YLE:"Soini seisoo aborttipuheidensa takana: Ei pitäisi olla kenellekään yllätys --Soinin ministerikollegat tyrmäsivät ulkoministerin näkemykset.""
https://yle.fi/uutiset/3-10227106
"– Ei pitäisi olla kenellekään yllätys, että minulla on tällainen kanta. Enkä ole sitä häpeillyt, enkä koskaan häpeilekään."
Kommentit (130)
Tämä Timo Soiniin kohdistuva lynkkaus antaa kyllä todella "hienon" kuvan teistä abortin puolustelijoista. Mitään muuta mielipidettä kuin omanne ette salli. Teistä saa pelottavan aggressiivisen kuvan. Ei ainakaan minun kantani teidän takia muutu.
Mikähän täällä olisi ääni kellossa jos Irlanti olisi äänestänyt ei abortille ja Timo Soini olisi onnittelut hyvästä demokraattisesti valitusta tuloksesta?
Teidän pitää vain uskoa ja hyväksyä että kaikki eivät tule hyväksymään abortteja. Ei vaikka kuinka näytettäisiin riemuitsevia irlantilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Timo Soiniin kohdistuva lynkkaus antaa kyllä todella "hienon" kuvan teistä abortin puolustelijoista. Mitään muuta mielipidettä kuin omanne ette salli. Teistä saa pelottavan aggressiivisen kuvan. Ei ainakaan minun kantani teidän takia muutu.
Joo, no en minä sellaista ihmettä tapahtuvan uskokaan, että uskovainen tajuaisi logiikasta mitään. Ihan rauhassa vaan, ensi vaalien jälkeen ollaan ihan eri tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa ja aamen. Ihme on tapahtunut ja Soinille vielä löytynyt yksi äänestäjä.
Valitettavasti Timo Soini ei kuulu vaalipiiriini. Täytyy (niin kuin aina ennenkin) katsoa täältä joku toinen uskova.
Ilmeisesti abortin tekijät ei ole sinut asian kanssa. Muutenhan Timon sanat ei omatuntoa hätkäyttäisi.
Soini osaa arvostaa elämää. Kaikki ovat tienneet hänen vakaumuksensa joten se ei tule kenellekään yllätyksenä että hän ei pidä abortista.
Vierailija kirjoitti:
Soini osaa arvostaa elämää. Kaikki ovat tienneet hänen vakaumuksensa joten se ei tule kenellekään yllätyksenä että hän ei pidä abortista.
Soinin valitsema oikeusministeri halusi harkita kuolemanrangaistuksen palauttamista Suomeen.
Sellainen elämän rakastaja on meidän Timo.
Montako makkaraa lie timo jo syönyt tänä kesänä. Ne on sentään syntyneet ja oikeesti eläneet jotka on makkaraksi jauhettu, ei ole mitään kohtulimaa se tavara.
Meinaan vaan, kun tekopyhästi sanoo puolustavansa kaikkea elämää.
Soini on ylpeä naisvihastaan. Ajattelee olevansa kova jätkä.
Kovimmat jätkät ei vihaa naisia.
Siinä ei ole mitään hävettävää että on pro life.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, kun tietää mitä porukkaa ne "pro life" ihmiset on. Ei tule ensimmäisenä elämän puolustaminen mieleen.
1/3 irlantilaisista äänesti ei abortille. Siis peräti kolmasosa.
Vierailija kirjoitti:
Luuli että tuolla nimellä kulkevalle porukalle kaikki elämä olisi tärkeää. Naisten ei.
Eiköhän ole äärimmäisen harvinaisia ne tilanteet että äiti kuolisi jos raskautta ei keskeytetä
Veikkaan, että Soini tietää, mutta kun uskonto menee kaiken edelle niin ei siinä ei fakta auta.