Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En valmistu koskaan, mitkä ovat vaihtoehtoni?

Vierailija
28.05.2018 |

En valmistu koskaan mihinkään ammattiin enkä pääse työhön, eteenpäin tai voi toteuttaa mitään haaveitani, koska neljä vuotta olen yrittänyt saada toisen asteen koulutusta, mutta romahdan joka kuukausi iltalukiossa ennen koeviikkoja ja amiksen puolella en päässyt myöskään eteenpäin.

Eli olen joko mukava ihminen muille ja elätän itseni yhteiskunnalla tai sitten olen vielä mukavampi ja häivyn tästä maailmasta hyödyttömänä yksilönä itselleni ja muille. Niin ja kaveritkin puuttuvat saati perhettä ei ole edes mainittavaksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että parempi suoriutua paskasti kuin olla tekemättä ollenkaan. Saat mokata aika pahasti siellä kokeessa ettet saa edes vitosta raavittua kasaan. Joskus kävin itsekin lukiossa raapustamassa sen verran että arvelin että menee läpi ja juoksin äkkiä pois koulusta. Ylioppilaskirjoituksissa sain L:n ja E:n kahdesta kokeesta, joiden aikana en ollut ahdistunut, ja B:t molemmista joita tehdessä ahdisti. 

Rauhoittavat tai beetasalpaajat voisi myös toimia.

Tsemppiä.

Vierailija
22/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://luovi.fi/

Voit hyväksilukea suorittamasi lukion kurssit ammattiopistossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samassa tilanteessa, mutta sain rämmittyä lukion umpipaskoilla arvosanoilla lopulta läpi. Lukio oli ihan rehellisesti sanottuna liian vaikea minulle, mutta kävin sen loppuun suvun painostuksesta. Jatko-opiskeluihin ei ole avautuneet ovet koska olen umpisurkea kaikessa, tyhmä ja joka ikiselle alalle soveltumaton. Nolointa tässä on melkein se että sukulaisilleni on valjennut etten olekaan se ahkera ja älykäs kympin tyttö joka olen vanhempieni tarinoissa.

Vierailija
24/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://luovi.fi/

Voit hyväksilukea suorittamasi lukion kurssit ammattiopistossa. 

Nyt olen päättänyt pysyä vai lukion puolella, kun turha hyppiä edes takaisin kahden koulun välillä, mutta keinot päästä eteenpäin ovat edelleen kateissa..

Vierailija
25/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio on vaativa ja miksi ihmeessä panostat siihen?

Lukion voi suorittaa myöhemminkin.

Mene te-keskukseen ammatinvalintapsykologin juttusille.

Vierailija
26/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse samassa tilanteessa, mutta sain rämmittyä lukion umpipaskoilla arvosanoilla lopulta läpi. Lukio oli ihan rehellisesti sanottuna liian vaikea minulle, mutta kävin sen loppuun suvun painostuksesta. Jatko-opiskeluihin ei ole avautuneet ovet koska olen umpisurkea kaikessa, tyhmä ja joka ikiselle alalle soveltumaton. Nolointa tässä on melkein se että sukulaisilleni on valjennut etten olekaan se ahkera ja älykäs kympin tyttö joka olen vanhempieni tarinoissa.

Älä vaan sano, että yrität päästä opiskelemaan sinne minne vanhempasi haluavat...älä tee sitä itsellesi.

Vierailija
27/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tsemppejä. Koita päästä terapiaan uudestaan. Varmasti saat lisäaikaa pyydettäessä

Vierailija
28/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, olin itse ihan samassa tilanteessa :/ sukulaiset kyseli "no montako ällää tuli?" ja jouduin esittelemään nolona sitä arvosanariviä, joka ei todellakaan sisältänyt älliä, ei edes eetä tai ämmiä. Yksi C taisi tulla jos oikein muistan. Menivät aika hiljaisiksi.

Vierailija
29/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukio on vaativa ja miksi ihmeessä panostat siihen?

Lukion voi suorittaa myöhemminkin.

Mene te-keskukseen ammatinvalintapsykologin juttusille.

Tiedän jo, mitä ammatteja olisin halukas opiskelemaan ja mitä en, älystäkään ei menestyminen varmaan olisi kiinni, jos en joka asiasta saisi viikkoja kestäviä burn outteja..

Vierailija
30/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, olin itse ihan samassa tilanteessa :/ sukulaiset kyseli "no montako ällää tuli?" ja jouduin esittelemään nolona sitä arvosanariviä, joka ei todellakaan sisältänyt älliä, ei edes eetä tai ämmiä. Yksi C taisi tulla jos oikein muistan. Menivät aika hiljaisiksi.

Tuntuu pahalta sun puolesta, että sukulaiset on ottaneet asian noin vastaan. Olisivat osanneet olla edes ylpeitä suorittamisestasi. Nykyään ei ilmeisesti riitä itsenään edes lähimmäisilleen..

Vierailija
31/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
32/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin ja maksa mun eläke, saatana!

Vierailija
33/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene töihin ja maksa mun eläke, saatana!

haista sinä kuule pitkä paska :D

Vierailija
34/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule postiin töihin. Mäkin olin onneton opiskelijaromahtelija. 2300/kk estää pahimmat romahtelut ainakin tällasella lapsettomalla sinkulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan