Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso oli kuin ei tuntisi...

Q
28.05.2018 |

Viikonloppuna avopuolisoni kanssa päädyttiin vahingossa samalle terasille (oltiin sovittu että molemmat menee omien kavereiden kanssa ja kotiin sitten vain yöksi), mutta kun avopuolisoni näki minut pöydässä istumassa naiskaverini kanssa hän ei sen jälkeen katsonutkaan minuun ei tullut pöytään moikkaamaan ja oli aivan niinkuin ei olisi tuntenut minua.

Sunnuntaina otin asian puheeksi ja kysyin, että miksi hän käyttäytyi noin, että se loukkasi minua suuresti että hän oli noin välinpitämätön ja kylmä, mutta en saanut vastausta. Itkinkin hälle asiaa ja hän vaan tuumasi et "hö, typerä mies (tarkoitti itseään)"

Asia kaihertaa minua vieläkin, mutta en tiedä kannattaako asiaa nostaa enää uudestaan pöydälle kun mitään syytä hänen käytökselleen tuskin saan...
Muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Mistä tällänen voisi johtua?

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettäny sua ja pelkää, että joku sen kavereista möläyttää jotain.

Vierailija
22/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Q kirjoitti:

Minäkin odotin että hän olisi tullut nopean pusun antamaan tms kun minut näki, mutta hämmästykseni kävelikin kaveri pöytäänsä eikä sen jälkeen katsonutkaan minuun päin kun minut huomasi vaikka yritin hakea katsekontaktia.

En sitten minkäänlaista katsetta enää saanut joten tuntui hölmöltä väkisin lähteä häntä moikkaamaan toiseen pöytään kun oli niin tunteettoman oloinen. 

Minä lähdin terassilta enemmin kuin mieheni enkä silloinkaan saanut mitään katsekontaktia että olisin voinut heipat sanoa, joten silloinkaan ei moikattu.

Ap

Pitääkö se sinua muuten piilossa kavereiltaan? Onko kertonut kavereilleen, että on varattu ja asuu naisen kanssa?

Hänen kaverinsa tietää ja tuntee kyllä minut. Olemme seurustelleet 1,5v ja asuneet vuoden yhdessä iha julkisesti eli ei piilotella toisiamme.

Ikää minulla on 23 ja miehellä 30

Siis ne miehen kaveritkin tuntee sinut, eikä niistäkään kukaan moikannut sinua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy mikä tahansa, niin mies kuulostaa sivistymättömältä moukalta. Hyviin tapoihin kuuluu käydä tervehtimässä jos kohtaa läheisen ihmisen tai hyvän tutun jossain ja samalla esittäytyä tämän seurueelle (tai tulla esitellyksi). 

Vierailija
24/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sunnuntaina miehelle että jos hän haluaa käyttäytyä noin niin hänelle varmaan sopisi paremmin sinkkuus niin ei tarvitse huomioida naistansa.

Olisin odottanut häneltä anteeksi pyyntöä tai jotain, mutta ei mitään. Sunnuntaina kyllä huomioi minua normaalia enemmän kehui täydelliseksi puolisoksi (hänen mielestään kaikki on hyvin) ja käytti hellittelynimiä..

Ehkä mökötän tosiaan ihan turhaan.

Minulla kävi vaan mielessä että jos hän ei halunnut minua sinne sen takia, ettei pystynyt vapaasti lirkuttelemaan muille.

Vierailija
25/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain käsittämättömästä syystä mun mies olisi tuollainen moukka, ei kyllä olisi ollut seksiä yöllä.

Ja aamulla olisi ollt vakava keskustelu.

Normaalit ihmiset jos näkevät jonkun tutun, menevät moikkaamaan ja vaihtamaan muutaman sanan , saati sitten oman puolison.

Vierailija
26/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ekana mieleen, että se on puhunut omille kavereileen, ettei halua jatkaa suhdetta sun kanssa ja ei tiedä miten käyttäytyä kun olette samassa paikassa. Tai sitten joku pettäminen. Viimeinen vaihtoehto on rajoittuneet sosiaaliset taidot, mutta ei kai tämä sitten olisi sulle edes yllätys?

Vierailija
27/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ei pystynyt iskemään muita naisia

b) suhde mukana olleeseen kaveriin

c) suhde johonkin muuhun naiseen samassa paikassa

d) suhde johonkin muuhun naiseen, joka oli tulossa samaan paikkaan

Vierailija
28/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonnut viime aikoina? Jotkut miehet on nimittäin välillä tosi lapsellisia.....

Vierailija
29/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran noin. Avopuolison kanssa osuttiin sattumalta samaan paikkaan, vaikka lähdettiin erikseen, hän työkavereiden kanssa juhlistamaan jotain työkuvioihin liittyvää, minä kavereiden kanssa.  Osoittautui, että paikalle oli pian tulossa avomiehen työkaveri-sivusuhde. Ei muuten enää olla tekemisissä. 

Vierailija
30/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa. Miksi et käynyt miestä moikkaamassa?

Koska mies vaikutti siltä ettei todellakaan halua minua sinne moikkaamaam, katsoi kokoajan muualle ja vaikutti välinpitämättömältä. 

Ap

Minä olisin mennyt joka tapauksessa. Kyseessä on kuitenkin avopuoliso eikä mikään puolituttu.

Vierailija
31/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonnut viime aikoina? Jotkut miehet on nimittäin välillä tosi lapsellisia.....

Tuli sama mieleen. Alapeukuttajat ei se tarkoita, että miehen käytös olisi oiken, mutta on miehiä, jotka saattaa käyttäytyä tosi huonosti ku oma puoliso lihoo.

Vierailija
32/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli sama mieleen. Alapeukuttajat ei se tarkoita, että miehen käytös olisi oiken, mutta on miehiä, jotka saattaa käyttäytyä tosi huonosti ku oma puoliso lihoo.

Vaikea kuvitella, että nainen haluaisi sitten enää jatkaa tuollaisen miehen kanssa...

Vierailija
33/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen kaveritkin tuntee sut, eivätkä moikanneet.

Olisin oman miehen käytöksestä niin luokkaantunut, että ero olisi vakavassa harkinnassa. Ei puhettakaan seksistä tuollaisen käytöksen jälkeen.

Olet vähän kynnysmatto nyt.

Vierailija
34/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ÄIJÄilta niin silloin ei mitään akkoja ruveta katselemaan.

Vierailija
35/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mikä oli sinun reaktio kun tulitte paikalle? Tervehditkö sinä, huomioitko häntä? Mitä jos hän ehti jo lukea sinun käytöksestä, ettei sinua kiinnosta, niin jätti sitten sinut rauhaan. Miksi se olisi vain miehen tehtävä huomioida nainen?

Vierailija
36/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se häpeää sua tai salailee jotain.

Vierailija
37/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mikä oli sinun reaktio kun tulitte paikalle? Tervehditkö sinä, huomioitko häntä? Mitä jos hän ehti jo lukea sinun käytöksestä, ettei sinua kiinnosta, niin jätti sitten sinut rauhaan. Miksi se olisi vain miehen tehtävä huomioida nainen?

Niin onhan se mieskin voinut miettiä että kun naisensa ei noussut penkistä hymy korvissa tervehtimään häntä niin nainen haluaa vain olla rauhassa kavereidensa kanssa

Vierailija
38/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä etteikö minunkin käytös ollut hieman luotaan työntävä, mutta minä yritin kuitenkin hakea jonkinlaista katsekontaktia myöhemminkin ja lähtiessäni.

Miehen kaveri kävi kyllä meidän jutuissa. 

Mieheni on kyllä myöntänyt että on ajattelematon humalassa, mutta tuo mielestäni menee töykeyden piikkiin ei ajattelemattomuuden. 

Ap

Vierailija
39/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa (mies 35 v.) löytyy hivenen ymmärrystä miehen käytökseen, vaikka se oudohkolta kuulostaakin. Miehet ei osaa ajatella noin monimutkaisesti kuin naiset, joten todnäk hänen on ollut helpompi olla huomaamatta sut, kuin huomioida sua ja samalla riskeerata että seurueenne liittyvät sen seurauksena yhteen tms. Nää jutut ois voinut olla parempi sopia etukäteen, että on ok vaan moikata/pussata ohimennen ja sitten tiet jatkuu taas omiin menoihin. Itse olen sellainen, että tietysti menisin moikkaamaan rakastani ja seuruetta jos heihin törmäisin, ja olettaisin samaa häneltä. Tuo käytös on varmastikin johtunut siitä, että mies ei ole tiennyt miten tulisi toimia, ja on ajatellut että tämä on ainakin varmasti oikea tapa (= ja valitsi sen ainoan väärän tavan toimia). Ei hän osoittanut tällä, ettei hän rakasta tai välitä sinusta, voit olla huoleti.

Vierailija
40/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihonnut ja mieheni kehuukin minun kroppaani täydelliseksi. En usko että asiat liittyy mitenkään ulkonäkööni jos pettämisestä kyse... Pikemminkin siihen että suhteemme on alkanut arkipäivästyä (pelkään että mieheni kyllästyy minuun) -> hakee jännitystä muualta

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi