Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta

Vierailija
28.05.2018 |

Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP. Jos mies ei hyväksy sitä, että sinäkin haluat uusia tuttavuuksia, niin ei sinunkaan tarvitse hyväksyä miehesi uusia tuttavuuksia.

Vierailija
102/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tässä tilanteessa moni mies ajattelisi ihan päinvastaista.

Itse en ole kovinkaan mustasukkainen tyyppi. Vaimoni on usein hengaillut miesseurassa baarissa, ja on kertonut mukavista kavereista ihan avoimesti. Paria mieskaveria on hehkuttanut, ja yhteen on kertomansa mukaan ollut jopa pikkuisen ihastunut. Hän on ollut pari kertaa (myös minun tunteman) miehen luona yötä heidän ollessaan yhdessä keikalla.

Nyt moni haluaisi sanoa, että vaimoni sai näillä kerroilla melaa mekkoonsa. Vastaan: ei ole saanut, eikä minua toisaalta haittaakaan vaikka olisi saanut. Ei ole näköjään ollut minulta pois. En ole mustasukkainen näitä miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että tässä tilanteessa moni mies ajattelisi ihan päinvastaista.

Itse en ole kovinkaan mustasukkainen tyyppi. Vaimoni on usein hengaillut miesseurassa baarissa, ja on kertonut mukavista kavereista ihan avoimesti. Paria mieskaveria on hehkuttanut, ja yhteen on kertomansa mukaan ollut jopa pikkuisen ihastunut. Hän on ollut pari kertaa (myös minun tunteman) miehen luona yötä heidän ollessaan yhdessä keikalla.

Nyt moni haluaisi sanoa, että vaimoni sai näillä kerroilla melaa mekkoonsa. Vastaan: ei ole saanut, eikä minua toisaalta haittaakaan vaikka olisi saanut. Ei ole näköjään ollut minulta pois. En ole mustasukkainen näitä miehiä kohtaan.

Niin me ollaan erilaisia, mulla olis lähtenyt nainen kiertoon ja muiden melaa ei naisessani uiteta.

Vierailija
104/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä varattujen perässä juoksijoita, enkä varattuina muiden perässä juoksijoita.

Vierailija
105/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vouhake tuntuu olevan. Mun aika menisi kyllä hukkaan tuollaisen miehen kanssa kun parisuhteeseen sekotettaisiin uusia ihastuksia ja vertailtaisiin onko vielä tsäänssejä muuallakin, turhaa pelleilyä. Jos olet yhden valinnut niin pysy valinnassa tai vaihda. Mitä pelleilyä se on et toikin kiinnostaa ja vielä tuo. Jos on houkutuksille altis niin pitääkö sitä vielä typeräkin olla ja toitottaa ihastustaan puolisolle? Leikkiä vaan ja uusiin ihmisiin tutustumista, joopa joo.

Muutenkaan en mielly minäminäminä ihmisiin tai kovin ulkonäkökeskeisiin ihmisiin, tai ihmisiin, jotka kaipaavat koko ajan kehuja.

No, minulla on komea mies, jolle se ensimmäinen valittu vaihtoehto on paras eikä se vaihtamalla parane. Itse ihastun vain harvoin ja sitten se onkin siinä. Helpompaa kun ei tarvitse säätää, näillä valinnoilla mennään.

Huono kumppani on juuri sellainen joka sekoittaa kolmansia osapuolia parisuhteeseen ja koko ajan pohtii saumojaan uusiin tuttavuuksiin. Hyvä kumppani katsoo sinua, eikä katso lävitsesi seuraavana jonossa olevaa. Kyllä sinulla on oikeus olla numero yksi, jolle ei tulla mitään ihastuksia hehkuttamaan.

Vierailija
106/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa olla hätävara säästö jos ero tulee. 1kk takuuvuokra ja muutaman kuukauden ruokarahavarat. Tietenkään aina ei ole mahdollista säästää, mutta sitten kun on esim parempi tilanne niin muutama kymppi tai satanen säästöön. 

Vierailija
107/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa olla hätävara säästö jos ero tulee. 1kk takuuvuokra ja muutaman kuukauden ruokarahavarat. Tietenkään aina ei ole mahdollista säästää, mutta sitten kun on esim parempi tilanne niin muutama kymppi tai satanen säästöön. 

Olen säästänytkin ns. pahan päivän varalle. Olen jo pitkään säästänyt. Ikinä kun ei tiedä mitä tuleva tuo tullessaan.

AP

Vierailija
108/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi miettii tuota uutta vosua, kun kapuaa päällesi jynssäämään.

Vierailija
109/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ukko uusia tuttavuuksia tarvitsee, kun vaimolleen on mököttänyt samasta asiasta?

Eikö vaimolla ole oikeutta verkostoitua muiden äitien kanssa?

Sitten vielä, kun ukon uusi tuttavuus kuulostaa joltain kylän yhteiseltä polkupyörältä.

Vierailija
110/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mykkäkoulua l*orton takia?

Todella kypsää käytöstä aikuiselta mieheltä.

Ei se mikään mies ole, pelkkä vellihousukakara jota en pystyisi tällaisen jälkeen arvostamaan yhtään.

Vierailija
111/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että petturimiehillä ja epärehellisillä äijillä on aina tuo "Joo, joo, muutun/lopetan"-vaihe ja lupauksia, ja kohta se alkaa taas uudelleen.

Jos mies uudestaan räpsähtää nyt antamansa lupauksen jälkeen, beibi kainaloon ja kohti parempaa tulevaisuutta, sekä sinun että lapsesi kannalta.

Mahtavaa, että olet valmis myös suojelemaan itseäsi ja ennen kaikkea lasta! Olen itse kasvanut tuollaisen petturimiehen lapsena henkisen väkivallan uhrina. En suosittele kenellekään.

Vierailija
112/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero vireille.

Vierailija
113/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mököttää kun ei pääse leikkimään valloittajaa ja flirttaamaan, leikkimään tulella. Mies ilmaisee tämän "uusiin ihmisiin tutustumisena". Tuskin noin lapsellinen mies pettäisi, kunhan vouhkaa mutta nyt ap touhuun tympääntyneenä latoi parisuhteen faktat tiskiin, katsoi kortit ja miehen fiktiot lässähti. Nyt mies mököttää, kuinkas muuten.

Vierailija
114/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat vouhottaa kun maailma ei pyörikään heidän ympärillään :D Meidän suhteessa saa ihan vapaasti viettää aikaa muidenkin ihmisten kanssa. Ja jopa kertoa heistä.

Varmaan myös vähän kokeillakin ihan vapaasti makkarin puolella.

Totta kai. Tai vaikka keittiössä jos siltä tuntuu. Miten te jaksatte olla noin mustasukkaisia, eikö tuollainen stressi ole terveydellekin vaarallista? 15-vuotiaasta kuolemaan joka päivä mielessä, miten varmistaa, ettei mies vaan mitenkään saa tilaisuutta dipata kilpailevaa reikää :D

Vierailija
115/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vouhake tuntuu olevan. Mun aika menisi kyllä hukkaan tuollaisen miehen kanssa kun parisuhteeseen sekotettaisiin uusia ihastuksia ja vertailtaisiin onko vielä tsäänssejä muuallakin, turhaa pelleilyä. Jos olet yhden valinnut niin pysy valinnassa tai vaihda. Mitä pelleilyä se on et toikin kiinnostaa ja vielä tuo. Jos on houkutuksille altis niin pitääkö sitä vielä typeräkin olla ja toitottaa ihastustaan puolisolle? Leikkiä vaan ja uusiin ihmisiin tutustumista, joopa joo.

Muutenkaan en mielly minäminäminä ihmisiin tai kovin ulkonäkökeskeisiin ihmisiin, tai ihmisiin, jotka kaipaavat koko ajan kehuja.

No, minulla on komea mies, jolle se ensimmäinen valittu vaihtoehto on paras eikä se vaihtamalla parane. Itse ihastun vain harvoin ja sitten se onkin siinä. Helpompaa kun ei tarvitse säätää, näillä valinnoilla mennään.

Huono kumppani on juuri sellainen joka sekoittaa kolmansia osapuolia parisuhteeseen ja koko ajan pohtii saumojaan uusiin tuttavuuksiin. Hyvä kumppani katsoo sinua, eikä katso lävitsesi seuraavana jonossa olevaa. Kyllä sinulla on oikeus olla numero yksi, jolle ei tulla mitään ihastuksia hehkuttamaan.

Ja mihin tällainen oikeus mahtaa perustua? Onko mies kenties maksettu kumppani, jonka kanssa on sovittu yksinoikeudesta? Vai onko kyse pikemmin siitä tavanomaisoikeudellisesta maksiimista, että naisella on aina kaikki oikeudet ja miehellä kaikki velvollisuudet?

Vierailija
116/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen järjestänyt hätävaran niin, että mulla on oma tili, josta vaimo ei tiedä. Siellä on vuokra- ja ruokarahat noin vuodeksi. Enempää ei uskalla tilillä pitää, koska korot niin matalalla.

Vierailija
117/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen järjestänyt hätävaran niin, että mulla on oma tili, josta vaimo ei tiedä. Siellä on vuokra- ja ruokarahat noin vuodeksi. Enempää ei uskalla tilillä pitää, koska korot niin matalalla.

Onnittelut varautumista pahaan päivään ja pahoittelut ettet ole osaltasi pystynyt parempaan suhteeseen.

Vierailija
118/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi toisen ja haluaa nyt erota, muttei viitsi itse tehdä aloitetta. Helpompi antaa naisen etsiä kämppä ja muuttaa veke. Lisäksi voi uhriutua ja kertoa kaikille miten ei yhtään ymmärtänyt miksi ero tuli kun kaikki oli muka niin hienosti. Ehkä pääsee jopa haukkumaan sinua.

Vierailija
119/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
120/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oma tarinani 20 vuoden takaa: mies tuli työmatkalta ja kertoi minulle kuin joulua odottava pikkupoika aivan täpinöissään, miten oli ollut erään samassa asiakastilaisuudessa esiintyneen yhteistyökumppaninaisen kanssa syömässä ja miten joku äijä oli törkeästi kaatanut kaljan naisen syliin ja miten hän puuttui tilanteeseen. Meillä oli tuolloin 2-vuotias lapsi. Ihmettelin, miten yleensä varsin jäyhä ja käytökseltään pidättyväinen mies niin innostuneen oloinen oli.

Puoli vuotta myöhemmin mies jätti sekä minut että lapsen ja kiisti että hänellä olisi ketään toista. Päänupissa alkoi raksuttaa ja älysin suoraan kysyä, että kyseessähän on se muija jota hoivasi kun sai kaljaa syliinsä. Mies myönsi.

Eli takuuvarmasti on ukollas ihastus menossa. Minun exän ihastus osoittautui myöhemmin oikeasti täysin kahjopäiseksi narsistiksi, jonka edesottamuksia mies paljasti minulle yli kolme vuotta eromme jälkeen. Pikaista avioliittoa seurasi heillä pikainen ero.