Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En valmistu koskaan, mitkä ovat vaihtoehtoni?

Vierailija
28.05.2018 |

En valmistu koskaan mihinkään ammattiin enkä pääse työhön, eteenpäin tai voi toteuttaa mitään haaveitani, koska neljä vuotta olen yrittänyt saada toisen asteen koulutusta, mutta romahdan joka kuukausi iltalukiossa ennen koeviikkoja ja amiksen puolella en päässyt myöskään eteenpäin.

Eli olen joko mukava ihminen muille ja elätän itseni yhteiskunnalla tai sitten olen vielä mukavampi ja häivyn tästä maailmasta hyödyttömänä yksilönä itselleni ja muille. Niin ja kaveritkin puuttuvat saati perhettä ei ole edes mainittavaksi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt terapiassa?

Vierailija
2/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt terapiassa?

Muutaman kuukauden jälkeen tänä vuonna loppuu kelan tukema 3-vuotinen terapiajakso tuloksitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä aina romahdat, kuvaile vähän.

Vierailija
4/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💞

Vierailija
5/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä?

Vierailija
6/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikuormitun stressistä, koeahdistuksesta ja elän ylivirittyneessä tilassa erityisherkkyyden takia. Ja tämän osan ymmärtämiseen on mennyt koko ikäni. Niinkuin kaikkia stressaa jatkuva suorituskeskeinen elämä, multa häviää täysin kyky toimia ja tehdä päätöksiä sen paineen alla. Sen lisäksi mulla ei ole ketään, eikä minkäänlaisia voimavaroja eikä varsinkaan toivoa.

Vierailija
7/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta. Et ole suinkaan ainoa kenellä on hankaluuksia elämässään. Paljon on vuosia edessä ratkoa ongelmia ja tulla vielä onnelliseksi. Mitä jos ottaisit seuraavaksi tavoitteeksi esim. mielekkään harrastuksen löytämisen tai työkkärin kautta menisit työharjoitteluun. Voi olla, että olisi hyvä pitää opiskelusta taukoa hetki ja palata takaisin paremmin voimin. Tsemppiä ja voimia sinulle!

Vierailija
8/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samantyyppinen, mutta lamaannun sosiaalisista paineista.

Vierailija
9/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon. Etkö ole ollut koulun kautta psykologilla tai missään? Jos et pysty opiskelemaan niin miten ihmeessä pystyisit käydä töissä? Amiskin on kuitenkin ihan rentoa.

Vierailija
10/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siulla on ilmeisesti proput palanu

Vierailija
11/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylikuormitun stressistä, koeahdistuksesta ja elän ylivirittyneessä tilassa erityisherkkyyden takia. Ja tämän osan ymmärtämiseen on mennyt koko ikäni. Niinkuin kaikkia stressaa jatkuva suorituskeskeinen elämä, multa häviää täysin kyky toimia ja tehdä päätöksiä sen paineen alla. Sen lisäksi mulla ei ole ketään, eikä minkäänlaisia voimavaroja eikä varsinkaan toivoa.

Aina on toivoa :)

Vierailija
12/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisiko kurssien suorittaminen etänä? Itselläni tämä vaihtoehto helpotti huomattavasti lukiosta selviytymistä. Stressaatko kurssien arvosanoja vai tuottaako niiden läpäisy jo ongelmia?

Vierailija
13/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😵

Vierailija
14/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olo samanlainen kuin sillä putous hahmolla joka romahteli vähän väliä?

Vierailija
15/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tömps kirjoitti:

Helpottaisiko kurssien suorittaminen etänä? Itselläni tämä vaihtoehto helpotti huomattavasti lukiosta selviytymistä. Stressaatko kurssien arvosanoja vai tuottaako niiden läpäisy jo ongelmia?

Eniten stressaan sitä koetilannetta, että mua arvostellaan ja sitä, että seuraavalle kokeelle käy kuitenkin taas huonosti, kun niin on jo neljä vuotta putkeen käynyt.

Vierailija
16/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perfektionismi?

Vierailija
17/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu hoitoon. Etkö ole ollut koulun kautta psykologilla tai missään? Jos et pysty opiskelemaan niin miten ihmeessä pystyisit käydä töissä? Amiskin on kuitenkin ihan rentoa.

Neljän vuoden lääkärien ja sosiaalityönyekijöiden pallon heittelyn taholta toiselle voin todeta, että ei Suomikaan ole mikään hyvinvointivaltio, nuoret voivat huonosti ja ovat "hoitoon" hakeutuessaan väliin putoajia.

Vierailija
18/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
19/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö vaikuttavasi tyhmältä opettajan silmissä?

Vierailija
20/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä