Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta
Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/
Kommentit (151)
Oli oikein numeronkin saanut.
Veikkaan että tuolla hehkuttamisella koitti saada riidan aikaan, jotta mahdollisesti saisi syyn mennä takaisin. En noteerannut sitä, totesin että jaa, sellaista.
AP
Miehesi on jo todennäköisesti astunut kyseisen naisen.
Hieno logiikka taas, mammat. MIES innostuu vieraasta naisesta ja NAISTA haukutaan PUBIRUUSUKSI.
Turha itkeä sukupuolten välistä epätasa-arvoa kun kylvätte sitä ihan itse.
Ap, parisuhteenne kuulostaa vähän erikoiselta, rakkaudettomalta ja ärtyiseltä. Miten on suhteenne laita?
Ehkä se yrittää saada sua mustasukkaiseksi.. ?
Vierailija kirjoitti:
Ap, parisuhteenne kuulostaa vähän erikoiselta, rakkaudettomalta ja ärtyiseltä. Miten on suhteenne laita?
Erikoista on se, että mies hehkuttaa toiselle jotain vierasta naista ja vielä kehuu saaneen numeronkin.
Mitä tuohon oikein voisi edes sanoa?
"Sehän on hienoa, että olet löytänyt uuden, toivottavasti muutat pian pois", niinkö?
Suhteessa on ollut alamäkensä ja ylämäkensä. Tuo hehkuttaminen ja numeron saaminen tulivat aivan puskista.
Kuulostat aika mustasukkaiselta, ap. Mies hehkutti "koko illan" uutta tuttavuuttaan? Vai mainitsi pariin otteeseen tavanneensa kivan tyypin, jonka kanssa oli mukava jutella? Uskotko, että mies vilkuilee jatkuvasti muita? Ahdistaako, jos mies käy ulkona ilman sinua? Onko miehellä naispuolisia kavereita?
Tai jos mies oikeasti hehkutti KOKO illan tätä mimmiä, kuulostaa parisuhteen valtapeliltä. Tätä teoriaa tukee havaintosi siitä, että mielestäsi mies yritti saada tieten tahtoen riidan aikaiseksi aiheesta. Ja jos ootte siinä vaiheessa että tällaisia pelejä pelataan, ei kovin hyvin mene. Panostakaa suhteen oikeiden kipupisteiden korjaamiseen, älkää vihamieliseen pelailuun ja mustasukkaiseen kyttäämiseen.
Ei voi AP:ta syyttää mustasukkaisuudesta, ja sitä paitsi puolisostaan pitää olla sopivasti mustis, eikä aleta pitämään selvyytenä. Mies hehkuttaa uutta naiskaveriaan estottomasti, tervettä? No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi AP:ta syyttää mustasukkaisuudesta, ja sitä paitsi puolisostaan pitää olla sopivasti mustis, eikä aleta pitämään selvyytenä. Mies hehkuttaa uutta naiskaveriaan estottomasti, tervettä? No ei ole.
Tätä minäkin. Lähinnä ihmetyttää mitä ihmeellistä koko naisessa on....
AP
Itseänikin ihmetyttäisi moinen hehkuttaminen ja se, että miksi numeron antaminenkin oli mainittava asia.
Ei suhteessa noin toimita.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen tämän naisen nähnyt enkä yhtään ymmärrä mitä hehkutettavaa siinä on.
Mies ihmetteli miksi en ollu yhtä innoissaan. Sitten tuli se vakio: enkö saa tutustua uusiin ihmisiin?
Joo, saa, mutta mikä hehkuttamisen arvoinen asia moinen on ylipäätänsä. En käsitä.AP
Exäni oli tavannut laivalla naisen, olivat kuulemma jutelleet monta tuntia ja oli niin mukava nainen. Ihmetteli myös mun suhtautumista, eikö hänellä muka saa olla naista ystävänä?? Öö, kuka oikeasti etsii baarista itselleen ystävää vastakkaisesta sukupuolesta? No lopulta selvisi että se "ystävyys" oli edennyt sänkyyn asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen tämän naisen nähnyt enkä yhtään ymmärrä mitä hehkutettavaa siinä on.
Mies ihmetteli miksi en ollu yhtä innoissaan. Sitten tuli se vakio: enkö saa tutustua uusiin ihmisiin?
Joo, saa, mutta mikä hehkuttamisen arvoinen asia moinen on ylipäätänsä. En käsitä.AP
Exäni oli tavannut laivalla naisen, olivat kuulemma jutelleet monta tuntia ja oli niin mukava nainen. Ihmetteli myös mun suhtautumista, eikö hänellä muka saa olla naista ystävänä?? Öö, kuka oikeasti etsii baarista itselleen ystävää vastakkaisesta sukupuolesta? No lopulta selvisi että se "ystävyys" oli edennyt sänkyyn asti...
Miehen entinen hoito haukkui mua onnenonkijaksi meseviestillä, kun yhdessä alettiin olemaan, ja ovat edelleen face-kavereita.
Itse poistan sellaiset elämästäni, joka haukkuu jonkun läheiseni. Eikä tämä hoito ole koskaan tavannut minua face to face.
AP
Vierailija kirjoitti:
En minäkään hehkuta ja kehuskele jollain kaverilla. Tai millään muullakaan asialla.
AP
Innostuminenhan on hyvä piirre ihmisessä. Ne jotka ei innostu ja hehkuta ovat aika tylsiä tyyppejä.
Hoh hoijaa, kyllä on mulkku äijä! Kehuu nyt omalle naiselleen toista naista, ei todellakaan jatkoon! Kenkää välittömästi, mun luota lentäis äijä heti ku leppä keihäs!! Kaikkee paskaa naiset sietävät, aijoo, se taitaa olla sitä rakkauven tähen! HEH HEEEEEEE
Ei helvetti tuota miesten tyhmyyttä.
Miten sä AP suhtautuisit jos hän olisi puhut kivasta miehestä, jonka oli baarissa tavannut? Mies ja nainen voivat olla ystäviä ilman minkäälaista seksuaalisuutta - itselläni on monia miespuolisia ystäviä ja jotkut olen todella tavannut baarissa, vaikka olenkin naimisissa. Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.
Jos olisin aikeissa pettää niin eipä mies siitä mitään saisi todellakaan kuulla.
Miehenä voin kertoa sen, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, että omaa puolisoa 'huonompi' vieras nainen tuntuu hetken kivalta ja kiinnostavalta. Sen puolison kanssa kun on väännetty kaiken maailman jutut ja ollaan myös aika tuttuja. Siitä uudesta taas ei tiedä mitään sen huonoja puolia ja tottakai se jossain baarissa tms. tavattuna koettaa olla mahdollisimman mukava. Mies voi kiinnostua tällaisesta naisesta vähäksi aikaa, mutta jos vähänkään on järkeä päässä, ei taatusti mieti puolison jättämistä moisen vuoksi. Se on vaan miehenä niin mukavaa joskus saada huomiota toisiltakin naisilta, eikä tarkoituksena tarvi olla mikään pettäminen tai petireissu.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä AP suhtautuisit jos hän olisi puhut kivasta miehestä, jonka oli baarissa tavannut? Mies ja nainen voivat olla ystäviä ilman minkäälaista seksuaalisuutta - itselläni on monia miespuolisia ystäviä ja jotkut olen todella tavannut baarissa, vaikka olenkin naimisissa. Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.
Jos olisin aikeissa pettää niin eipä mies siitä mitään saisi todellakaan kuulla.
Enemmän se kuulosti siltä että kiinnostaa aivan eri tavalla kuin joku kaveri. Mulla on miespuolisia kavereita, jotka olen tuntenut vuosia, mutta en minä heitä siipalleni hehkuta mitenkään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin kertoa sen, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, että omaa puolisoa 'huonompi' vieras nainen tuntuu hetken kivalta ja kiinnostavalta. Sen puolison kanssa kun on väännetty kaiken maailman jutut ja ollaan myös aika tuttuja. Siitä uudesta taas ei tiedä mitään sen huonoja puolia ja tottakai se jossain baarissa tms. tavattuna koettaa olla mahdollisimman mukava. Mies voi kiinnostua tällaisesta naisesta vähäksi aikaa, mutta jos vähänkään on järkeä päässä, ei taatusti mieti puolison jättämistä moisen vuoksi. Se on vaan miehenä niin mukavaa joskus saada huomiota toisiltakin naisilta, eikä tarkoituksena tarvi olla mikään pettäminen tai petireissu.
Juu ja hyväksyt aivan varmasti, kun naisesi nauttii muiden huomiosta baarissa. Ja tulee sinulle kehuskelemaan kuinka kiva tyyppi oli ja tarjosi juomankin.
Mikä tässä se ongelma on? Mies on löytänyt itselleen uuden kaverin ja tämä on huono asia koska?