Onko bmi 28 omaava läski?
Kommentit (18)
Riippuu siitä tuleeko bmi lihaksesta vai läskistä.
Mielestäni ei ole vielä läski. Mies42v.
Mittarit on jnkn laihan ja hajamielisen nörttiproffan tuotosta, joten kriittistä, omaa ajattelua näihin kuvioihin, please.
En osaa hahmottaa. Oisko esimerkkikuvia?
On. Minäkin olen läski vaikka bmi 23.
Vierailija kirjoitti:
Mittarit on jnkn laihan ja hajamielisen nörttiproffan tuotosta, joten kriittistä, omaa ajattelua näihin kuvioihin, please.
Totta, kymmenen vuoden päästä noille bmi-mittareille sun muille lähinnä naureskellaan - säälistä!
BMI 26- 29 on lievä ylipino. Noin sanottiin yliop. sairaalassa.
Joo yli 25 on varmasti läski, joten laihikselle ja heti. En oo nähny yhtään laihaa 28bmi tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo yli 25 on varmasti läski, joten laihikselle ja heti. En oo nähny yhtään laihaa 28bmi tyyppiä.
Mutta tuossahan kysyttiinkin, onko BMI 28 läski. Ei sitä, onko BMI 28 laiha.
Ei siihen mitään bmi:tä tarvita.
Hyppäät kokovartalopeilin edessä tasajalkaa ilmaan ja jos alastulon jälkeen jää mikään paikka yli sekunniksi hyllymään olet läski.
(Jos et pysty edes hyppäämään, olet kuten minä eli sairaalloisen ylipainoinen)
Vierailija kirjoitti:
Tässä Arnold, BMI yli 30: https://titaniumsuccess.com/wp-content/uploads/2016/10/Arnold-Schwarzen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kymmenen vuoden päästä noille bmi-mittareille sun muille lähinnä naureskellaan - säälistä!
Generalisointien heikkous on "kaiken" inklusoiminen, vartalotyypeille annetaan piut paut! Joten tulos on siinä!
Vierailija kirjoitti:
On. Mun bmi 24 ja olen läski.
Jos mun bmi olis vain 24, heittäisin volttia ja huutaisin hurraata.
Virallisesti ylipainoinen toki.
Miten määrittelet läskin?