Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta

Vierailija
28.05.2018 |

Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti voinut olla myös mukava tuttavuus ilman minkäänlaista taka-ajatusta. Puhuisiko mies siitä noin avoimesti jos ei olisi?

Itsellä oli myös tuollaista seuraa, meillä oli niin mahtavat jutut ja hyvä ilta. Yhteistä oli todella paljon ja tiedettiin mistä toinen puhuu. Molemmat osiltaan varattuja eikä kumpikaan yrittänyt mitään.

Oluen tarjosin siksi että mies tarjosi edellisen, enkä halunnut juoda hänen piikkiin, vaikka rahaa siellä piikissä olisi kyllä ollut niin ettei muutama olut olisi näkynyt missään .

Miehelleni olen hokenut myös, vitsi että oli mukava ilta ja hyvää seuraa! Täällä meillä tämä toki siinä mielessä erilainen että mulla on luotto täys 100, eikä mies ole mustasukkainen tai mietikään että tuossa tuttavuudessa olisi mitään sen suurempaa.

Mutta mutta, ei ole sama tapaus. Täällä kuitenkin tilanne oli se että itse varattuna baarissa ja kyyti klo 04. Ei ketään tuttuja. Olin tyytyväinen että löysin seuraa joka ei yritä mitään. Ilta meni nopeasti ja seura hyvää.

Vierailija
62/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti voinut olla myös mukava tuttavuus ilman minkäänlaista taka-ajatusta. Puhuisiko mies siitä noin avoimesti jos ei olisi?

Itsellä oli myös tuollaista seuraa, meillä oli niin mahtavat jutut ja hyvä ilta. Yhteistä oli todella paljon ja tiedettiin mistä toinen puhuu. Molemmat osiltaan varattuja eikä kumpikaan yrittänyt mitään.

Oluen tarjosin siksi että mies tarjosi edellisen, enkä halunnut juoda hänen piikkiin, vaikka rahaa siellä piikissä olisi kyllä ollut niin ettei muutama olut olisi näkynyt missään .

Miehelleni olen hokenut myös, vitsi että oli mukava ilta ja hyvää seuraa! Täällä meillä tämä toki siinä mielessä erilainen että mulla on luotto täys 100, eikä mies ole mustasukkainen tai mietikään että tuossa tuttavuudessa olisi mitään sen suurempaa.

Mutta mutta, ei ole sama tapaus. Täällä kuitenkin tilanne oli se että itse varattuna baarissa ja kyyti klo 04. Ei ketään tuttuja. Olin tyytyväinen että löysin seuraa joka ei yritä mitään. Ilta meni nopeasti ja seura hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tosiaan on enemmänkin teidän suhteessa kuin uudessa tuttavuudessa. Onko puoliso ollut aina tuollainen ettei sinun mielipiteet ja tunteet kiinnosta? Näyttää nauttivan siitä että sinua vaivaa eikä tee asialle mitään.

Vierailija
64/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään ei olisi meneillään, niin kai nyt aikuinen ihminen pystyy puhumaan suuttumatta asiasta eikä sano toiselle, että etsi oma asunto.

Tai hoe, että haluaa vapaaviikonlopun ilman perhettään. Kumma juttu, kun vastaavaa ei se perheen äiti saa, vapaata perheestään eli muu perhe lähtee johonkin ja äiti jää kotiin yksin nauttimaan vapaasta ja tekee mitä tykkää.

Toinen on, kun nainen hehkuttelisi jotain tapaamaansa tyyppiä ihan innoissaan ja vaihtaisi vielä numeroitakin ja alkaisi seurailemaan toista somessa, niin naisella todennäköisesti olisi silmä mustana ja olisi käsketty painumaan helvettiin omasta kodistaan saman tien.

Vierailija
65/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tosiaan on enemmänkin teidän suhteessa kuin uudessa tuttavuudessa. Onko puoliso ollut aina tuollainen ettei sinun mielipiteet ja tunteet kiinnosta? Näyttää nauttivan siitä että sinua vaivaa eikä tee asialle mitään.

Mitäpä lottoat, kun kysyi sen klassisen kyssärinsä: eikö saa olla uusia ystäviä? Saa toki olla, mutta ei kyllä ole tervettä hehkuttaa toista naista vaimolleen ja kehuskella, kun numeronkin sai.

Tyytyvät instaseuraamiseen näköjään kun facekaveruutta ei ole -vielä- ilmaantunut.

AP

Vierailija
66/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy hyväksymistä seuraajiin.

AP

Vierailija
67/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi harrastaa? Voiko heillä olla sama harrastus joka selittäisi insta seuraamisen?

Vierailija
68/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi harrastaa? Voiko heillä olla sama harrastus joka selittäisi insta seuraamisen?

Autoharrastaja mies on ja mekaanikko ammatiltaan.

Ei ole samat harrastukset. Naisella ei ole edes autoa eikä tee työkseenkään mitään autoihin liittyvää.

AP

Vierailija
69/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse on mustasukkaista sorttia. Jos tekisin samalla tavalla, johon en kylläkään alennu, vuosituhannen sota siitä tulisi.

AP

Ihmiset yleensä rpäilevät toista siitä, mitä itsekin tekisivät. Mies kuulostaa potentiaaliselta pettäjältä.

Vierailija
70/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaseuraaminen alkoi seuraavana päivänä kohtaamisesta.

AP

Vierailija
71/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen vouhkaaminen oli myös, kun naisen skootteri tarvitsisi korjaajaa. Eli jos olisi samat harrasteet niin osaisi vekottimensa itse korjata.

AP

Vierailija
72/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis yhteinen lapsikin, oletteko naimisissa? Onko yhteinen asunto tms?

Nyt on kyllä niin, että jos mies ylläpitää noin räikeitä kaksoisstandareja eli eri säännöt itselleen ja sinulle ja vieläpä kehotti sinua "muuttamaan pois", niin siäuhteen kuuluu loppua. Hanki kämppä itsellesi ja lapselle ja kunnon elarit mieheltä

Mieshän ei näköjään lainkaan koe teidän olevan perheyksikkö ja lisäksi ei arvosta ja kunnioita sinua yhtään. Kuvailun perusteella miehen köytös on jo henkistä vökivaltaa. Sellaisessa ilmapiirissä kasvaminen ja eläminen on todella haitallista lapselle ja sinullekin. Pelastaudu nyt, kun olet vielä vihainen ja vahva, älä odota sitä, että vuosien kuluessa muutut alistetuksi masentuneeksi kynnysmatoksi, jolla on itsetunto muisto vain.

Vierailija
73/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen tämän naisen nähnyt enkä yhtään ymmärrä mitä hehkutettavaa siinä on.

Mies ihmetteli miksi en ollu yhtä innoissaan. Sitten tuli se vakio: enkö saa tutustua uusiin ihmisiin?

Joo, saa, mutta mikä hehkuttamisen arvoinen asia moinen on ylipäätänsä. En käsitä.

AP

Exäni oli tavannut laivalla naisen, olivat kuulemma jutelleet monta tuntia ja oli niin mukava nainen. Ihmetteli myös mun suhtautumista, eikö hänellä muka saa olla naista ystävänä?? Öö, kuka oikeasti etsii baarista itselleen ystävää vastakkaisesta sukupuolesta? No lopulta selvisi että se "ystävyys" oli edennyt sänkyyn asti...

Miehen entinen hoito haukkui mua onnenonkijaksi meseviestillä, kun yhdessä alettiin olemaan, ja ovat edelleen face-kavereita.

Itse poistan sellaiset elämästäni, joka haukkuu jonkun läheiseni. Eikä tämä hoito ole koskaan tavannut minua face to face.

AP

Tästä tulee mieleen, kun meillä oli alkuaikoina mahdottomasti riitaa, kun en halunnut kaveerata miehen exän kanssa joka kävi minuun fyysisesti käsiksi ja kohteli kuin halpaa makkaraa. Toinen taas on loukannut miestä mitä ihmeellisimmin ja jostain syystä ei ole halunnut tulla koskaan aiemminkaan kanssani toimeen, joten en ymmärrä miksi nytkään pitäisi.

Luojan kiitos edes tämän vikapään tajusi poistaa kavereistaan, vaikka tilanne nyt onkin tuon jälkeen jäänyt vähän tulenaraksi, kun on tehty mieliksi muttei tarkoitettu tosissaan, toista vielä roikottaa matkassa...

Vierailija
74/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on siis yhteinen lapsikin, oletteko naimisissa? Onko yhteinen asunto tms?

Nyt on kyllä niin, että jos mies ylläpitää noin räikeitä kaksoisstandareja eli eri säännöt itselleen ja sinulle ja vieläpä kehotti sinua "muuttamaan pois", niin siäuhteen kuuluu loppua. Hanki kämppä itsellesi ja lapselle ja kunnon elarit mieheltä

Mieshän ei näköjään lainkaan koe teidän olevan perheyksikkö ja lisäksi ei arvosta ja kunnioita sinua yhtään. Kuvailun perusteella miehen köytös on jo henkistä vökivaltaa. Sellaisessa ilmapiirissä kasvaminen ja eläminen on todella haitallista lapselle ja sinullekin. Pelastaudu nyt, kun olet vielä vihainen ja vahva, älä odota sitä, että vuosien kuluessa muutut alistetuksi masentuneeksi kynnysmatoksi, jolla on itsetunto muisto vain.

Juu. Muksu on 6kk. Naimisissa ollaan.

Kehotti muuttamaan, kun en kerta luota häneen.

Tässä on ollut monta kertaa itsellä haavi auki, kun hokee että täällä kävisi joku sillä välin kun itse töissä, ei täällä ketään käy, yksin lapsen kanssa olen päivät pitkät.

Ei tykännyt yhtään, kun tutustuin toiseen äitiin ja tämä kävi täällä kerran.

Itselle tosiaan on tullut olo, että mulla ei saa olla uusia tuttuja, mutta hänellä saa olla ja ties mitä tuttuja onkaan.

AP

Vierailija
75/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ollut monta kertaa itsellä haavi auki, kun hokee että täällä kävisi joku sillä välin kun itse töissä, ei täällä ketään käy, yksin lapsen kanssa olen päivät pitkät.

Itselle tosiaan on tullut olo, että mulla ei saa olla uusia tuttuja, mutta hänellä saa olla ja ties mitä tuttuja onkaan.

AP

Mies on siis sairaalloisen mustasukkainenkin. Ihan selvästi pettää itse. On nyt uskaltanut noin hörskiksi ja ottanut kovat otteet "muuta pous, ellet hyvöksy", koska arvelee sinun olevan vaikeampi löhteä vauvan kanssa. Petti ehkä aiemminkin, mutta varoi käyttäytyvänsä niin, ettet lähde. Nyt hän arvelee lähtökynnyksesi nousween sitoutumisen asteen eli vauvan myötä. Mies vaikuttaa valitettavasti perusparisuhdeväkivaltaiselta asenteidensa puolesta. Alistavassa suhteessa ei välttämättä ole fyysistä väkivaltaa, joten sitä on vaikeampi tunnistaa.

Vierailija
76/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mies on siis sairaalloisen mustasukkainenkin. Ihan selvästi pettää itse. On nyt uskaltanut noin hörskiksi ja ottanut kovat otteet "muuta pous, ellet hyvöksy", koska arvelee sinun olevan vaikeampi löhteä vauvan kanssa. Petti ehkä aiemminkin, mutta varoi käyttäytyvänsä niin, ettet lähde. Nyt hän arvelee lähtökynnyksesi nousween sitoutumisen asteen eli vauvan myötä. Mies vaikuttaa valitettavasti perusparisuhdeväkivaltaiselta asenteidensa puolesta. Alistavassa suhteessa ei välttämättä ole fyysistä väkivaltaa, joten sitä on vaikeampi tunnistaa.

Niin. Ja vielä inttäminen ettei ole kiinnostunut naisesta yhtään. Ja suuttuu kun asiasta mainitseekin.

Sitten vielä hokeminen että ennemmin minä petän sitä kun hän minua.

AP

Vierailija
77/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kertoa sen, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, että omaa puolisoa 'huonompi' vieras nainen tuntuu hetken kivalta ja kiinnostavalta. Sen puolison kanssa kun on väännetty kaiken maailman jutut ja ollaan myös aika tuttuja. Siitä uudesta taas ei tiedä mitään sen huonoja puolia ja tottakai se jossain baarissa tms. tavattuna koettaa olla mahdollisimman mukava. Mies voi kiinnostua tällaisesta naisesta vähäksi aikaa, mutta jos vähänkään on järkeä päässä, ei taatusti mieti puolison jättämistä moisen vuoksi. Se on vaan miehenä niin mukavaa joskus saada huomiota toisiltakin naisilta, eikä tarkoituksena tarvi olla mikään pettäminen tai petireissu.

Puolisosi saa tehdä samaa ja vaihdella numeroitakin mielensä mukaan.

Niin siis kerroin vain miltä monista mieheistä tuntuu. En puolustellut ap:n miestä. Tuo numeroista ja ihanuudesta vouhottaminen on tietysti typerää häneltä. Ja totta kai naiseni saa tutustua miehiin, kunhan ei petä minua.

Vierailija
78/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa. Harkitsisin vakavasti, kannattaako tuohon suhteeseen jäädä.

Vierailija
79/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kerta kumppani itsellään, niin miksei kyseinen tyyppi korjaa naisensa skootteria? Todellakin on erikoinen tapaus. Ja AP kertoi tuolla miehen kavereiden jo kokeilleen tapauksen ja kehuskelleet sillä, joten on tainnut AP:n miestäkin alkaa kiinnostamaan.

80/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ihastunut muihin miehiin, mutta eipä olisi tullut mieleen koskaan hehkuttaa heitä omalle miehelleni. Olen vain odotellut ihastumisten menevän ohi, ja ehkä vähän nauttinutkin tunteesta.

Näinhän normaali ihminen toimiikin, mutta miehissä (toki naisissakin jonkin verran) on todella paljon näitä tapauksia, joilla mopo lähtee käsistä heti, kun on mahdollista, että kiinnostava nainen on kiikarissa.