Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso oli kuin ei tuntisi...

Q
28.05.2018 |

Viikonloppuna avopuolisoni kanssa päädyttiin vahingossa samalle terasille (oltiin sovittu että molemmat menee omien kavereiden kanssa ja kotiin sitten vain yöksi), mutta kun avopuolisoni näki minut pöydässä istumassa naiskaverini kanssa hän ei sen jälkeen katsonutkaan minuun ei tullut pöytään moikkaamaan ja oli aivan niinkuin ei olisi tuntenut minua.

Sunnuntaina otin asian puheeksi ja kysyin, että miksi hän käyttäytyi noin, että se loukkasi minua suuresti että hän oli noin välinpitämätön ja kylmä, mutta en saanut vastausta. Itkinkin hälle asiaa ja hän vaan tuumasi et "hö, typerä mies (tarkoitti itseään)"

Asia kaihertaa minua vieläkin, mutta en tiedä kannattaako asiaa nostaa enää uudestaan pöydälle kun mitään syytä hänen käytökselleen tuskin saan...
Muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Mistä tällänen voisi johtua?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis trebehdittkö te puolisoanne moneen kertaan päivässä? Jos olen jo aamulla huomenet sanonut, niin ei ihan käy mielessä, että omassa kaveroporukassa terassilla tungetaan puolison kanssa samaan pöytään ja siihen loppuu sitten se "vapaailta".

Toivottavasti mies seuraavalla kerralla tulee kanssasi samaan pöytään ja osoittaa kaikin tavoin, että sinä olet hänen. Kotiin saat toki mennä omia aikojasi, mies jää kaverinsa (ja ehkä sinunkin kaveriesi) kanssa jatkoille.

Kyllä, hymy, nyökkäys, vilkutus olisi mielestäni ollut ihan normaalia, kun näkee oman puolison.

Vierailija
142/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erilainen tilanne, mutta olin kerran eksäni avecina eräissä juhlissa, joissa oli hänen ystäviä, mutta minä en tuntenut ennestään ketään. Kun mies humaltui, niin hän lakkasi ottamasta minua huomioon ja katosi juttelemaan ystäviensä kanssa jonnekin sanomatta edes että minne menee. Ei käynyt välillä katsomassa, että onko minulla juttuseuraa tms. No olen itse hyvin sosiaalinen joten menin siellä vain sitten juttelemaan niiden vieraiden miesten kanssa ja viihdyin ihan hyvin, mutta koin kyllä tuon seurustelukumppanini käytöksen loukkaavana ja epäkohteliaana, eniten tosin ihmetyttävänä, koska olen tottunut siihen että kaikki ihmiset on kohteliaita. Lopulta ilta päättyi niin, että kaksi miehen kaveria tuli pyytämään minulta anteeksi miehen puolesta ja sanomaan, että toivottavasti en jätä miestä hänen epäkohteliaan käytöksen vuoksi. Eli muut ihmiset kiinnitti asiaan huomiota ja ihmetteli myös. Jätin miehen viikkoa myöhemmin, mutta tosin erään toisen syyn vuoksi.

Aika törkeästi saa käyttäytyä, jos sanoivat ”ethän jätä sitä”... kyllähän nyt huonon käytöksen pariskuntien välillä voi joskus aistia, mutta harvemmin sitä kissaa kukaan pöydälle nostaa, saati että noin pitkiä johtopäätöksiä siitä vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muuten hiljainen ja sosiaalisesti... ei niin aktiivinen?

Siis mä voin hyvin kuvitella että monikin suomalainen mies olisi baarissa tuollainen.

Ajatukset on vaan niissä kavereissa, ja kun näkeekin yllättäen Avokkinsa, niin aivot vaan boottaa *buut* *buut*. Ei ehkä osaa tehdä mitään, jos on muuten sosiaalisesti awkward ihminen. Syytä ei juurikaan ole, kun ei vaan ole osannut sanoa mitään. "Nähdäänhän me aina kotonakin ja.... me sovittin että ollaan erikseen, ömm ehh."

Onko mies tunteeton missään muussa asiassa? Tai onko hän vaan muuten semmonen... Ei niin tunteitaan näyttävä. Onko hän on introvertti?

Kyllähän se silti ärsyttää, että ignoorataan, ei siitä mihinkään pääse. Ja varmasti jää tyhjä fiilis. Katso nyt vähän mihin suuntaan juttu etenee. Jos tulee muutakin outoutta, niin mieti suhdetta uudestaan. Näyttääkö mies muilla tavoin että välittää?

Minulla oli miesystävä, joka oli aina aikas henkisesti kaukana. Piti harvemmin yhteyttä kuin olisin halunnut. Ei ikinä kutsunut luokseen, kun hänellä oli kaveri-ilta, vaikka se olisi minusta ollut jees. Emme asuneet yhdessä.

Hänen kanssaan kävi pari kertaa niin, että tultiin kadulla vastaan. Hän kulki ohi huomaamatta. Minä ihmettelin tätä, kun itse todellakin huomasin. Toisella kertaa pysäytin hänet ja juteltiin vähän. Noh, sittemmin kävi ilmi, että hän oli aikas tunteeton tapaus, narsistisilla piirteillä, eikä hän välittänyt minusta juurikaan, muuta kuin jonain huomion antajana ja parisuhteen täyttäjänä.

Vierailija
144/153 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Vieläkin roikut siinä miehessä. Ymmärrä jo, että se pitää sua vain viimeisenä vaihtoehtona ja roikottaa mukana kunnes löytää paremman. Olette molemmat päästänne pipejä. Sinä myös kun et osaa päästää irti, vaan nielet ja käännät parhain päin kaikki miehesi valheet.

Vierailija
145/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen teidän mielestänne tyhmä, mutta parisuhteesamme muut asiat toimii ja tälle miehen käytökselle sain häneltä jo vastauksen.

Ajatelkaa mitä ajattelette, mutta en tämän takia aio häntä jättää. Jatkossa jos tuollainen käytös jatkuu niin sitten asia tietenkin eri. 

Ehkäpä teidänkin miehet pitää teitä vaan varalla kunhan löytävät jonkun paremman ;) mistäs sitä kukaan tietää, tekään tuskin olette selvännäkijöitä.

Ap

Vierailija
146/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miehesi on lapsellinen, ja niin olet sinäkin. 

Vierailija
147/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

Ehkä olen teidän mielestänne tyhmä, mutta parisuhteesamme muut asiat toimii ja tälle miehen käytökselle sain häneltä jo vastauksen.

Ajatelkaa mitä ajattelette, mutta en tämän takia aio häntä jättää. Jatkossa jos tuollainen käytös jatkuu niin sitten asia tietenkin eri. 

Ehkäpä teidänkin miehet pitää teitä vaan varalla kunhan löytävät jonkun paremman ;) mistäs sitä kukaan tietää, tekään tuskin olette selvännäkijöitä.

Ap

Onko sinusta hyväksyttävä selitys 30-vuotiaalta mieheltä, että kun ilmestyt seurueinesi samalle terassille, hän luulee, että tulet kyttäämään?

Ja sen vuoksi mies ignooraa olemssa olosi täysin.

Sitten kun on kotiin lähdön aika, tuntee sinut ja seksikin kelpaa.

Ei ole tervettä ja kun suostut tuohon, että voi loukata sinua ja silti annat seksiä etkä ole moksiskaan, on se löheisriippuvuutta, pelkäät, että mies jättää sinut.

Vierailija
148/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on tehty melko iso juttu yhdestä terassilla muokkaamisesta. Toivottavasti ap oppi ettei täällä kannata mitään kysyä, avohoitopotilaat tarjoaa aina samaa ”mies on hullu jätä se” -vaihtoehtoa.

Miestä ärsytti varmaan kun ajatteli että ap oli tullut terassille vakoilemaan miestä, illan aikana mies tajusi että olipa tyhmä juttu, lähti ap:n kanssa kotiin samaan aikaan ja kotona homma on jatkunut normaalisti. Jaksoi jopa vatvoa asiaa ap:n kanssa vielä jälkikäteen. Voi vittu mikä kusipää! Huoh, kukaan ei ole täydellinen ja miehen ”rikos” on melko mitätön. Ihmiset täällä av:lla on kyllä sairaita jos tästä saavat sun päättää parisuhde.

Vierailija
149/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis trebehdittkö te puolisoanne moneen kertaan päivässä? Jos olen jo aamulla huomenet sanonut, niin ei ihan käy mielessä, että omassa kaveroporukassa terassilla tungetaan puolison kanssa samaan pöytään ja siihen loppuu sitten se "vapaailta".

Toivottavasti mies seuraavalla kerralla tulee kanssasi samaan pöytään ja osoittaa kaikin tavoin, että sinä olet hänen. Kotiin saat toki mennä omia aikojasi, mies jää kaverinsa (ja ehkä sinunkin kaveriesi) kanssa jatkoille.

Samaan pöytään en tunkisi minäkään, mutta tervehtiä toki kuuluu. Ehkä myös pikaisesti sanoisin jotain "mitäs te täällä teette?" tmv.,  jos vilpittömästi hämmästynyt kerran olisin. Tai voisin todeta, että ehkä vaihdetaankin kaverin kanssa paikkaa tmv.

Vierailija
150/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa ja outoa. Jos meille olisi käynyt näin niin olisimme vähintään vaihtaneet pari sanaa ja pieni pusu ja sitten olisimme jatkaneet omissa porukoissa iltaa.

Vierailija
151/153 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Q kirjoitti:

Ap

Onko sinusta hyväksyttävä selitys 30-vuotiaalta mieheltä, että kun ilmestyt seurueinesi samalle terassille, hän luulee, että tulet kyttäämään?

Ei ole tervettä ja kun suostut tuohon, että voi loukata sinua ja silti annat seksiä etkä ole moksiskaan, on se löheisriippuvuutta, pelkäät, että mies jättää sinut.

Parisuhteessa varmasti loukataan puolin ja toisin vuosien saatossa. Ja mikä tuossa seksissä on muka niin pahaa? Jos molempia on haluttanut niin olisiko silti pitänyt pihdata? Vai sanoiko Ap jossain kohtaan ettei hän halunnut seksiä? Itse en ainakaan moista nähnyt missään.

Veikkaan että nämä vahvimmat mielipiteet omaavat ovat sinkkuja eivätkä ymmärrä parisuhteen päälle mitään.

Kasvakaa palstalaiset! Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista!

Hyvä Ap et keskustelit miehes kanssa vielä asiasta! Tsemppiä tulevaisuuteen teidän suhteellenne.

Vierailija
152/153 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan se nainenkin käydä miestään tervehtimässä eikä istua odottamassa, että mies tulee. Helppo sanoa, että yritin etsiä katsekontaktia, mutta en saanut. Jos molemmat tyytyy tuohon ja vähän käy huono tuuri (oletan, ettei toista koko ajan tuijoteta), niin molemmat voivat kiukutella, kun toinen ei halua tuntea.

Vierailija
153/153 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Q kirjoitti:

Ap

Parisuhteessa varmasti loukataan puolin ja toisin vuosien saatossa. Ja mikä tuossa seksissä on muka niin pahaa? Jos molempia on haluttanut niin olisiko silti pitänyt pihdata? Vai sanoiko Ap jossain kohtaan ettei hän halunnut seksiä? Itse en ainakaan moista nähnyt missään.

Veikkaan että nämä vahvimmat mielipiteet omaavat ovat sinkkuja eivätkä ymmärrä parisuhteen päälle mitään.

Kasvakaa palstalaiset! Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista!

Hyvä Ap et keskustelit miehes kanssa vielä asiasta! Tsemppiä tulevaisuuteen teidän suhteellenne.

Tuon ei ole tervettä suostuu seksiin kun loukattu kirjoittaja on 60 v ja naimisissa saman kanssa ollut 34 vuotta.

Jos mieheni loukkaa minua ja asiaa ei selvitetä kunnolla, ei minulla ole mitään seksihaluja hänen kanssaan, mieluummin jos niin himoittaaa, hoitelen itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi