaisten kesken:
Sukulainen1: "Onneksi olkoon hääpäivän johdosta, kauankos te olette nyt vaarin kanssa olleet yhdessä?"
Mummo: "No nyt tulee 60 vuotta täyteen!"
Sukulainen2: "Se on kyllä pitkä aika, oletteko oppineet sietämään toisissanne jotain?"
Mummo: "Eijei, kyllä se on vain sitä että yhdessä puhutaan ja sovitaan asioista"
Sukulainen3: "Niin kuin meillä taas on yksipuolisesti sovittu, että Heikki se vaan on töissä ja minä olen yksin kotona illat pitkät ilman mitään huomiota niih. Ajattelin piakoin häipyä kamoineni"
Mulle tehtiin just abortti/sain äskettäin keskenmenon.
Nää juhlat on sitten alkoholittomat, kiitos erään käytöksen....
Voi kun täällä onkin paljon entisiä heiloja!
Tekisi ihan mieli verestää vanhoja muistoja!
Kun vieraat pääosin pariskuntia.
Päivää vaan kaikille!
Olen muuten hajuherkkä!
Tämä makaroonilaatikkohan on ihan kylmää!!!
"Mä aion sitten olla niiiiiin perseet!"
Saunassa/altaalla:
Joo se on onneks helppo hoitaa jalkasilsa nykyään. 50 vuotta, eikä mitkään rdopit auttaneet, mutta nyt viimeisin lääke on auttanut. Enää kerran tai pari tarvitsee uusia hoito.
Haluatteko kuulla Jeesuksesta?
"Mä olen vegaani"
Juhlissa kun esittäydytään samaan pöytään istutettujen kesken.
(no kiva sulle, miksi oletat että mua kiinnostaa)
Täällä saa varmaan hyvää kahvia kun sumppikin maistuu näin hyvälle
No eipä tuo sun uusi mies ole minkään näköinen. Jaha, no kiitosta vaan...
"Jeesus tulee pian"
saattaa pilata aika monen juhlat.
Halutaan vaan ilmoittaa, että mekin ollaan menty kihloihin, häät on päätetty pitää viikko ennen siskon häitä! Siskon kihlajaisista kyse.
"Muistan vielä elävästi, kuinka parivuotta sitten, yhdellä risteilyllä meidän päivänsankari sotki rupulip*skalla koko hytin ja käyyävän kauheeseen kuntoon".
"Mulla on seksisuhde tyrtäresi kanssa"
Tapahtunut oikeasti äitienpäiväkahvittelulla. Isotäti morkkasi tuoretta äitiä siinä kahvipöydässä kaikkien kuullen:
"Kauhea kun sinusta on äiti-ihmisenä tullut niin iso! Itse olin nuorena aina hoikka äiti ja ei tarvinut koskaan miettiä, ettäkö mies kattelisi muita. Ei kuule jaksa mies kauaa katella tommosta"
Kyllä lässähti tunnelma, tämä tuore äiti pakeni sivummalle itkemään. Hänen miehensä tuli sitten kahviseurueelle kertomaan, että "Marialle" tuli niin huono olo, että he lähtevät kotiin. Ei ehkä yllätä, että kukaan ei halua olla samoissa juhlissa tuon isotädin kanssa. Koskaan ei tiedä kuka joutuu uhriksi ja miksi.