Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
No nyt on päästy eroon ekasta vanhasta kurpasta!
Ihanat kastejuhlat, Madde. Ja niin ihanan vilkas toi sun vanhin tyttö. Joku vois luulla ettei sitä oo kasvatettu ollenkaan mutta eikös sillä olekin adhd?
Voi sua äijäparkaa. Iina-serkku ei tosiaankaan oo mitään vaimomatskua. Kyllä tuut vielä huomaamaan sen!
Älkää olko noin ahneita. Säästäkää vähän muillekin vieraille.
Mulla on päivänsankarin miehen kanssa suhde.
Hautajaisissa puhetta pitänyt henkilö:
"Paha saa palkkansa"
"Pahan palkka on kuolema"
Juu. Oli vainajan pienet lapset kuuntelemassa. Kukin tavallaan.
Hyvännäköne tuo teidän tytär, minkäs ikänen se olikaan?
"miks noi on täällä" (isäntäperheen lapsi) - ja samalla selviää että eräs idiootti on tuonut sinut juhliin joihin tätä idioottia tai sinua ei ole kutsuttu.
Oliko tämä se pride tapahtuma?
Meille kerran äveriäät sukulaiset, 2 perhettä, työntyivät väkisin kutsumatta, ilmoittivat vain päivän. Kaverin kanssa päädyttiin siihen että tarjosin vain kaupan kääretorttua ja piparkakkuja. Näin tein. Toisen perheen tyttäret, yläasteikäiset, piruilivat sanoen äidilleen, että sitten kun mennään kotiin, mä voin tehdä sacherkakkua. Itsellä oli vastasyntynyt vauva sylissä. En sanonut mitään.
Ärsyttävistä neideistä on aikuisena kasvanut ihan normaaleja ja tuo vastasyntynyt on jo 20v.
"Onpa kiva kämppä... tämmönen vähän vaatimaton."
Vierailija kirjoitti:
"miks noi on täällä" (isäntäperheen lapsi) - ja samalla selviää että eräs idiootti on tuonut sinut juhliin joihin tätä idioottia tai sinua ei ole kutsuttu.
Kävi kerran vähän yhtä nolosti ja minun juhlatunnelmani meni pilalle. Eräs hyvä kaveri innosti yhtenä kesänä, että mennään juhannuksenviettoon yhden tutun mökille, koska tämä on kuulemma kutsunut ja toivottanut tervetulleeksi ihan kaikki. Pakkauduttiin autoon ja hurautettiin pitkä matka korpeen. Jotakin pikku viemisiä ostettiin, ja omat ruuat/juomat/makuupussit oli mukana.
Siellä perillä oli hieman outo tunnelma ja asia selvisi. Tämä kaverin tuttu vaimoineen olikin vastikään saanut vauvan ja tuore perhe oli tuolla mökillään ensimmäistä kertaa. Me, juhannusta juhlimaan tullut remujoukko tuskin olimme sitä, mitä sinne kaivattiin. Tuore isä oli tainnut vaimon kanssa keskustelematta kutsua meidät sinne. Voin kuvitella keskustelun, jonka vaimo oli miehensä kanssa käynyt.
No, tämä isäntä pisti saunan lämpiämään, siellä grillailimme ja möykkäsimme pikkutunneille rannassa ja vietimme keskenämme juhannusta. Tuore äiti imetti vauvaa jossakin näkymättömissä ja isäntä kävi välillä luonamme kääntymässä. Olimme ikään kuin vallanneet toisten kesämökin. Noloa. Aamulla lähdimme häntä koipien välissä pois.
Vierailija kirjoitti:
"Onpa kiva kämppä... tämmönen vähän vaatimaton."
”Tää asunto on niiiin teille sopiva!”
”Talo on kyllä teidän näköinen.” (=ränsistynyt, haiseva ja remppaa kaipaava röttelö)
Vierailija kirjoitti:
Mun exän, 'Kallen', isä sanoi joskus minulle jossain kesäjuhlissa, että "Kyllä se 'Mirkku' (Kallen entinen tyttöystävä) oli kuitenkin Kallen elämän nainen, sehän me kaikki tiedetään".
Ja tämän samaisen Kallen äiti sanoi minulle kerran tupaantuliaisissamme, että "Jännä että Kalle valitsi tuollaisen tytön, Mirkkuhan oli enemmän mallityyppiä".
Että silleen :D :D
Exä on.
Siihenhän nuo näyttivät pyrkivänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppini supatti minulle sukulaistytön rippikirkossa: "tuo Leenan sukulainen on lihonut kauheasti ja tuo on aivan liian laiha ja tuo..."
Olen asunut opiskelun ja työn takia 9:ssä eri maassa, ja minulla on sukulaisia 4:ssä niistä.
Suomi on ainoa maa jossa ihmiset kommentoivat ja vieläpä erittäin negatiivisesti ääneen toisten painoja tai ulkonäköä yleensäkin!
Vain Suomessa joutuu kuunnella kun ihmiset puhuvat tähän tyyliin; "se lihava kierohampainen kaupan kassa", "se laiha anorektikon näköinen kalpea huonoselkäinen apteekin tyttö" tai "se harvahiuksinen isomahainen mies joka ei taida saada naisia". Kaikki ulkonäköön liittyvä on aina rumasti sanottua, harva kehuu ketään tai tuo esiin niitä kivoja puolia!
Jos esimerkiksi USAssa lapsi tai aikuinen sanoo toista vaikkapa läskiksi, niin voidaan erottaa määräaikaisesti koulusta tai työpaikalta. Monissa osavaltioissa tai piirikunnissa on nimittäin nollatoleranssi asian suhteen.
Onko Kiina yksi noista maista? Ilmeisesti ei, koska ennen vuoden 2008 olympiakisoja paikallisille myyjille piti mm opettaa, että vaatekaupan asiakkaalle ei ole sopivaa tölväistä, että kaupassa ei ole mitään hänelle sopivaa. Taisipa myös ihmisten ulkonäöstä huomauttelu olla listalla?
Pyysin kaverin kylään, laitoin tortun pöytään niin tämä ilmoitti olevansa vegaani. Ihan kiva mutta olisi sanonut etukäteen, turhaan leivoin.
Raskaana olevalle päivänsankarille voi hyvin sanoa; nyt on sitten harrastettu muutakin kuin anaaliseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exän, 'Kallen', isä sanoi joskus minulle jossain kesäjuhlissa, että "Kyllä se 'Mirkku' (Kallen entinen tyttöystävä) oli kuitenkin Kallen elämän nainen, sehän me kaikki tiedetään".
Ja tämän samaisen Kallen äiti sanoi minulle kerran tupaantuliaisissamme, että "Jännä että Kalle valitsi tuollaisen tytön, Mirkkuhan oli enemmän mallityyppiä".
Että silleen :D :D
Exä on.
Siihenhän nuo näyttivät pyrkivänkin.
Jep, voittivat.
Ettekste vieläkään oo tehny remonttia? Voi herranen aika sentään, Minna. Kato nyt, toi tarha on tossa tapetissa ollu ainakin kymmenen vuotta. Luulis että näin ylioppilasjuhliin olisitte panneet paikat kuntoon.