Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähestyminen on miehille niin hankalaa Suomessa??!

28.05.2018 |

Sitten valittavat palstoilla (tai ainakin AVlla) kuinka ovat sinkkuja? Haloo?! Missä järki?? Mene osoittamaan kiinnostusta naiseen,jos mielit deittailla tämän kanssa! Vannon ettei YKSIKÄÄN nainen heittäydy törkeäksi sinun lähestyessä häntä. On olemassa tasan kolme skenaariota:

A) Antavat numeron ja kiinnostus molemminpuolista
B) Antavat feikkinumeron, sillä eivät ole syystä tai toisesta kiinnostuneita mutta eivät kehtaa sitä kertoa
C) Eivät anna numeroa (mahdollisesti varattuja?)

See? Ei siis mitään vakavia seuraamuksia!

Viimeiset vuodet ulkomailla viettäneenä olen huomannut miesten lähestymisessa olevan huima ero! Suomessa kiinnostuksenosoituksia tuntemattomilta miehiltä tuli 0. Nykyään olen pudonnut laskuista. Sinällään arvostan Suomessa sitä,että miehet arvostavat tilaa naisen ympärillä eivätkä ole tungettelevia mutta johtaako tuo nimenomaan heidän yksinäisyyteen? Toinen asia,jota suomalaisuudessa deittailukulttuurissa arvostan on rehellisyys. "See you later" hyvästelystä ei voi koskaan olla varma näkeekö henkilöä enää. Useimmiten ei. Suomessa taas automaattisesti näkisi. Kaikkea en siis olisi muuttamassa.

Toki lähestymistavalla on merkitystä, ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO VARTALOA!! Yksikään nainrn ei halua tuntea olevansa pelkkä lihanpala!! Tyylin kommentoiminen ok (toisaalta sekin tulee tehdä taktisesti "uu sexy jeans" revityistä farkuista ei paljon mieltä lämmitä ). Nykyään en numeroani anna (tekeydyn lähtöä tekeväksi turistiksi, paksu suomiaksentti ilahduttaa aina ystäviäni!!😁)mutta ne harvat joille olen sen antanut ovat olleet ulkoiselta olemukseltaan SIISTEJÄ, yrittäneet tutustua kunnolla (kyselleet kiinnostuksenkohteista/opiskelusta/töistä...) ja kohteliaita.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D) Nauravat päin naamaa tai haukkuvat ja tunnet olosi paskaksi koko loppupäivän.

Juuri näin, aloittajasta huomaa että ei tiedä yhtään mitään miten osa naisista käyttäyttyy kun lähestyt. Toisessa ketjussa jo sanoinkin, että olen jo lopettanut nuo aloitteen tekemiset kun ei vaan enää jaksa pakkien saantia.

M35

Vierailija
22/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneskeletko vielä sen papan kanssa?

Tietenkin. Pidän hänestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vannon ettei YKSIKÄÄN nainen heittäydy törkeäksi sinun lähestyessä häntä. On olemassa tasan kolme skenaariota:

B) Antavat feikkinumeron, sillä eivät ole syystä tai toisesta kiinnostuneita mutta eivät kehtaa sitä kertoa

Niinno itselle on elämän aikana moneen kertaan nainen hymähtänyt, "hyi, painu h*lvettiin kalju sika!"-tyylisillä kommenteilla tai "meneshän nyt siitä reppana"-kädenveivauksilla joten voin aika varmuudella sanoa että sinun vannomisilla ei ole pohjaa.

Vierailija
24/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D) Nauravat päin naamaa tai haukkuvat ja tunnet olosi paskaksi koko loppupäivän.

Juuri näin, aloittajasta huomaa että ei tiedä yhtään mitään miten osa naisista käyttäyttyy kun lähestyt. Toisessa ketjussa jo sanoinkin, että olen jo lopettanut nuo aloitteen tekemiset kun ei vaan enää jaksa pakkien saantia.

M35

No en nyt ymmärrä. Minkälaisia kultakimpaleita te oikein lähestytte?! Ansaitsette parempaa... Jokainen hyvät käytöstavat omaava (tulisi olla aikuiselle itsestäänselvää) osaa kiittää kiinnostuksenosoituksesta ja kohteliaasti kieltäytyä!!!

Vierailija
25/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon aloittaja haluaa vaan miesten lähestyvän häntä jotta hänen ei itse tarvitsisi tehdä aloitetta.

Tässä on sinulle uutispommi: On parempi että nainen tekee aloitteen niin hän saa itse valita keskustelukumppaninsa, eikä joudu yhtä todennäköisesti sietämään ääliöiden lähentelyjä.

Mies

Vierailija
26/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko  golddigger?

Vierailija
27/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon aloittaja haluaa vaan miesten lähestyvän häntä jotta hänen ei itse tarvitsisi tehdä aloitetta.

Tässä on sinulle uutispommi: On parempi että nainen tekee aloitteen niin hän saa itse valita keskustelukumppaninsa, eikä joudu yhtä todennäköisesti sietämään ääliöiden lähentelyjä.

Mies

Eiköhän tämä topikki ole tämän viestin myötä loppuunkäsitelty. Case closed.

Vierailija
28/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

No en nyt ymmärrä. Minkälaisia kultakimpaleita te oikein lähestytte?! Ansaitsette parempaa... Jokainen hyvät käytöstavat omaava (tulisi olla aikuiselle itsestäänselvää) osaa kiittää kiinnostuksenosoituksesta ja kohteliaasti kieltäytyä!!!

Ehkä sinulla pitäisi kysellä niitä miesten kokemuksia, eikä olettaa jotain

M35

Vierailija
29/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vannon ettei YKSIKÄÄN nainen heittäydy törkeäksi sinun lähestyessä häntä. On olemassa tasan kolme skenaariota:

Niinno itselle on elämän aikana moneen kertaan nainen hymähtänyt, "hyi, painu h*lvettiin kalju sika!"-tyylisillä kommenteilla tai "meneshän nyt siitä reppana"-kädenveivauksilla joten voin aika varmuudella sanoa että sinun vannomisilla ei ole pohjaa.

Tapahtuuko nämä tapaukset baarissa? Ovatko naiset kännissä?? Jotenkin vaikea kuvitella siistinoloisen naisen toimivan noin! Ainakin tiedätte ettette menetä mitään!!

Vierailija
30/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sössöllä jotain lähdettä sille, että Suomessa olisi enemmän yksinäisiä miehiä kuin ulkomailla? Vai ihanko taas mutulla mennään ja siltä pohjalta aellaan neuvoja miehille?

Voit varmaan alleviivata kohdan,jossa kirjoitan että suomessa on enemmän yksinäisiä miehiä kuin ulkomailla?! Näin en ole sanonut. Sen sijaan olen kirjoittanut,että miehet lähestyvät naisia harvemmin kuin mitä olen ulkomailla asuessani saanut kokea. Toisaalta toit esille hyvin mielenkiintoisen piirteen. Asuinmaassani ollaan lähtökohtaisesti perhekeskeisempiä, vuokrataan huonetta kimppakämpissä, tuntemattomiin tutustutaan avoimesti jne. Sanoisin yksinäisyyden olevan huomattavasti yleisempää Suomessa. Täällä sosiaalisilta kontakteilta on vaikea välttyä vaikka tykkäisikin yksin olemisesta.

Oletin, että olisit looginen. Jos se lähestyminen ei kerran vähennä yksinäisyyttä ulkomailla, niin miksi se vähentäisi Suomessa? Eli tyhjänpäiväisellä mutulla mennään, kuten arvelinkin.

Vierailija
31/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Juuri näin. Naiset eivät tietenkään itse uskalla lähestyä, koska heidän itsetuntonsa murenee pakeista. Samaan hengenvetoon kuitenkin silmät pyöreinä ihmettelevät, että "Miksi suomalaiset miehet ovat niin luuserinössölassukkareppanoita, etteivät tee aloitteita???????"

Vierailija
32/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Eiköhän tämä topikki ole tämän viestin myötä loppuunkäsitelty. Case closed.

Nah, en kaipaa miesten lähestymistä sillä olen suhteessa. Suhteen ulkopuolella lähestymiset eivät ole johtaneet yhteenkään suhteeseen joten siitä voit päätellä kuinka paljon sillä on minulle väliä. Olen hyvin valikoiva ja kuten voit arvata, valitsen mielelläni itse.

Vierailija
33/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko  golddigger?

En koe olevani. Golddiggerit tähtäävät avioliittoon. Minulla ja SDlläni on täysin erilliset elämät ja molemmille selvää että suhde on väliaikainen ja päättyy kun palaan Suomeen. Tämän kokemuksen myötä olen myös oppinut etten halua olla tulevaosuudessa riippuvainen miehen toimeentulosta vaan haluan yliopistokoulutuksen ja rahakkaan työpaikan itsrlleni.

Vierailija
34/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö on taas selvin päin, kun kirjoittaa vaihteeksi ilman suurempia virheitä.

Vierailija
35/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hotteja naisia lähestytään usein ja paljon ihan täällä Suomessa.

Noin muuten niitä lähestymisiä voi saada jos on lämmin ja lähestyttävän oloinen..katsopas ympärillesi ja mieti näyttääkö valtaosa siltä että haluavat lähestymisiä? Voin vannoa että ei näytä.

Vierailija
36/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sössö on taas selvin päin, kun kirjoittaa vaihteeksi ilman suurempia virheitä.

Ihme kyllä. Varmaan rahat taas loppu hetkellisesti, niin joutuu kärvistelemään kuivin suin. 😁

Vierailija
37/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt rajata uudelleen kohdekehystäsi. Suosittelen, että menet eilen avattuun Grannyyn. Siellä ei kukaan jää lähestymättä saati ilman.

Vierailija
38/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija82 kirjoitti:

Kyllä hotteja naisia lähestytään usein ja paljon ihan täällä Suomessa.

Noin muuten niitä lähestymisiä voi saada jos on lämmin ja lähestyttävän oloinen..katsopas ympärillesi ja mieti näyttääkö valtaosa siltä että haluavat lähestymisiä? Voin vannoa että ei näytä.

En ole ollut suomessa pitkään aikaan. Elokuussa tulen käymään ja ensimmäistä kertaa olen innoissani siellä vierailusta! Mutta olet oikeassa, Suomessa kuten muissakaan idän maissa (viro,latvia,liettua,venäjä jne) ei hymyillä vastaantuleville. Se on mielestäni sääli.

37: Toki yritän säästää rahaa. Täällä alkoholi on tosin hyvin halpaa Suomeen verrattuna. Saan viinipullon pilkkahintaan lidlistä niin halutessani. Juominen ei kuitenkaan kiinnosta tällä hetkellä.

Vierailija
39/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo niin kauan poissa markkinoilta (~21vuotta), etten varmaan enää edes osaisi lähestyä naista.

Vierailija
40/157 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kannata mitenkään ihmeemmin lähestyä. Jutelkaa mukavien kanssa mukavia. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Hra 47 on puhunut.